quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee het jaartal van de tsunami is vandeweek al eens gegeven
Dat zou geniaal zijn, but alas..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:21 schreef versabommie het volgende:
Joanna wil een hint, een jaartal.. ik zou zeggen: "2004"
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een doorgeladen gun mag ik hopen
Echt ik zou me tegen die gasten helemaal gek liegen en ook verhalen afbreken zodat men gaat denken dat ik me verlul...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
idd ,je mag liegen dus wat doet ie moeilijk
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
Ik vind het gewoon enorme humor steeds. Alex en Joanna aan het praten, komt er ineens een lijk binnenlopen (!echt!) die zegt: Ik ben een beetje moe hoor mensen, ik ga even liggen![]()
Ja duh..!
Je vergeet de nagels? van Lauraquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
geweldig die streams, of een slapende sofietje, of de overloze discussie. Kannie kieze
Keb ze uitgeknald, het is zo erg, dat mijn laptop het niet trekt op het momentquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
geweldig die streams, of een slapende sofietje, of de overloze discussie. Kannie kieze
Ik heb de streams uitgegooid, had er gewoon geen zin in, en heb ik tenminste weer eens tijd voor mijn boerderijtje bij te houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
kud, ja my bad en faal..quote:
Zwakke zieltjes mogen in hun hok blijvenquote:
sssssssstquote:
welk boerderijtje ??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgegooid, had er gewoon geen zin in, en heb ik tenminste weer eens tijd voor mijn boerderijtje bij te houden
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwakke zieltjes mogen in hun hok blijven
ja, een spirituele slaapwandelaarsterquote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef Darklight het volgende:
Laura vroeg gister of ze spiritueel was, zal wel een deel van haar geheim zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |