quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Scuba_knight het volgende:
[..]
Trouwens ken niemand hier, dus...
Vingers.... het moet toch echt niet gekker wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga het even terug zoeken hoe het toen ging.
Het was in elk geval een enerverende discussie (met Cat ofzo, kan dat? Het had iets met vingers te maken).
Af en toe... ietsje subtieler... zeg maar: een klein beetjequote:
Ik las over dat soort verhalen altijd heen eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb het woord echt voor het eerst gezien toen LK het gebruikte, kwam vlak na dat toet-toet boem boem verhaal, weet ik zeker
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Scuba_knight het volgende:
Was beetje aan het zwerven, en kwam hier eens kijken. Had er wel vaker van gehoord en werd nieuwsgierig
Laten we ToD geen spelen.quote:
Ik heb het woord ook al eerder gehoord. Het is ook niet alsof het een totaal onlogische bijnaam voor het ding is.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las over dat soort verhalen altijd heen eigenlijk
Ik ken het echt alleen uit dat topic wat ik quotte, (en mn nicht gebruikte het bij haar zoontje:+ ), ik heb geen link met LK
Vast in Ll's klustopic!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je bent 20 minuten geleden geregistreerd, waar heb je over ons gehoord dan?
Hij kent Yns toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je bent 20 minuten geleden geregistreerd, waar heb je over ons gehoord dan?
Kun je nagaan hoe vermoeiend het is? Als je er dus eerst nog het restant van de nacht over moet orerenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Dus Elies, alles wordt los benoemd in een sessie?
Dus je zegt niet joh, we hebben heerlijk geneukt vanavond, maar we hebben lekker geschaard, gevingerd, gebeft etc etc etc allemaal los?
Wat een gedoe zeg
Moet je een schriftje bij gaan houden.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Dus Elies, alles wordt los benoemd in een sessie?
Dus je zegt niet joh, we hebben heerlijk geneukt vanavond, maar we hebben lekker geschaard, gevingerd, gebeft etc etc etc allemaal los?
Wat een gedoe zeg
Jemig, nee ik snap het hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vermoeiend het is? Als je er dus eerst nog het restant van de nacht over moet oreren
Daarom worden lesbo's wat slonzig naarmate ze ouder worden; geen fut meer voor de verzorging he... Tis een droevig vak
Ik ook hier m'n lieve treurwilgje! STERF!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Blij dat JIJ er in elk geval om kunt lachen![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ook hier m'n lieve treurwilgje! STERF!
En dan zijn er nog van die domme mensen die zeggen dat je als lesbo geboren wordt.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vermoeiend het is? Als je er dus eerst nog het restant van de nacht over moet oreren
Daarom worden lesbo's wat slonzig naarmate ze ouder worden; geen fut meer voor de verzorging he... Tis een droevig vak
Niets van aantrekken. We mogen allemaal zeggen/schrijven wat we willen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Oognip het volgende:
Pff ik ben echt vet opgefokt nu. Ik krijg een allejezus boze pm dat de TT zo walgelijk is en nu is diezelfde TT zo leuk dus ik snap er geen hol van, maar uitleg ho maarkan daar echt niet tegen..
Dusquote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Jemig, nee ik snap het hoor.
Respect dat je het al zo lang vol houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |