FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dus dominant zijn in een gesprek door verwijten te gooien is een goed gesprek en psychologie 1e klas?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Zij is wel de dominante in het gesprek.
Alex zegt alleen maar ja en amen
En die troela spreek maar even voor de hele groepquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij helemaal buiten de groep valt en zo zielig kijkt.
Ze kan gewoon goed manipuleren.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!![]()
![]()
Dus alleen jijbakken vol verwijten smijten, oogcontact ontwijken en alles altijd bij een ander leggen. Ja top Psychologe!
Ze moest welquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef minzo het volgende:
Dit allemaal ontstaan toen Laura hem afgewezen heeft.
En Servio die hem daarna bashte.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef minzo het volgende:
Dit allemaal ontstaan toen Laura hem afgewezen heeft.
quote:
Iedereen steekt goed af bij Alex, zo moeilijk is dat niet, een makkie eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Hey markvanrinsum!!
Wat is Joanna weer goed
Offtopic!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
2 weken bezig, de irritaties nemen exponentieel toe. Zowel hier als daar.
Joanna doet het maar ff, en het pleit voor haar dat ze met Sofia kan opschieten, dat kunnen niet veel mensen dus dat geeft haar een sociaal karakterquote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Iedereen steekt goed af bij Alex, zo moeilijk is dat niet, een makkie eigenlijk.
Die lul je er zo onder
en Philip en Laura etcquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit gaat joanna zowiezo doorlullen aan Cervio
ja 5 procent zit in die neptietenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Soury het volgende:
Ze is 90 procent oh nee 95 procent haar zelf
'Maar ik was zo leuk maatjes met je een week geleden'....quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Er valt toch niks meer te redden. Hij probeert veel te veel iemand anders te spelen.
Wij weten het wel, Jo weet het ook, alleen Alex wil nog niet zo lukken.......quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Hey markvanrinsum!!
Wat is Joanna weer goed
damn joe aar raitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef versabommie het volgende:
Alex moet er inderdaad ala seconde mee stoppen en gaan beginnen met het bashen van Joanna en Cervelaat.
Och nu roept die vlekkenkut dat Gerard de zwakste is in het spel... Nee Joanna is goed bezig
Dat soort lippen gaan een eigen leven leiden daar kan zij niks aan doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit gaat joanna zowiezo doorlullen aan Cervio
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef secretannie het volgende:
Ik wacht nog op de reality show waar de kijker stroomstoten kan toedienen....Yeaaaahhh
Net of we die niet al TIG keer hebben gehoord ??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef RobbieBoy het volgende:
Heb nu ffe de slappe lach om die opmerking van haar
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus dominant zijn in een gesprek door verwijten te gooien is een goed gesprek en psychologie 1e klas?
Ik weet dat vrouwen en mannen anders denken, maar dit slaat kant noch wal!
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Echt... Ik ga zo hard lachen als zij er dalijk uitvliegt en Alex vrolijk nog een paar weken blijft zitten.
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Echt... Ik ga zo hard lachen als zij er dalijk uitvliegt en Alex vrolijk nog een paar weken blijft zitten.
het zal daar wel koud zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom heeft hij nog steeds zijn jas aan?
Het ging over SSTquote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef RethXoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Halt! Gaarne alleen praten over Secret Story zelf, commentaar leveren op andere leden doe je maar lekker ergens anders! [ afbeelding ]
Koud wijf . Beetje inkoppertjequote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom heeft hij nog steeds zijn jas aan?
Ze moeten er gewoon beide uitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
ik nog niet, sommige mensen hebben niet de tijd om de hele dag te kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef secretannie het volgende:
[..]
Net of we die niet al TIG keer hebben gehoord ??
En ik wacht op het gezicht van Servio wanneer Gerard bekend maakt dat ie millionaire is...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Hij is aan het praten met die harteloze zak ijs....quote:
daar heeft de mijne ook last vanquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Het was alleen wel zo dat mijn laptop al dat gezeik niet meer aan kon en smeekte om een reboot.
De hele boel liep vast
Ja ik begin nu pas een beetje who is who gevoel te krijgen maar dat zou leuk zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Stream v/d pokertafel is ook weer terug hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
hebben ze niet nog een camera, ik heb het wel gehad met dit gesprek
Zo is-ie beterquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Echt... Ik ga zo hard lachen als hij er dalijk uitvliegt en Joanna vrolijk nog een paar weken blijft zitten.
Want Servio heeft een hekel aan miljonairs?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef secretannie het volgende:
[..]
En ik wacht op het gezicht van Servio wanneer Gerard bekend maakt dat ie millionaire is...
Dat wordt genieten!
Servio vond Gerard een vette kwalquote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Want Servio heeft een hekel aan miljonairs?
Kan eindelijk zijn jas uitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef SwitcheR het volgende:
Alex krijgt het er warm van.
Die Joanne is slimmer dan ze lijkt.
Een valse relnicht die iemand anders beoordeeltquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef secretannie het volgende:
[..]
Servio vond Gerard een vette kwal
Nominaties zijn morgen al tochquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef RobbieBoy het volgende:
En Alex kapt het gesprek voorlopig af. heeft 5 dagen nodig om een antwoord te geven, zegt hij!
look who's talkingquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef secretannie het volgende:
[..]
Dan zal ie dat na de onthulling ook nog wel vindenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef secretannie het volgende:
[..]
True maar ze komt wel behoorlijk zelfverzekerd over en dat is wel goed voor in dat huisquote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vreselijk mens die Joanna, de arrogantie van haar is gewoon afstotelijk.
ala secondequote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Psychecn het volgende:
Dwingeland joanna wil het NU HOREN!!!!
De arrogantie druipt van haar afquote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vreselijk mens die Joanna, de arrogantie van haar is gewoon afstotelijk.
Beetje moe breekt inquote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
True maar ze komt wel behoorlijk zelfverzekerd over en dat is wel goed voor in dat huis
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga het huis in met een geheime missie
Go GO Goquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar had Mo het vanmiddag dus over!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben je back upquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 2318quote:Op zondag 27 februari 2011 22:21 schreef versabommie het volgende:
Joanna wil een hint, een jaartal.. ik zou zeggen: "2004"
idd ,je mag liegen dus wat doet ie moeilijkquote:Op zondag 27 februari 2011 22:21 schreef versabommie het volgende:
nee het jaartal van de tsunami is vandeweek al eens gegevenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Tamaartje het volgende:
Alex heeft toch al lang gezegd tegen anderen dat het al vanaf zijn geboorte is?
Joanna is da bombquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop zo erg dat die Joanna onderuit gehaald wordt, ze vindt zichzelf helemaal da bomb en ze denkt dat ze alles aan Alex kan zeggen en vragen, en luistert niet eens als hij antwoord geeft.
Probleem is dat alex aan der lippen hangt en volgens mij rent die echt naar de knop zodra hij iets zegtquote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop zo erg dat die Joanna onderuit gehaald wordt, ze vindt zichzelf helemaal da bomb en ze denkt dat ze alles aan Alex kan zeggen en vragen, en luistert niet eens als hij antwoord geeft.
Met een doorgeladen gun mag ik hopenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee het jaartal van de tsunami is vandeweek al eens gegeven
Dat zou geniaal zijn, but alas..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:21 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een doorgeladen gun mag ik hopen
Echt ik zou me tegen die gasten helemaal gek liegen en ook verhalen afbreken zodat men gaat denken dat ik me verlul...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
idd ,je mag liegen dus wat doet ie moeilijk
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
Ik vind het gewoon enorme humor steeds. Alex en Joanna aan het praten, komt er ineens een lijk binnenlopen (!echt!) die zegt: Ik ben een beetje moe hoor mensen, ik ga even liggen![]()
Ja duh..!
Je vergeet de nagels? van Lauraquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
geweldig die streams, of een slapende sofietje, of de overloze discussie. Kannie kieze
Keb ze uitgeknald, het is zo erg, dat mijn laptop het niet trekt op het momentquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
geweldig die streams, of een slapende sofietje, of de overloze discussie. Kannie kieze
Ik heb de streams uitgegooid, had er gewoon geen zin in, en heb ik tenminste weer eens tijd voor mijn boerderijtje bij te houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
kud, ja my bad en faal..quote:
Zwakke zieltjes mogen in hun hok blijvenquote:
sssssssstquote:
welk boerderijtje ??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgegooid, had er gewoon geen zin in, en heb ik tenminste weer eens tijd voor mijn boerderijtje bij te houden
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwakke zieltjes mogen in hun hok blijven
ja, een spirituele slaapwandelaarsterquote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Darklight het volgende:
Laura vroeg gister of ze spiritueel was, zal wel een deel van haar geheim zijn
idioot dat het is, ik loog alles bij elkaarquote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef stormiot het volgende:
aan de ene ksnt wil die t spel spelen maar liegen doet ie niet
Hij heeft een eindeloos geduld.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
Kudoos voor Alex om zo lang met die daab te kunnen lullen.
Ik heb interessantere gesprekken gehad met een hamster als A nu met J.
Als ik dat zeg wil je me vast niet meer aanrakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel of wat krijg je om dat te zeggen?
Zal wel een kloon van wieweetwatt zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel of wat krijg je om dat te zeggen?
Er is niemand anders die met wil 'm lullen.quote:
Ja, jij vind haar gewoon lekker, dat verblind je voor haar karakter.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, ik wil nog meer Joanna
Doe dan maar een cluequote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dat zeg wil je me vast niet meer aanraken
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Zal wel een kloon van wieweetwatt zijn
Denk je dat Maik zo op de inhoud is gevallen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jij vind haar gewoon lekker, dat verblind je voor haar karakter.
Mooi pluspunt voor haar dat gepluk aan elkaarquote:
Nee joh... www en ik zijn het gewoon met elkaar eensquote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Zal wel een kloon van wieweetwatt zijn
Nee, hij wil voor de inhoud zorgenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Denk je dat Maik zo op de inhoud is gevallen?
dat dacht ik ook, schrok me rotquote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef TimeJumper het volgende:
Gottegot ik schrok even, Alex kwam samen met Servio de slaapkamer in, ik dacht nu gaat die toch niet "onder behandeling" nemen
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... www en ik zijn het gewoon met elkaar eens
Neuhquote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Denk je dat Maik zo op de inhoud is gevallen?
die wordt bij mij nu ook minder onderhoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgegooid, had er gewoon geen zin in, en heb ik tenminste weer eens tijd voor mijn boerderijtje bij te houden
Maik is gewoon een keiharde scorende volblaf-eindbaas!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Maik is gewoon een domme pinda die zijn soortgenoten zoekt in een pot pindakaas.
karakter? wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jij vind haar gewoon lekker, dat verblind je voor haar karakter.
Ik wil dat Alex die Laura nu gaat 'Maiken' en dat dan Guido binnenkomt en zijn kluis geleegd ziet!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik wil dat guido en laura elkaar echt leuk gaan vinden en dan mag alex van mij nog wel ff blijven
Guido vindt Servio leukerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik wil dat guido en laura elkaar echt leuk gaan vinden en dan mag alex van mij nog wel ff blijven
Tuurlijk, nu even Laura bewerken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Darklight het volgende:
haha Laura gelijk weggeroepen bij faalex
je bedoelt opengebroken zietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil dat Alex die Laura nu gaat 'Maiken' en dat dan Guido binnenkomt en zijn kluis geleegd ziet!
Faal, Servio nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Alles en iedereen is leuker dan Laura
Ja indd, hij loopt al wel regelmatig opmerkingen te maken dat alex er toch uit gaat maar als die het compleet wil maken moet die ook nog ff het jaloerse vriendje gaan spelenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik had trouwens allang eens verwacht dat Guido tegen Alex zoiets zou zeggen als ZE MOT JE NIET!! En nou opzouten, Laura is van mij!!!
Tadaaaaaaaaat dusquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Alles en iedereen is leuker dan Laura
Lijkt op de tekst uit Abeltje: "Nee, Laura het is uit, en uit is uit, dus nu opzouten".quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik had trouwens allang eens verwacht dat Guido tegen Alex zoiets zou zeggen als ZE MOT JE NIET!! En nou opzouten, Laura is van mij!!!
Gokje, onder de dekens op de stoelen buiten zitten te roddelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef Tamaartje het volgende:
Wat gaat Jo nou doen met Laura en Mo?
iddquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio wel.. want die zorgt nog wel voor actie!
wat belachelijk !!! Die twee vinden elkaar echt leuk. Ik zou mijn geld inleveren voor liefdequote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Darklight het volgende:
haha Laura gelijk weggeroepen bij faalex
Nee ze had een brief ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gokje, onder de dekens op de stoelen buiten zitten te roddelen.
Hij met doodquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio wel.. want die zorgt nog wel voor actie!
Hij is tevredenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Papiergeld het volgende:
Hoe ging het eerste deel van Sharons missie? Kreeg ze wat los?
IMHO vind zelfs L FAAlex niet meer leuk. Dat is dan ook weer het enige wat ok is aan Lquote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
wat belachelijk !!! Die twee vinden elkaar echt leuk. Ik zou mijn geld inleveren voor liefde
+veel!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
wat belachelijk !!! Die twee vinden elkaar echt leuk. Ik zou mijn geld inleveren voor liefde
wat is Sharon haar missie dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef pid1961 het volgende:
[..]
IMHO vind zelfs L FAAlex niet meer leuk. Dat is dan ook weer het enige wat ok is aan L
Da's groepswerking.. Alex krijgt gewoon de hele emmer men Menno over zich heen!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef pid1961 het volgende:
[..]
IMHO vind zelfs L FAAlex niet meer leuk. Dat is dan ook weer het enige wat ok is aan L
Jij kan het ook niet helpen dat je deze rampspoed bij ons moet brengenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
sorry ik ben alleen de brenger van het slechte nieuws
??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
wat is Sharon haar missie dan?
Daar heeft ze haar personeel voorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jo krijgt de opdracht maak de spiegels schoon en ze laat gewoon laura en mo het oplossen
Als Jo haar opdracht was dat de ramen schoon moeten worden dan krijgt alleen zij wat.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna heeft in de kvdw gehoord dat ze de spiegelwanden moet schoonmaken. Ze heeft Laura en Monique gevraagd te helpen. Laura is benieuwd of alleen Joanna er wat voor krijgt of zij ook
Nouja dat weet ik niet zeker natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als Jo haar opdracht was dat de ramen schoon moeten worden dan krijgt alleen zij wat.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef wieweetwatt het volgende:
Laura vind ik tegenwoordig perfect personeel... ik heb het gehad met haar
Mwah enige nadeel aan haar vind ik als ze nog serieus iets in Alex zietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef wieweetwatt het volgende:
Lijkt mij logisch toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik niet zeker natuurlijkmaar dat denk ik?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik wist dat je zou reagerenmaar het is wel waar
Nah daar geloof ik niks van, ze heeft het ook gehad met hem.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Mwah enige nadeel aan haar vind ik als ze nog serieus iets in Alex ziet
Getuige 1 doet zich melden! Laura is een saaie interieurverzorgster met wasmiddelallergie!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik wist dat je zou reagerenmaar het is wel waar
dan mag ze wel bij langskomen, alhoewel ik denk dat er niet veel valt schoon te makenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij bedoelde spiegels schoonmakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Mylene het volgende:
Alex, als ik zie dat je goed in het casino bent mag je met mij komen spelen.
Zo kansloos.
dus datquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef Mylene het volgende:
Alex, als ik zie dat je goed in het casino bent mag je met mij komen spelen.
Zo kansloos.
Ze kan misschien iets anders doen, alhoewel ik dat betwijfelquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef jugler het volgende:
[..]
dan mag ze wel bij langskomen, alhoewel ik denk dat er niet veel valt schoon te maken
missie?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, 2 lezende mannen terwijl er ramen schoongemaakt worden voor een missie...?
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna heeft in de kvdw gehoord dat ze de spiegelwanden moet schoonmaken. Ze heeft Laura en Monique gevraagd te helpen. Laura is benieuwd of alleen Joanna er wat voor krijgt of zij ook
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |