Gokje, onder de dekens op de stoelen buiten zitten te roddelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef Tamaartje het volgende:
Wat gaat Jo nou doen met Laura en Mo?
iddquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio wel.. want die zorgt nog wel voor actie!
wat belachelijk !!! Die twee vinden elkaar echt leuk. Ik zou mijn geld inleveren voor liefdequote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Darklight het volgende:
haha Laura gelijk weggeroepen bij faalex
Nee ze had een brief ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gokje, onder de dekens op de stoelen buiten zitten te roddelen.
Hij met doodquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio wel.. want die zorgt nog wel voor actie!
Hij is tevredenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Papiergeld het volgende:
Hoe ging het eerste deel van Sharons missie? Kreeg ze wat los?
IMHO vind zelfs L FAAlex niet meer leuk. Dat is dan ook weer het enige wat ok is aan Lquote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
wat belachelijk !!! Die twee vinden elkaar echt leuk. Ik zou mijn geld inleveren voor liefde
+veel!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
wat belachelijk !!! Die twee vinden elkaar echt leuk. Ik zou mijn geld inleveren voor liefde
wat is Sharon haar missie dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef pid1961 het volgende:
[..]
IMHO vind zelfs L FAAlex niet meer leuk. Dat is dan ook weer het enige wat ok is aan L
Da's groepswerking.. Alex krijgt gewoon de hele emmer men Menno over zich heen!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef pid1961 het volgende:
[..]
IMHO vind zelfs L FAAlex niet meer leuk. Dat is dan ook weer het enige wat ok is aan L
Jij kan het ook niet helpen dat je deze rampspoed bij ons moet brengenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
sorry ik ben alleen de brenger van het slechte nieuws
??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
wat is Sharon haar missie dan?
Daar heeft ze haar personeel voorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jo krijgt de opdracht maak de spiegels schoon en ze laat gewoon laura en mo het oplossen
Als Jo haar opdracht was dat de ramen schoon moeten worden dan krijgt alleen zij wat.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna heeft in de kvdw gehoord dat ze de spiegelwanden moet schoonmaken. Ze heeft Laura en Monique gevraagd te helpen. Laura is benieuwd of alleen Joanna er wat voor krijgt of zij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |