komt nog, zag ook een vaginaquote:
de fok! work shopquote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Sisiorange94 het volgende:
Zullen wij ook meedoen aan zo'n workshop?
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ja! Met z;'n allequote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Sisiorange94 het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Sisiorange94 het volgende:
NOG niet!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Zo heftig vind ik het nou ook weer niet.
Wacht maar af!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Er wordt 1 leider aanbeden, klinkt bekend.
Zeg mee dat je een grapje maaktquote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Jan Peter B, kom er maar inquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Albertoquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Hallo, het is net begonnenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Sorry, maar ik vind het tegenvallen tot nu toe
die zender is ook een grote sektequote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
Die heb ik wel eens gezien op Family 7
God kijkt ook Underkaffer in NLquote:
en wie is dat danquote:
Dat is geen sekte, dat is een religie.quote:
Niet echt duidelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat deden ze nou bij die ene bijeenkomt
Ik vind het een sekte die geld probeert uit te kloppen!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is geen sekte, dat is een religie.
Geen idee, de batterij van de verborgen camera was leeg?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jankenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een vrij dubieuze religie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Joehoequote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
een standaard cursus is duurder...quote:
Ja, maar dat duurt 3 dagen, dit 4 dagen.quote:
Ja een CURSUSquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een standaard cursus is duurder...
dit is ook een cursusquote:
blijkbaar.. zwakzinnigen denk ik..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef teamlead het volgende:
wacht even.. er zijn dus écht mensen die vrijwillig meedoen aan slap gelul als "verbinding maken met jezelf" ? of zijn er nog meer programmamakers bezig?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom telkens die vage muziek tijdens de meditatie
dacht ik ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Dat naar je emoties zoeken is toch vrij normaal bij meditaties en zo?
pony' sabbelen ook aan allesquote:
Er werd toch ook niet gezegd waar ze vandaan kwam voor ze verhuisde naar NL? [of wel?]quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Dat Engels klinkt wel een beetje alsof ze helemaal niet Engels is...
Dat werd afgespeeld op de meditatie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom telkens die vage muziek tijdens de meditatie
Ik dacht Amerika eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er werd toch ook niet gezegd waar ze vandaan kwam voor ze verhuisde naar NL? [of wel?]
Kun je meteen afkickenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef teamlead het volgende:
whut? 4 dagen workshop en geen sigaretten/
Yup, doei, de mazzel!
dat willen ze niet meemakenquote:
ik zou de halve zaal afmakenquote:
en ik de andere helft...quote:
ze moeten gewoon alles doen wat die mensen zeggenquote:
Trademarkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Waarom loopt Alberto in de tussenstukken altijd naar de camera in een of ander steegje?
STEGEman, het is een hint, hij is de mol!!111quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Waarom loopt Alberto in de tussenstukken altijd naar de camera in een of ander steegje?
Net de hoeren gechecked!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Undercover bij een drugsdealer jeweetquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je bij deze cursus studiefinanciering?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je bij deze cursus studiefinanciering?
ze heeft t vast kunnen weigferen. ze wilde t zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef teamlead het volgende:
maar damn.. je zult daar dus maar voor je werk zitten zoals die 'charlotte" nu... dan ga je toch spontaan een andere baan zoeken?
misschien moeten we haar een fles wijn sturen ofzo..
Zij trekt het ook niet...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Respect voor haar dat ze dit doet, ik zou dat echt niet trekken.
Hoop dat Alberto haar een verzorgde vakantie heeft gegeven voor deze klusquote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef teamlead het volgende:
maar damn.. je zult daar dus maar voor je werk zitten zoals die 'charlotte" nu... dan ga je toch spontaan een andere baan zoeken?
misschien moeten we haar een fles wijn sturen ofzo..
Ik herken Patty Brard daar in het midden! Koos en Rob zag ik volgens mij ook langskomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |