Nee, maar gewoon wegrennen zonder uitleg vind ik stomquote:
Nou ja, dat snapte ik ook niet echt, we hebben toch in de topics zelf aangegeven dat we haar een beetje vreemd vonden in het begin? Met haar aparte taalgebruik...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je er ook de tekst over de pb's aan moet koppelen.
Ik denk inderdaad dat ze niet lekker in haar vel zit, frustraties opspaart en het er - als de emmer vol is- allemaal uitgooit. Maar helaas op zo'n manier dat het in haar hoofd helemaal logisch is maar voor de rest volkomen onduidelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Ja maar Oognip, we hebben/hadden het niet eens meer over piempie toen ze er ineens hélemaal klaar mee was en blabla? Ik snap er echt geen ruk van, maar dat zal wel aan mijalle onwetenden liggen dan
Ik zei piempie, kennelijk mocht dat nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Ja maar Oognip, we hebben/hadden het niet eens meer over piempie toen ze er ineens hélemaal klaar mee was en blabla? Ik snap er echt geen ruk van, maar dat zal wel aan mijalle onwetenden liggen dan
Nou Tombo zei:quote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Eens. Ik heb haar eerder nog eens gepb't en geprobeerd uit te leggen hoe ik de situatie die toen misliep zag en hoe het waarschijnlijk op anderen overkwam (en dat we het veel minder kwaad bedoelden dan zij dacht) en dat hielp wel. Maar ik heb er dit keer geen zin in.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon wegrennen zonder uitleg vind ik stom
Ja, iddquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Beter houden we er maar gewoon over op, want ik vind het vreselijk vermoeiend
Die is al lang weer weg hoor, zo leuk was 'ie nou ook weer nietquote:
HEB JE NOG GENEUKT?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, waarom vraagt dr nou niemand of ik al geneukt heb?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zei ik vanmiddag nog piempie waar ze bij was en had ze dr toen geen enkele moeite mee![]()
quote:
Ik was bang dat jij ook weg zou rennenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zei ik vanmiddag nog piempie waar ze bij was en had ze dr toen geen enkele moeite mee![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
HEBBIE NOG GENEUKTquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Daar begon het mee jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
net zo genoten als ik?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Kan ze niet, ze heeft het aan haar heup.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was bang dat jij ook weg zou rennen
WHUT?quote:
Hét receptquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee!
We hebben drieduizend afleveringen van de Snorkels en Niels Hoggerson gekeken![]()
![]()
En samen geslapen.
Op de bank.
Met het kind in het midden en 7 honden
Ik zei nog dat 'toe-toet' een beter woord was, maar niemand luistert naar mijquote:
Iets in mij wil roepen 'Arghhhhhhhhhhhhhhhhh!'.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee!
We hebben drieduizend afleveringen van de Snorkels en Niels Hoggerson gekeken![]()
![]()
En samen geslapen.
Op de bank.
Met het kind in het midden en 7 honden
... die jeugd van tegenwoordig...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al geneukt?
Jezus fuck zeg...
Ik moet nodig aan mn quotum werken merk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al geneukt?
Jezus fuck zeg...
*draait zich acuut van oh-oh naar Ynske*quote:
You and me both.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet nodig aan mn quotum werken merk ik
Ander onderwerpquote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend/man? Of heb ik het nu helemaal mis?
Uhm.. nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend/man? Of heb ik het nu helemaal mis?
Maar toen reageerde ze er totaal niet verkeerd op toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat 'toe-toet' een beter woord was, maar niemand luistert naar mij
Ah, gepijpt.quote:
Zullen we nummers uitwisselen van goede nummertjes?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooo laten we het even over Ynske hebben mensen !?
Volgens mij niet, maar het is een vrouw hè...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar toen reageerde ze er totaal niet verkeerd op toch?
Gaan jullie weer SMSen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we nummers uitwisselen van goede nummertjes? [ afbeelding ]
Het is nou niet dat ik die in overvloed heb ofzo, nummers van goede nummertjesquote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we nummers uitwisselen van goede nummertjes? [ afbeelding ]
Nou ja, vlak daarna ging ze het uitleggen en kennelijk mocht het daarna niet meer genoemd wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar toen reageerde ze er totaal niet verkeerd op toch?
Ga jij het hier eens over jezelf hebben ja.quote:
Ja, welk standje?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooo laten we het even over Ynske hebben mensen !?
Ik heb wel wat jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nou niet dat ik die in overvloed heb ofzo, nummers van goede nummertjes
Jij wel?
Details willen we Ynsquote:
dr zijn geen gore detailsquote:
Je doet net alsof ik met mijn onuitputtelijke kennissenkring steeds het plafond naar beneden haalquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ja
Maar ik hoopte op jouw onuitputtelijke kennissenkring
Gewone details zijn ook goed. WE ARE DESPERATE HERE!quote:
Ja jullie zijn inderdaad desperatequote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewone details zijn ook goed. WE ARE DESPERATE HERE!
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik met mijn onuitputtelijke kennissenkring steeds het plafond naar beneden haalWat moeten die mensen hier wel niet van me denken?
HEUJ! ZO lang geleden is het ook weer niet hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewone details zijn ook goed. WE ARE DESPERATE HERE!
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja godver.
Waar heb je dan zo van genoten?
Een kwakkie yoghurt?
Ik heb wel met veel van mijn kennissen geslapen ja.quote:
lekker ff soppenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja godver.
Waar heb je dan zo van genoten?
Een bakkie yoghurt?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel met veel van mijn kennissen geslapen ja.
Maar dat waren vrouwen. Of Ll, in spijkerbroek.
Ah, een dominante manquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
We hebben wel onwijs veel lol gehad en het kind was braaf.
We waren elkaar buiten tegemoet gelopen met de honden, en hij moest nog ff pinnen, dus ik nam zijn honden en het kind ff over.
En ik stond met een benedenbuuf met haar twee honden dr bij ff te kletsen.
Komt ie terug, pakt ie de lijn van een van zijn honden vast en zegt LOS, zoals je dat tegen een hond zegt die iets in zn bek heeft wat ie onmiddelijk moet laten vallen.
De buuf en ik stonden echt alletwee zo:![]()
![]()
En toen werd ie helemaal rood en kreeg ie pas door wat ie deed en daar hebben we de hele hele avond om gelachen![]()
Het ging dus helemaal nergens over
zweepje erbijquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
We waren elkaar buiten tegemoet gelopen met de honden, en hij moest nog ff pinnen, dus ik nam zijn honden en het kind ff over.
Komt ie terug, pakt ie de lijn van een van zijn honden vast en zegt LOS, zoals je dat tegen een hond zegt die iets in zn bek heeft wat ie onmiddelijk moet laten vallen.
![]()
En toen werd ie helemaal rood en kreeg ie pas door wat ie deed en daar hebben we de hele hele avond om gelachen![]()
quote:
GMTAquote:
JA! IKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whahahahahahaha ow god jaquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
Als het LK is die gevallen is over de TT dan moet ik heel hard lachen![]()
Niks van aantrekkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ik was niet de aanleiding maar nu is ze heel boos op mij
Toch niet LK he?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
wat wil je weten dan, arme Cat....quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Yns, doe nou es vertellen, arme Cat, dies zo desperate
Srsly? LK?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cat is heel erg desperatequote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Konijntje zoekt konijntje om samen mee door het bos te wippen .
Wil jij mijn konijntje zijn
![]()
Jij was niet de aanleiding maar wel de oorzaakquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
Je bent fliefd!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
zo kreeg ik vandaag gevraagd of t mijn poesje was zat ze zagenquote:
ZE????quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo kreeg ik vandaag gevraagd of t mijn poesje was zat ze zagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |