Die tt vind ik nou juist zo leuk, snáp dat eindelijk eens, stel meutenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
Als het LK is die gevallen is over de TT dan moet ik heel hard lachen![]()
WELKE tt vind je nou leuk?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Die tt vind ik nou juist zo leuk, snáp dat eindelijk eens, stel meuten
Ah, daar is zequote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
WELKE tt vind je nou leuk?
En welke nou niet?
En wat vind je dan NIET leuk?
Wat is het probleem nou precies?
Ik geef eerlijk toe dat ik het opgeef en het nu dus maar negeerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En welke nou niet?
Ik dacht dat je net iets anders zei?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, maar kennelijk stuurt ze nu Oognip een boze PM en dat vind ik onterecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik het opgeef en het nu dus maar negeer
Ik heb dinsdagochtend na de fysio een koffiedate met zn vrouw, en 's avonds komt zn schoonzus hier eten, het is echt allemaal te bizar op dit momentquote:
Lees eens een tikkie terugquote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat LK hier meeleest dus dit moet ik even kwijt:
Kom nu gewoon hier openlijk zeggen wat je dwars zit. En geef ons de kans om uit te leggen hoe we iets bedoelen vóór jij het voor ons invult. En als dingen gevoelig voor je liggen ZEG DAT DAN! Maar ga er niet eerst om meelachen om een halve dag verder ervan uit je plaatje te gaan. Hoe moeten wij dat snappen?
Carry on, nothing to see here.
Ah, het edele handwerk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je weten dan, arme Cat....
als niemand t voor je doet, moet je t maar voor jezelf doen he
Ah, dus LK is idd boos over de tt van topic 1202 (even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 27 februari 2011 23:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net iets anders zei?
Zij krijgt een boze PM of all peoplequote:Op zondag 27 februari 2011 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent ook de grootste relnicht hier
Whut?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, het edele handwerk.![]()
En Greys en Tombo zijn volgens mij meer desperate dan ik.
Ja he, jullie doen heel gemeen allemaal korte posts waar ik een heel verhaal voor nodig heb.quote:
*vinger opsteekt*quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Moet ik dat nou wéér uitleggen, goffer, deze tt is ernstig helemaal leuk, echt wel maar als ik aangeef, gewoon vriendelijk, dat ik dat gedonder over dat woord Piempie beetje zat ben, geef ook nog uitleg erover waar-woord-vandaan-komt maar men blijft maar doorzagen over dat woord...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En welke nou niet?
Ik ben onschuldigquote:Op zondag 27 februari 2011 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent ook de grootste relnicht hier
Sinds wanneer gaat het om de kwantiteit?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad?![]()
En waarom zeg je net in een pm iets totaal anders over die tt!?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Moet ik dat nou wéér uitleggen, goffer, deze tt is ernstig helemaal leuk, echt wel maar als ik aangeef, gewoon vriendelijk, dat ik dat gedonder over dat woord Piempie beetje zat ben, geef ook nog uitleg erover waar-woord-vandaan-komt maar men blijft maar doorzagen over dat woord...
is de lol er toch echt wel een keer van af.
Ik weet het, te gevoelig maar dit dus ff wel.
Ja, dan komt er zo'n handig dingetje dat er nieuwe updates zijn, die kan je aanklikkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he, jullie doen heel gemeen allemaal korte posts waar ik een heel verhaal voor nodig heb.
Ja, hallo, lees je wel terug? Kennelijk niet, want ik heb al uitgelegd dat ik dat woord totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet van jou hebquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Moet ik dat nou wéér uitleggen, goffer, deze tt is ernstig helemaal leuk, echt wel maar als ik aangeef, gewoon vriendelijk, dat ik dat gedonder over dat woord Piempie beetje zat ben, geef ook nog uitleg erover waar-woord-vandaan-komt maar men blijft maar doorzagen over dat woord...
gewoon genietenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om de kwantiteit?
Zelfs niet als de drie J's op tv zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Doen we een wedstrijdje wie er het langst geen seks gehad heeft?
Of de hand aan zichzelf geslagen heeft?
Mijn god, ik sla ff een rondje over geloof ik
Dat het gevoelig ligt, dat is inmiddels duidelijk. Maar waarom is het zo gevoelig?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Nou sorry, niemand snapt er iets van, dus ja. En die goffer lijkt me onnodig.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Moet ik dat nou wéér uitleggen, goffer,
Ik heb volgens mij nergens gelezen dat je het vreselijk vond dat wij het woord piempie (echt, waar gáát dit over) gebruiken? Dat woord viel hier al toen jij er nog niet eens was. En ik snap wel dat het voor jou wellicht gevoelig ligt, maar je begon er zelf over??quote:deze tt is ernstig helemaal leuk, echt wel maar als ik aangeef, gewoon vriendelijk, dat ik dat gedonder over dat woord Piempie beetje zat ben, geef ook nog uitleg erover waar-woord-vandaan-komt maar men blijft maar doorzagen over dat woord...
Okee, wacht:quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om de kwantiteit?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
Wanneer heb jij voor het laatst goede seks gehad?![]()
Nou ja, die waarom heb ik wel ergens gelezen idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het gevoelig ligt, dat is inmiddels duidelijk. Maar waarom is het zo gevoelig?
Toen we het erover hadden vanmiddag praatte je gewoon leuk mee en nu is dat opeens not done? (sorry dat ik het zo recht voor z'n raap vraag, maar we snappen echt niet wat er fout ging)
Al bijna 7 maanden niet geneuktquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Doen we een wedstrijdje wie er het langst geen seks gehad heeft?
Of de hand aan zichzelf geslagen heeft?
Mijn god, ik sla ff een rondje over geloof ik
Al 2 dagen niet geneuktquote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Al bijna 7 maanden niet geneukt
dan maar af en toe rukken![]()
over sexquote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
het woord piempie (echt, waar gáát dit over)
en dat laat je niet doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Al bijna 7 maanden niet geneukt
dan maar af en toe rukken![]()
Zelfs niet wát?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs niet als de drie J's op tv zijn?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het gevoelig ligt, dat is inmiddels duidelijk. Maar waarom is het zo gevoelig?
Toen we het erover hadden vanmiddag praatte je gewoon leuk mee en nu is dat opeens not done? (sorry dat ik het zo recht voor z'n raap vraag, maar we snappen echt niet wat er fout ging)
Ik heb teruggelezen, en kennelijk heeft piempie een link met de vader van LK. Geen idee of dat een beladen onderwerp is, maar wat de meiden hierboven zeggen LK: je begon er zelf mee... En het is geen woord dat niemand kent, we gebruiken het al langer, dus ik had er geen kwade bedoeling mee (had ook niet teruggelezen toen).quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sorry, niemand snapt er iets van, dus ja. En die goffer lijkt me onnodig.
[..]
Ik heb volgens mij nergens gelezen dat je het vreselijk vond dat wij het woord piempie (echt, waar gáát dit over) gebruiken? Dat woord viel hier al toen jij er nog niet eens was. En ik snap wel dat het voor jou wellicht gevoelig ligt, maar je begon er zelf over??
hij altijdquote:
De uitleg heb ik ook gelezen. Maar omdat ze daarna gewoon meegeinde had ik niet het idee dat het gevoelig lag.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, die waarom heb ik wel ergens gelezen idd.
Maar daar haalde ik totaal niet uit dat het dus vanaf nu een verboden woord was.
Sterker nog, ik dacht dat ze het juist een leuk woord vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |