Nee, maar gewoon wegrennen zonder uitleg vind ik stomquote:
Nou ja, dat snapte ik ook niet echt, we hebben toch in de topics zelf aangegeven dat we haar een beetje vreemd vonden in het begin? Met haar aparte taalgebruik...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je er ook de tekst over de pb's aan moet koppelen.
Ik denk inderdaad dat ze niet lekker in haar vel zit, frustraties opspaart en het er - als de emmer vol is- allemaal uitgooit. Maar helaas op zo'n manier dat het in haar hoofd helemaal logisch is maar voor de rest volkomen onduidelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Ja maar Oognip, we hebben/hadden het niet eens meer over piempie toen ze er ineens hélemaal klaar mee was en blabla? Ik snap er echt geen ruk van, maar dat zal wel aan mijalle onwetenden liggen dan
Ik zei piempie, kennelijk mocht dat nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Ja maar Oognip, we hebben/hadden het niet eens meer over piempie toen ze er ineens hélemaal klaar mee was en blabla? Ik snap er echt geen ruk van, maar dat zal wel aan mijalle onwetenden liggen dan
Nou Tombo zei:quote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Eens. Ik heb haar eerder nog eens gepb't en geprobeerd uit te leggen hoe ik de situatie die toen misliep zag en hoe het waarschijnlijk op anderen overkwam (en dat we het veel minder kwaad bedoelden dan zij dacht) en dat hielp wel. Maar ik heb er dit keer geen zin in.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon wegrennen zonder uitleg vind ik stom
Ja, iddquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Beter houden we er maar gewoon over op, want ik vind het vreselijk vermoeiend
Die is al lang weer weg hoor, zo leuk was 'ie nou ook weer nietquote:
HEB JE NOG GENEUKT?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, waarom vraagt dr nou niemand of ik al geneukt heb?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zei ik vanmiddag nog piempie waar ze bij was en had ze dr toen geen enkele moeite mee![]()
quote:
Ik was bang dat jij ook weg zou rennenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zei ik vanmiddag nog piempie waar ze bij was en had ze dr toen geen enkele moeite mee![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
HEBBIE NOG GENEUKTquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Daar begon het mee jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
net zo genoten als ik?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Kan ze niet, ze heeft het aan haar heup.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was bang dat jij ook weg zou rennen
WHUT?quote:
Hét receptquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee!
We hebben drieduizend afleveringen van de Snorkels en Niels Hoggerson gekeken![]()
![]()
En samen geslapen.
Op de bank.
Met het kind in het midden en 7 honden
Ik zei nog dat 'toe-toet' een beter woord was, maar niemand luistert naar mijquote:
Iets in mij wil roepen 'Arghhhhhhhhhhhhhhhhh!'.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee!
We hebben drieduizend afleveringen van de Snorkels en Niels Hoggerson gekeken![]()
![]()
En samen geslapen.
Op de bank.
Met het kind in het midden en 7 honden
... die jeugd van tegenwoordig...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al geneukt?
Jezus fuck zeg...
Ik moet nodig aan mn quotum werken merk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al geneukt?
Jezus fuck zeg...
*draait zich acuut van oh-oh naar Ynske*quote:
You and me both.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet nodig aan mn quotum werken merk ik
Ander onderwerpquote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend/man? Of heb ik het nu helemaal mis?
Uhm.. nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend/man? Of heb ik het nu helemaal mis?
Maar toen reageerde ze er totaal niet verkeerd op toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat 'toe-toet' een beter woord was, maar niemand luistert naar mij
Ah, gepijpt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |