Maik is gewoon een keiharde scorende volblaf-eindbaas!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Maik is gewoon een domme pinda die zijn soortgenoten zoekt in een pot pindakaas.
karakter? wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jij vind haar gewoon lekker, dat verblind je voor haar karakter.
Ik wil dat Alex die Laura nu gaat 'Maiken' en dat dan Guido binnenkomt en zijn kluis geleegd ziet!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik wil dat guido en laura elkaar echt leuk gaan vinden en dan mag alex van mij nog wel ff blijven
Guido vindt Servio leukerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik wil dat guido en laura elkaar echt leuk gaan vinden en dan mag alex van mij nog wel ff blijven
Tuurlijk, nu even Laura bewerken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Darklight het volgende:
haha Laura gelijk weggeroepen bij faalex
je bedoelt opengebroken zietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil dat Alex die Laura nu gaat 'Maiken' en dat dan Guido binnenkomt en zijn kluis geleegd ziet!
Faal, Servio nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Alles en iedereen is leuker dan Laura
Ja indd, hij loopt al wel regelmatig opmerkingen te maken dat alex er toch uit gaat maar als die het compleet wil maken moet die ook nog ff het jaloerse vriendje gaan spelenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik had trouwens allang eens verwacht dat Guido tegen Alex zoiets zou zeggen als ZE MOT JE NIET!! En nou opzouten, Laura is van mij!!!
Tadaaaaaaaaat dusquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Alles en iedereen is leuker dan Laura
Lijkt op de tekst uit Abeltje: "Nee, Laura het is uit, en uit is uit, dus nu opzouten".quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik had trouwens allang eens verwacht dat Guido tegen Alex zoiets zou zeggen als ZE MOT JE NIET!! En nou opzouten, Laura is van mij!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |