weet t juiste moment om toe te stotenquote:
Had je hem op bezoek?quote:
Vacature meteen doorgeeft aan SaraRaatsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een vrijwiligster
Zou dit Yns haar bakje yoghurt zijn?quote:
Pagan gaat een doekje en een nieuw biertje pakken. PIMP.quote:
In tegendeel.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De uitleg heb ik ook gelezen. Maar omdat ze daarna gewoon meegeinde had ik niet het idee dat het gevoelig lag.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vacature meteen doorgeeft aan SaraRaats
Nou ja, zo vaak zijn ze ook niet op tv.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Zelfs niet wát?
Of ik de hand aan mezelf sla als de Jees op tv zijn?
Nee![]()
En toen ze op tv waren stond Greys in de studioquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nou ja, zo vaak zijn ze ook niet op tv.
Blij dat JIJ er in elk geval om kunt lachenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pagan gaat een doekje en een nieuw biertje pakken. PIMP.![]()
![]()
trek t dan ff omhoogquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
OMFG, het is wel weer het toppunt van een dieptepunt hier
Gelukkig heb ik een dvd.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nou ja, zo vaak zijn ze ook niet op tv.
Ik heb best lolquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Oognip het volgende:
Pff ik ben echt vet opgefokt nu. Ik krijg een allejezus boze pm dat de TT zo walgelijk is en nu is diezelfde TT zo leuk dus ik snap er geen hol van, maar uitleg ho maarkan daar echt niet tegen..
Je tt is geniaal vind ikquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Oognip het volgende:
Pff ik ben echt vet opgefokt nu. Ik krijg een allejezus boze pm dat de TT zo walgelijk is en nu is diezelfde TT zo leuk dus ik snap er geen hol van, maar uitleg ho maarkan daar echt niet tegen..
Jij hoort ook orde hier te houden anders gaat het gelijk mis,dat zie nu welquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |