weet t juiste moment om toe te stotenquote:
Had je hem op bezoek?quote:
Vacature meteen doorgeeft aan SaraRaatsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een vrijwiligster
Zou dit Yns haar bakje yoghurt zijn?quote:
Pagan gaat een doekje en een nieuw biertje pakken. PIMP.quote:
In tegendeel.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De uitleg heb ik ook gelezen. Maar omdat ze daarna gewoon meegeinde had ik niet het idee dat het gevoelig lag.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vacature meteen doorgeeft aan SaraRaats
Nou ja, zo vaak zijn ze ook niet op tv.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Zelfs niet wát?
Of ik de hand aan mezelf sla als de Jees op tv zijn?
Nee![]()
En toen ze op tv waren stond Greys in de studioquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nou ja, zo vaak zijn ze ook niet op tv.
Blij dat JIJ er in elk geval om kunt lachenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pagan gaat een doekje en een nieuw biertje pakken. PIMP.![]()
![]()
trek t dan ff omhoogquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
OMFG, het is wel weer het toppunt van een dieptepunt hier
Gelukkig heb ik een dvd.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nou ja, zo vaak zijn ze ook niet op tv.
Ik heb best lolquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Oognip het volgende:
Pff ik ben echt vet opgefokt nu. Ik krijg een allejezus boze pm dat de TT zo walgelijk is en nu is diezelfde TT zo leuk dus ik snap er geen hol van, maar uitleg ho maarkan daar echt niet tegen..
Je tt is geniaal vind ikquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Oognip het volgende:
Pff ik ben echt vet opgefokt nu. Ik krijg een allejezus boze pm dat de TT zo walgelijk is en nu is diezelfde TT zo leuk dus ik snap er geen hol van, maar uitleg ho maarkan daar echt niet tegen..
Jij hoort ook orde hier te houden anders gaat het gelijk mis,dat zie nu welquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
Laat gaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Oognip het volgende:
Da's wel heel verwarrend ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Oognip het volgende:
Ynske begintquote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Wil iedereen de aan haar gestelde vragen nu eens even duidelijk en concreet beantwoorden?
TLCquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ik was niet de aanleiding maar nu is ze heel boos op mij
Oeh, een sugar daddyquote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Scuba_knight het volgende:
Uhhhh, Snap er nog niet veel van, gaat wel erg snel allemaal, op mijn leeftijd probeer je jong te zijn en nog mee te komen
Owkee, orde in de chaos: jij hebt genueckt en dat beviel goed. Oh-oh heeft niet genueckt en dat vond ze eigenlijk wel jammer. Oognip nueckte vrijdag nog en Asfalt voor het laatst in juli. Tombo wil graag nuecken, maar vindt geen geschikte piem0l en Greys nueckt hangend aan het plafond.quote:
Waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Doe maar even nieuw topic hier, lijkt mij wijs ( uitleg volg hopenlijk later)
Wat?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Doe maar even nieuw topic hier, lijkt mij wijs ( uitleg volg hopenlijk later)
Ja jezelfquote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, orde in de chaos: jij hebt genueckt en dat beviel goed. Oh-oh heeft niet genueckt en dat vond ze eigenlijk wel jammer. Oognip nueckte vrijdag nog en Asfalt voor het laatst in juli. Tombo wil graag nuecken, maar vindt geen geschikte piem0l en Greys nueckt hangend aan het plafond.
Ben ik nog iemand vergeten?
Heuj, ik vind wel geschikte piem0l(s) (piempie(s) mag ik zeker niet zeggen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, orde in de chaos: jij hebt genueckt en dat beviel goed. Oh-oh heeft niet genueckt en dat vond ze eigenlijk wel jammer. Oognip nueckte vrijdag nog en Asfalt voor het laatst in juli. Tombo wil graag nuecken, maar vindt geen geschikte piem0l en Greys nueckt hangend aan het plafond.
Ben ik nog iemand vergeten?
Tender Love & Carequote:
daar weet ik alles vanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, ik vind wel geschikte piem0l(s) (piempie(s) mag ik zeker niet zeggen?) maar die vinden mij niet altijd geschikt
Nou, dat klinkt onaardigquote:
nee jij ruimt alleen de kinderkamer opquote:
Dat vragen wij ons met enige regelmaat af.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef Scuba_knight het volgende:
Jezus waar gaat dit allemaal over oeps
Seks, moet ik t je voordoenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef Scuba_knight het volgende:
Oh, jij bent nieuw hequote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef Scuba_knight het volgende:
heb de pb hier opgeslagen en er is geen woord gesproken over walgerijke TTquote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat gaan.
Hoe lastig ook, maar ik denk dat LK nu wel begrijpt dat het voor ons allemaal totáál onbegrijpelijk is waarom ze nu zo tekeer gaat. Dus denk vooral niet dat het aan jou ligt.
En van peuteren en van erop & erover. Dat is toch niet nieuw voor je mag ik hopenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Nou, dat klinkt onaardig![]()
Ik hou gewoon wel een beetje van chaos en drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |