net zo genoten als ik?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zei ik vanmiddag nog piempie waar ze bij was en had ze dr toen geen enkele moeite mee![]()
Zeg, waarom vraagt dr nou niemand of ik al geneukt heb?
Kan ze niet, ze heeft het aan haar heup.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was bang dat jij ook weg zou rennen
WHUT?quote:
Hét receptquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee!
We hebben drieduizend afleveringen van de Snorkels en Niels Hoggerson gekeken![]()
![]()
En samen geslapen.
Op de bank.
Met het kind in het midden en 7 honden
Ik zei nog dat 'toe-toet' een beter woord was, maar niemand luistert naar mijquote:
Iets in mij wil roepen 'Arghhhhhhhhhhhhhhhhh!'.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeee!
We hebben drieduizend afleveringen van de Snorkels en Niels Hoggerson gekeken![]()
![]()
En samen geslapen.
Op de bank.
Met het kind in het midden en 7 honden
... die jeugd van tegenwoordig...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al geneukt?
Jezus fuck zeg...
Ik moet nodig aan mn quotum werken merk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al geneukt?
Jezus fuck zeg...
*draait zich acuut van oh-oh naar Ynske*quote:
You and me both.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet nodig aan mn quotum werken merk ik
Ander onderwerpquote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend/man? Of heb ik het nu helemaal mis?
Uhm.. nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend/man? Of heb ik het nu helemaal mis?
Maar toen reageerde ze er totaal niet verkeerd op toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat 'toe-toet' een beter woord was, maar niemand luistert naar mij
Ah, gepijpt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |