Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
ooh ja man duudelijkquote:
Supermanquote:Op zondag 27 februari 2011 10:30 schreef DaMart het volgende:
Wiki is weer bijgewerkt en meteen in de OP geplakt voor TFM!
succes doppiequote:Op zondag 27 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik moet echt even wat gaan doen nu
huisvrouw zijn
Dacht ik al te lezen jaquote:
Ik ook niet, en ik wil mijn keukenkastje gaan schoonmaken... dat moet gewoon een keer gebeuren weerquote:
pussy whip je vent danquote:
He gatver.. dat doe ik echt 1 keer per jaar ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik wil mijn keukenkastje gaan schoonmaken... dat moet gewoon een keer gebeuren weer.
quote:
Perfectoquote:Op zondag 27 februari 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het herinnerde me meteen aan een suggestie die ik nog wilde doen in het layouttopic.
neem een minnaar die het wel kan dan heb je meer sex en een schoon huisquote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He gatver.. dat doe ik echt 1 keer per jaar ofzo
Ik moet boven stofzuigen en beneden en een was ophangen en de wc
[..]
dan gebeurt het half of slecht
Ik heb het in 2009 of zo voor het laatst gedaan, denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He gatver.. dat doe ik echt 1 keer per jaar ofzo
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem een minnaar die het wel kan dan heb je meer sex en een schoon huis
quote:
quote:
Ja maar dat zijn allemaal nerdsquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
![]()
nou ik zeg regel het, op fok zijn er vast wel een paar te vinden
Degene waar je met smart op zat te wachten?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh meisje![]()
ik heb een mailtje
Alsof een trein me 3 keer overreden heeft en mijn hersens in mijn holtes zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
Hoe voel je je vandaag?.
Hai liefjequote:Op zondag 27 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh meisje![]()
ik heb een mailtje
Hai vliefte meneer met sjokolaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
![]()
nou ik zeg regel het, op fok zijn er vast wel een paar te vinden
Ja en?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene waar je met smart op zat te wachten?.
Oh meisje ben ik teveel geweest gisterquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een trein me 3 keer overreden heeft en mijn hersens in mijn holtes zitten![]()
Gaat wel dus
Hoe is het met jou dan martje?
[..]
Hai liefje![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel vertel!!!
Waar denk je waar ik J vandaan heb ?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai vliefte meneer met sjokolaaaa
[..]
Ja en?![]()
fokkers zijn nerds, allemaal!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds![]()
nog lekker gedroomd?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai vliefte meneer met sjokolaaaa
[..]
Ja en?![]()
Goed, weer lekker uitgeslapen en vreemd gedroomd, maar die zal ik hier, ter bescherming van minimaal 1 betrokkene, maar niet hier vermeldenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een trein me 3 keer overreden heeft en mijn hersens in mijn holtes zitten![]()
Gaat wel dus
Hoe is het met jou dan martje?
Nee, het is gewoon mijn hoofdquote:Op zondag 27 februari 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh meisje ben ik teveel geweest gister![]()
ik pm je
[..]
Waar denk je waar ik J vandaan heb ?
Heerlijk, nerdsquote:Op zondag 27 februari 2011 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokkers zijn nerds, allemaal!
[..]
nog lekker gedroomd?![]()
ja ik heb bijna de hele kilo nog
jawel jawel, vertel het onsquote:Op zondag 27 februari 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, weer lekker uitgeslapen en vreemd gedroomd, maar die zal ik hier, ter bescherming van minimaal 1 betrokkene, maar niet hier vermelden.
En nu ga ik denk ik meteen maar even die kastjes doen, dan ben ik daar tenminste vanaf.
Ik ben nieuwsgierigquote:Op zondag 27 februari 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, weer lekker uitgeslapen en vreemd gedroomd, maar die zal ik hier, ter bescherming van minimaal 1 betrokkene, maar niet hier vermelden.
En nu ga ik denk ik meteen maar even die kastjes doen, dan ben ik daar tenminste vanaf.
Maar ik heb heel veel om van te houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon mijn hoofdJij bent nooit te veel
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierigIk wil het weten
[..]
Maar ik heb heel veel om van te houden![]()
Whehehe jaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar dan wel qua persoonlijkheid en liefde
![]()
over dat gesproken wat zuigt ubantu, sheldon was sooo wrongquote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon mijn hoofdJij bent nooit te veel
![]()
[..]
Heerlijk, nerdsMaar niet allemaal hoor
Ik ken mannelijke fokkers, dan weet ik meer van petoeters dan hun
![]()
Ja, maar kan het me niet meer herinnerenIn elk geval niet iets met ouders
![]()
Woah, wanneer mag ik langskomen?![]()
Ik niet ik hou niet van sjokolaaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
over dat gesproken wat zuigt ubantu, sheldon was sooo wrong![]()
ja tuuk je droomt altijdooh gelukkig ik was al bang je geindoctrineerd te hebben met iets evils
![]()
je wil me alleen maar misbruiken om mijn lekkers
waarom hint je toch steeds naar je figuur en dat dat huge zo zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierigIk wil het weten
[..]
Maar ik heb heel veel om van te houden![]()
Nuuuut!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
over dat gesproken wat zuigt ubantu, sheldon was sooo wrong![]()
ja tuuk je droomt altijdooh gelukkig ik was al bang je geindoctrineerd te hebben met iets evils
![]()
je wil me alleen maar misbruiken om mijn lekkers
ja ik weet hetquote:Op zondag 27 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet ik hou niet van sjokolaa
omdat dat zo isquote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom hint je toch steeds naar je figuur en dat dat huge zo zijn?
Ik mocht al niet met je zoenuhquote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
maar ik vidn zoenen met sjokolaa zo lekker dus dat gaat hem niet worden
te laat, mini pc weggedaan, laptop met w7, ik ga niet allemaal moeilijk doen voor gebruikersonvriendelijk os met onhandige configuraties en instellingen, als ik thuis achter de pc zit wil ik niet nadenken moet vanzel gaan en daar mag het os me best helpen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuuuut!Maar er zijn zat andere distro's, dus zoek wat anders leuks uit
![]()
HahahahaJa, zoals de laatste keer, dat ik over stinkende dingen, seks met ,meatloaf en lekkerbekjes en kibbeling droomde
![]()
Ja![]()
![]()
sommige vrouwenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat dat zo is
[..]
Ik mocht al niet met je zoenuh![]()
![]()
Dus nu ga ik me storten op mijn opruimverdriet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik kwam nog wel meer bekenden tegen, maar wat zij deden weet ik niet meer, bovenstaande is alles wat me is bijgebleven.
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]jij spoort nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ok ik wacht wel op een seintjequote:
nee ik ben in remisequote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zit toch niet op hete kolen he?
nee ik let goed op mijn baanvakbelastingquote:Op zondag 27 februari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar niet uitgerangeerd bent.
Je boemelt rustig verder dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik let goed op mijn baanvakbelasting
als een buffelquote:
schoonmaak afhankelijk onderhoudquote:
Sucsexquote:
Ik dacht dat ie weg was, hoezo?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:39 schreef friemelaar het volgende:
Is TMF er nog of is die al op zijn witte paard weggegaloppeerd
ach ik vroeg me af of hij een beetje zenuwachtig wasquote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie weg was, hoezo?
Voor wat?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ach ik vroeg me af of hij een beetje zenuwachtig was
Om z'n lief weer te zienquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Om z'n lief weer te zien![]()
Hij had vannacht uitgerekend dat hij nog 32.546 seconden moest wachten
Daar ben je toch niet zenuwachtig voorquote:Op zondag 27 februari 2011 11:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij ging zelfs vroeg slapen !!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet zenuwachtig voor![]()
Whehehequote:Op zondag 27 februari 2011 11:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer wel begrijpenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij ging zelfs vroeg slapen !!!!![]()
![]()
Neequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
...
De kater is alweer weg aan het trekken![]()
...
Ja, ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MPG
Ik bedoel het feit dat ik nu thuis zit
Nee, dat was met smartphonequote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vroeg me alleen af of er nu "ytrewq" op je voorhoofd staat
Oke, dan is het goedquote:
Hey RNquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, die geeft gelukkig niet zulke afdrukken[ afbeelding ]
nee dan heb je een groot rood vierkant op je wang, je hand in je plakbroek en een leuek nacht gehadquote:Op zondag 27 februari 2011 12:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, die geeft gelukkig niet zulke afdrukken[ afbeelding ]
Maar waarom zit je nog thuis dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN![]()
Het feit dat ik nu dus nog thuis ben en niet ergens anders waar ik graag had willen zijn omdat ze jarig is
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan heb je een groot rood vierkant op je wang, je hand in je plakbroek en een leuek nacht gehad
OMGquote:Op zondag 27 februari 2011 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan heb je een groot rood vierkant op je wang, je hand in je plakbroek en een leuek nacht gehad
Bahquote:Op zondag 27 februari 2011 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Doegquote:Op zondag 27 februari 2011 12:10 schreef friemelaar het volgende:
ff een persoontje wegbrengen , laters
ja vies hoor van een ander genietenquote:
Nee, maar 'hand in je plakbroek'quote:
ja weet ikquote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar 'hand in je plakbroek'![]()
Dat ligt allemaal wat lastig en ook iets met oudersquote:Op zondag 27 februari 2011 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar waarom zit je nog thuis dan?
hoer jong is ze dan wel nietquote:Op zondag 27 februari 2011 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal wat lastig en ook iets met ouders![]()
Oh oke... Da's wel balenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal wat lastig en ook iets met ouders![]()
whehehe wat een typoquote:
en jij?quote:
en die ouders doen daar meoilijk om?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
24, er zit net geen 6.5 jaar verschil tussen ons
Oh nu snap ik waar het over gaat...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die ouders doen daar meoilijk om?
Geen idee en het feit dat haar pa het ook nog niet weet omdat haar broer ook een meid heeft die een heel stuk jonger is en haar pa er dus niet eens mee is.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die ouders doen daar meoilijk om?
aaah ok wel al gemeet?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee en het feit dat haar pa het ook nog niet weet omdat haar broer ook een meid heeft die een heel stuk jonger is en haar pa er dus niet eens mee is.
bummer dudequote:
Dat zeker, natuurlijk speelt het ook mee dat we niet echt dicht bij elkaar in de buurt wonen. Zij woont namelijk in Spijkenisse.quote:
letterlijk de andere kant van het land dusquote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, natuurlijk speelt het ook mee dat we niet echt dicht bij elkaar in de buurt wonen. Zij woont namelijk in Spijkenisse.
Yup, ach ja alles van ver is lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
letterlijk de andere kant van het land dus
ok geef je adres maar dan laat ik een ton olifantenpoep uit india je kant uit komenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, ach ja alles van ver is lekker
Oh dat ga ik onthoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, ach ja alles van ver is lekker
Flauwquote:Op zondag 27 februari 2011 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok geef je adres maar dan laat ik een ton olifantenpoep uit india je kant uit komen
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok geef je adres maar dan laat ik een ton olifantenpoep uit india je kant uit komen
Zeker doenquote:
Hey Bosquote:
eindhovenaren die zichzelf boer nomen, heel typerendquote:
bosquote:
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker doen![]()
Kende je die nog niet?
Thuis tegen Ajaxquote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hey Bos
Waar spelen ze vandaag?
Ik kom oorspronkelijk niet uit Eindhovenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
eindhovenaren die zichzelf boer nomen, heel typerend
de lcub wel, heh, nou in eindhoven is geenboer te bekennen toch is dat hun geuzennaamquote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk niet uit Eindhoven
Hey LLquote:
Dat snap ik maar op deze manier zit je niet snel bij elkaar op de lipquote:Op zondag 27 februari 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeMaar ik mag hopen dat er dichtbij ook wat lekkers woont
![]()
Aha, tegen wist ik alquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Aha, tegen wist ik al. Ga jij er ook heen?
Er zijn echt wel boerderijen in Eindhoven hoor. In de Genneper Parken heb je een ecologische boerderijquote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
de lcub wel, heh, nou in eindhoven is geenboer te bekennen toch is dat hun geuzennaam![]()
![]()
ooh ja, jullie gaan er aan
Ja, ik heb een Seizoenskaart. Ga nooit mee met uitwedstrijden. Moet toch op mijn centen passen en het lijkt me niks zo'n bus of treinreis..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan alleen maar de thuiswedstrijden van PSV?
Ikke wel, 2 wedstrijden van het Nederlands elftalquote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest
Aha, zou ook wel duurder zijn, maar de beker is toch ook wel een ander verhaalquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Seizoenskaart. Ga nooit mee met uitwedstrijden. Moet toch op mijn centen passen en het lijkt me niks zo'n bus of treinreis..
Alhoewel ik 1 keer met de bus mee ben geweest naar de bekerfinale
Ja en toen had ik werk en zulksquote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel, 2 wedstrijden van het Nederlands elftal
[..]
Aha, zou ook wel duurder zijn, maar de beker is toch ook wel een ander verhaal
Ik weet niet meer hoe vaak.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest
Ah Helmond Sport, daar voetballen er best veel van schoolquote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe vaak.
Zal wel tegen de 500 aan liggen (Wedstrijden van PSV, 2 van Eindhoven en 2 van Helmond Sport, en ook een paar officiele bekerwedstrijden van Geldrop.
friemelquote:
Vroeger... toen vaders maar al te blij waren als ze sowieso al van hun dochters afgeraakten...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee en het feit dat haar pa het ook nog niet weet omdat haar broer ook een meid heeft die een heel stuk jonger is en haar pa er dus niet eens mee is.
Okee. Nee ik ben er 2 keer geweest in dat stadion. 1 keer met het voetbalteam en 1 keer met een FOK! meetquote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah Helmond Sport, daar voetballen er best veel van school
dat was in de tijd dat ze poepen nog met een lange oe schrevenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger... toen vaders maar al te blij waren als ze sowieso al van hun dochters afgeraakten...
Hoi Koenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Van die dagen dat je nergens zin in hebt
En het feit speelt ook wel mee dat tussen haar ouders maar een paar weken verschil zitquote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger... toen vaders maar al te blij waren als ze sowieso al van hun dochters afgeraakten...
Zin wel, kunnen nietquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
koenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Goede lunch!quote:
smakelijk martquote:
mijn lief is 12 jaar jongerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het feit speelt ook wel mee dat tussen haar ouders maar een paar weken verschil zit
Ik snap die pa op zich ook wel
[..]
Zin wel, kunnen niet
Hey Koen
laters rockyquote:
ik vind er niks baas aan, is gewoon toevallig zoquote:
Als je maar gelukkig bentquote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind er niks baas aan, is gewoon toevallig zo
dat ben ik toch niet want ik ben een ongevoelige klootzakquote:
Als jij het zegtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ben ik toch niet want ik ben een ongevoelige klootzak
Bis Later Pezuquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
anywindoways, ik ga er van tussen, have fun draken![]()
Laters Pezuquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
anywindoways, ik ga er van tussen, have fun draken![]()
Veel opruim plezierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ga ik maar weer verder met opruimen
Succes / sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ga ik maar weer verder met opruimen
Ik hoor hetquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef friemelaar het volgende:
Ik zit te klooien met m'n radiootje, blijkt dat als de kwaliteit te goed is de zaak begint te stottt-t-t-eren![]()
Bitrates tot 128 gaat goed maar daarboven.......
Veel succesquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit te verzinnen hoe ik op bit-rate kan filteren
Daar heb ik nou net geen zin inquote:
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik nou net geen zin in
Volgens mij klopt die bovenste zin niet helemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen is het een dag geleden dat mijn oma stierf
Bah dat ziekenhuis enzo, alles komt weer even terug
OMG whahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die bovenste zin niet helemaal
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen is het een JAAR geleden dat mijn oma stierf(jaar of course, niet dag
)
Bah dat ziekenhuis enzo, alles komt weer even terug![]()
Wel echt balen hoor, zo'n gezond mens, maar de doktoren hebben alles verpestquote:
Dan is het zeker balenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel echt balen hoor, zo'n gezond mens, maar de doktoren hebben alles verpest
Ze voelde zich verschrikkelijk na de operatie en toen we net weg waren na het bezoekuur raakte ze in coma, zo is het een paar dagen geweest en toen hebben ze de behandeling stopgezetquote:
Dat is wel heel klotequote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze voelde zich verschrikkelijk na de operatie en toen we net weg waren na het bezoekuur raakte ze in coma, zo is het een paar dagen geweest en toen hebben ze de behandeling stopgezet
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wil het opruimen al een beetje lukken?
Oh maar dat is niet zo handigquote:
Dat is minderquote:
Gaat dus de goede kant opquote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schuur is opgeruimd de hometrainer kan er weer uit
Yippiequote:Op zondag 27 februari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en de belangrijke mail is binnen
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
He bahquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen is het een JAAR geleden dat mijn oma stierf(jaar of course, niet dag
)
Bah dat ziekenhuis enzo, alles komt weer even terug![]()
Wat goedquote:Op zondag 27 februari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Jij ook knuffelquote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah![]()
*knuffel*
Afgelopen vrijdag was datzelfde al weer twee jaar geleden hier...
Dan laat je dat stiekem zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk nog dweilen maar heb geen zin daarin
en de was ophangen
Nee ik ben al zo'n waardeloze huisvrouw en heb al zoveel gedaan.... misschien alleen straks even de was ophangenquote:
Maar dus bijna klaarquote:Op zondag 27 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk nog dweilen maar heb geen zin daarin
en de was ophangen
het huishouden is nooit klaar trevquote:
quote:
Met de klusjes die je nu hebt liggenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het huishouden is nooit klaar trev
Als je al zoveel gedaan hebt, ben je geen waardeloze huisvrouw, he mopquote:Op zondag 27 februari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ben al zo'n waardeloze huisvrouw en heb al zoveel gedaan.... misschien alleen straks even de was ophangen
Doe ik morgen wel dweilen
het huishouden is nooit klaarquote:Op zondag 27 februari 2011 14:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met de klusjes die je nu hebt liggen
ja dweilen doe ik vd week wel, het is nu toch zeikweer buiten dus heeft ook eigenlijk geen zinquote:Op zondag 27 februari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je al zoveel gedaan hebt, ben je geen waardeloze huisvrouw, he mop.
Straks effe was ophangen, en dan stel je het dweilen uit, kan best, toch?
Er is altijd wel wat te doen in huisquote:
Precies.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het huishouden is nooit klaar![]()
[..]
ja dweilen doe ik vd week wel, het is nu toch zeikweer buiten dus heeft ook eigenlijk geen zin
lovelyquote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het huishouden is nooit klaar trev
[..]![]()
het is op het moment weer even droogquote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Is het bij jullie ook zo'n baggerweer ja? Regen, regen, en og eens regen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Is het bij jullie ook zo'n baggerweer ja? Regen, regen, en og eens regen?
Mja, hier dus ook al de hele dagquote:Op zondag 27 februari 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt verschrikkelijk somber klote weer
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt verschrikkelijk somber klote weer
wasbak en kastje plus spiegelkast in de badkamerquote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dus, wat heb je dit weekend geklust?
klus-heldquote:Op zondag 27 februari 2011 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wasbak en kastje plus spiegelkast in de badkamer
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klus-held![]()
Wanneer kom je hier klussen?
Neem een paraplu mee!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:44 schreef MPG het volgende:
Ik ga ondanks zeikweer eens even richting stad![]()
![]()
...
Nou ik weet wel watquote:
goeiemiddagquote:
Hopelijk je eigenstequote:Op zondag 27 februari 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, even iemands profiel op Hyves aangepast![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik kwam nog wel meer bekenden tegen, maar wat zij deden weet ik niet meer, bovenstaande is alles wat me is bijgebleven.
![]()
Ik heb de 50+ beurs overleefdHeb een paar hele coole bolletjes wol gekocht
![]()
En het was super gezellig
Hoe is het hier?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ben je al onderweg met pannenkoeken?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andere zaken vragen even mijn aandacht.
Hoi Marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je al onderweg met pannenkoeken?Heb wel trek
Ook nog wat handwerk verricht?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het hier?
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je al onderweg met pannenkoeken?Heb wel trek
He Friemelquote:
Nee, wel gekeken naar hoe handwerk verricht werdquote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook nog wat handwerk verricht?.
[..]
Nee.
Ik was even met wat PR-dingen bezig.
He Nijnerquote:
En heb je er nog iets van geleerd en ideeën opgedaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He FriemelAlles goed?
[..]
Nee, wel gekeken naar hoe handwerk verricht werd![]()
Ik ga straks andijvie met een bal gehakt makenquote:Ow![]()
Nou, dan eet ik wel mijn eigen eten
jahoor, alleen was een beetje laat geworden vannachtquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je er nog iets van geleerd en ideeën opgedaan?.
[..]
Ik ga straks andijvie met een bal gehakt maken.
En heb je je kastje eigenlijk al?
Oh dat is wel balenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jahoor, alleen was een beetje laat geworden vannacht![]()
Zit een beetje te klooien met m'n radiootje, wat gisteren goed werkte sttt-st-stottert nu een beetje![]()
En jij dan, bij jou alles goed?
Oké, tot zoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh lekkerIk kom bij jou eten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik had ST net proberen te bellen, maar die zal wel druk zijn
50+ beurs?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het hier?
Nog even en hij slaapt standaard niet meer 's middagsquote:Op zondag 27 februari 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs wilde niet slapen en nu is hij moe...
Hij wil wel een dvdtje kijken, maar de enige die hij wil kan ik niet vinden
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en hij slaapt standaard niet meer 's middags.
Hoi suikerbeeb.
Wil hij dan nu niet alsnog even slapen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs wilde niet slapen en nu is hij moe...
Hij wil wel een dvdtje kijken, maar de enige die hij wil kan ik niet vinden
Nee, was de handwerkbeurs, maar de gemiddelde leeftijd lag erg hoog en de gemiddelde haarlengte was erg kortquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
50+ beurs?Maar je bent heul nog geen 50...
Hoi Marijke, weer beter?
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, was de handwerkbeurs, maar de gemiddelde leeftijd lag erg hoog en de gemiddelde haarlengte was erg kort
HaiJa ietsjes
Al ben ik nu wel moe
Nee, alleen maar op schoot zitten en roepen dat grijze takelauto op tv moetquote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil hij dan nu niet alsnog even slapen?
Ik ben geen kastjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, alleen maar op schoot zitten en roepen dat grijze takelauto op tv moet![]()
Maar het kastje zit in de auto hoor!
Wel een stuk breder dan ik dacht![]()
En hoi
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Korte pittige kapsel?
![]()
Mooi zo.En da's ook logisch, je lichaam is nog aan het herstellen
Ah gosquote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, alleen maar op schoot zitten en roepen dat grijze takelauto op tv moet![]()
Maar het kastje zit in de auto hoor!
Wel een stuk breder dan ik dacht![]()
En hoi
Haiquote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben geen kastje. En ik zit niet in de auto.
Hoi snoetjes, ik ben weer terug uit de stad
.
Waarom zou je dat willen?quote:
Gewoon voor de lol wat plaatjes opzetten en er wat bij schrijven typenquote:
Hai Liebchenquote:
Ik zal eens kiek'n of da da lukt!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah gos
Oeh, nice
Wil je dan vanavond nog even koffie komen drinken?
En hai lieverd![]()
Ik heb besloten dat ik een poef ga haken![]()
Ah okeequote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon voor de lol wat plaatjes opzetten en er wat bij schrijven typen
Tofquote:
* rilquote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn feministen stands
Er hingen zelfs reclameposters voor die 50+ politieke partij
![]()
Jaalleen merk ik dat ik weer te veel wil
[..]
Is goedquote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal eens kiek'n of da da lukt!![]()
![]()
Moet je morgen werken?
Tofeen poef
Ze zegt tegen iedereen wat haar wachtwoord is ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah okeeEn degene weet dat jij dat kunt?
Ik gok dat diegene daar binnenkort wel achter is.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah okeeEn degene weet dat jij dat kunt?
[..]
Is het een inloopkast dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedEn ik werk iedere maandag
![]()
Anders maar een keertje van de week ofzo, maar even kijken hoe het loopt
Hoofd, zeefquote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedEn ik werk iedere maandag
![]()
Anders maar een keertje van de week ofzo, maar even kijken hoe het loopt
En daar maak jij dus gewoon even misbruik vanquote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zegt tegen iedereen wat haar wachtwoord is ofzo
Ik moest even op haar inloggen om een foto te kijken van iemand, en toen zette ik maar meteen wat foto's op haar hyvesquote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar maak jij dus gewoon even misbruik van.
Jupquote:
Is okquote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoofd, zeef![]()
Ik kom vanavond wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |