Ze worden vooral gemaakt van overgebleven paardenvlees en stukjes varken dat niemand op zijn bord wilt zienquote:
BAAS.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
Wat.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
WATquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Mijn 4e. En daarom ben ik een heel klein jongetje gebleven. Bleek gezicht en alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn 4e. En daarom ben ik een heel klein jongetje gebleven. Bleek gezicht en alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind sowieso dat het helemaal geen verschil maakt op hoe je eruit ziet hoor![]()
Preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
ik zou het wel zo willen dat men niet meer vlees in de winkel haalt, maar gewoon zelf slacht ed.
Wat denk jij ik ga het niet draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat een waarschuwing dat je bruno mars gaat draaien... alleen voor dat liedje mute ik nl onzin radio...
Hoe bleker hoe beter!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Ik vind sowieso dat het helemaal geen verschil maakt op hoe je eruit ziet hoor
Geen idee eigenlijk. Denk dat er teveel 'IK HOU VAN VLEES" posts inkomen danquote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben we een vegetariërstopic eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |