en ik de andere helft...quote:
ze moeten gewoon alles doen wat die mensen zeggenquote:
Trademarkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Waarom loopt Alberto in de tussenstukken altijd naar de camera in een of ander steegje?
STEGEman, het is een hint, hij is de mol!!111quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Waarom loopt Alberto in de tussenstukken altijd naar de camera in een of ander steegje?
Net de hoeren gechecked!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Undercover bij een drugsdealer jeweetquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef TheKC het volgende:
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je bij deze cursus studiefinanciering?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je bij deze cursus studiefinanciering?
ze heeft t vast kunnen weigferen. ze wilde t zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef teamlead het volgende:
maar damn.. je zult daar dus maar voor je werk zitten zoals die 'charlotte" nu... dan ga je toch spontaan een andere baan zoeken?
misschien moeten we haar een fles wijn sturen ofzo..
Zij trekt het ook niet...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Respect voor haar dat ze dit doet, ik zou dat echt niet trekken.
Hoop dat Alberto haar een verzorgde vakantie heeft gegeven voor deze klusquote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef teamlead het volgende:
maar damn.. je zult daar dus maar voor je werk zitten zoals die 'charlotte" nu... dan ga je toch spontaan een andere baan zoeken?
misschien moeten we haar een fles wijn sturen ofzo..
Ik herken Patty Brard daar in het midden! Koos en Rob zag ik volgens mij ook langskomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |