FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dus dominant zijn in een gesprek door verwijten te gooien is een goed gesprek en psychologie 1e klas?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Zij is wel de dominante in het gesprek.
Alex zegt alleen maar ja en amen
En die troela spreek maar even voor de hele groepquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij helemaal buiten de groep valt en zo zielig kijkt.
Ze kan gewoon goed manipuleren.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!![]()
![]()
Dus alleen jijbakken vol verwijten smijten, oogcontact ontwijken en alles altijd bij een ander leggen. Ja top Psychologe!
Ze moest welquote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef minzo het volgende:
Dit allemaal ontstaan toen Laura hem afgewezen heeft.
En Servio die hem daarna bashte.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef minzo het volgende:
Dit allemaal ontstaan toen Laura hem afgewezen heeft.
quote:
Iedereen steekt goed af bij Alex, zo moeilijk is dat niet, een makkie eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Hey markvanrinsum!!
Wat is Joanna weer goed
Offtopic!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
2 weken bezig, de irritaties nemen exponentieel toe. Zowel hier als daar.
Joanna doet het maar ff, en het pleit voor haar dat ze met Sofia kan opschieten, dat kunnen niet veel mensen dus dat geeft haar een sociaal karakterquote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Iedereen steekt goed af bij Alex, zo moeilijk is dat niet, een makkie eigenlijk.
Die lul je er zo onder
en Philip en Laura etcquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit gaat joanna zowiezo doorlullen aan Cervio
ja 5 procent zit in die neptietenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Soury het volgende:
Ze is 90 procent oh nee 95 procent haar zelf
'Maar ik was zo leuk maatjes met je een week geleden'....quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Er valt toch niks meer te redden. Hij probeert veel te veel iemand anders te spelen.
Wij weten het wel, Jo weet het ook, alleen Alex wil nog niet zo lukken.......quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Hey markvanrinsum!!
Wat is Joanna weer goed
damn joe aar raitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef versabommie het volgende:
Alex moet er inderdaad ala seconde mee stoppen en gaan beginnen met het bashen van Joanna en Cervelaat.
Och nu roept die vlekkenkut dat Gerard de zwakste is in het spel... Nee Joanna is goed bezig
Dat soort lippen gaan een eigen leven leiden daar kan zij niks aan doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit gaat joanna zowiezo doorlullen aan Cervio
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef secretannie het volgende:
Ik wacht nog op de reality show waar de kijker stroomstoten kan toedienen....Yeaaaahhh
Net of we die niet al TIG keer hebben gehoord ??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef RobbieBoy het volgende:
Heb nu ffe de slappe lach om die opmerking van haar
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus dominant zijn in een gesprek door verwijten te gooien is een goed gesprek en psychologie 1e klas?
Ik weet dat vrouwen en mannen anders denken, maar dit slaat kant noch wal!
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Echt... Ik ga zo hard lachen als zij er dalijk uitvliegt en Alex vrolijk nog een paar weken blijft zitten.
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Echt... Ik ga zo hard lachen als zij er dalijk uitvliegt en Alex vrolijk nog een paar weken blijft zitten.
het zal daar wel koud zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom heeft hij nog steeds zijn jas aan?
Het ging over SSTquote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef RethXoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Halt! Gaarne alleen praten over Secret Story zelf, commentaar leveren op andere leden doe je maar lekker ergens anders! [ afbeelding ]
Koud wijf . Beetje inkoppertjequote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom heeft hij nog steeds zijn jas aan?
Ze moeten er gewoon beide uitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
ik nog niet, sommige mensen hebben niet de tijd om de hele dag te kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:09 schreef secretannie het volgende:
[..]
Net of we die niet al TIG keer hebben gehoord ??
En ik wacht op het gezicht van Servio wanneer Gerard bekend maakt dat ie millionaire is...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Hij is aan het praten met die harteloze zak ijs....quote:
daar heeft de mijne ook last vanquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Het was alleen wel zo dat mijn laptop al dat gezeik niet meer aan kon en smeekte om een reboot.
De hele boel liep vast
Ja ik begin nu pas een beetje who is who gevoel te krijgen maar dat zou leuk zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Stream v/d pokertafel is ook weer terug hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
hebben ze niet nog een camera, ik heb het wel gehad met dit gesprek
Zo is-ie beterquote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Echt... Ik ga zo hard lachen als hij er dalijk uitvliegt en Joanna vrolijk nog een paar weken blijft zitten.
Want Servio heeft een hekel aan miljonairs?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef secretannie het volgende:
[..]
En ik wacht op het gezicht van Servio wanneer Gerard bekend maakt dat ie millionaire is...
Dat wordt genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |