lekker ff soppenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja godver.
Waar heb je dan zo van genoten?
Een bakkie yoghurt?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel met veel van mijn kennissen geslapen ja.
Maar dat waren vrouwen. Of Ll, in spijkerbroek.
Ah, een dominante manquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
We hebben wel onwijs veel lol gehad en het kind was braaf.
We waren elkaar buiten tegemoet gelopen met de honden, en hij moest nog ff pinnen, dus ik nam zijn honden en het kind ff over.
En ik stond met een benedenbuuf met haar twee honden dr bij ff te kletsen.
Komt ie terug, pakt ie de lijn van een van zijn honden vast en zegt LOS, zoals je dat tegen een hond zegt die iets in zn bek heeft wat ie onmiddelijk moet laten vallen.
De buuf en ik stonden echt alletwee zo:![]()
![]()
En toen werd ie helemaal rood en kreeg ie pas door wat ie deed en daar hebben we de hele hele avond om gelachen![]()
Het ging dus helemaal nergens over
zweepje erbijquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
We waren elkaar buiten tegemoet gelopen met de honden, en hij moest nog ff pinnen, dus ik nam zijn honden en het kind ff over.
Komt ie terug, pakt ie de lijn van een van zijn honden vast en zegt LOS, zoals je dat tegen een hond zegt die iets in zn bek heeft wat ie onmiddelijk moet laten vallen.
![]()
En toen werd ie helemaal rood en kreeg ie pas door wat ie deed en daar hebben we de hele hele avond om gelachen![]()
quote:
GMTAquote:
JA! IKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whahahahahahaha ow god jaquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
Als het LK is die gevallen is over de TT dan moet ik heel hard lachen![]()
Niks van aantrekkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ik was niet de aanleiding maar nu is ze heel boos op mij
Toch niet LK he?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
wat wil je weten dan, arme Cat....quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Yns, doe nou es vertellen, arme Cat, dies zo desperate
Srsly? LK?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cat is heel erg desperatequote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Konijntje zoekt konijntje om samen mee door het bos te wippen .
Wil jij mijn konijntje zijn
![]()
Jij was niet de aanleiding maar wel de oorzaakquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
Je bent fliefd!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
zo kreeg ik vandaag gevraagd of t mijn poesje was zat ze zagenquote:
ZE????quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo kreeg ik vandaag gevraagd of t mijn poesje was zat ze zagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |