Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
ooh ja man duudelijkquote:
Supermanquote:Op zondag 27 februari 2011 10:30 schreef DaMart het volgende:
Wiki is weer bijgewerkt en meteen in de OP geplakt voor TFM!
succes doppiequote:Op zondag 27 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik moet echt even wat gaan doen nu
huisvrouw zijn
Dacht ik al te lezen jaquote:
Ik ook niet, en ik wil mijn keukenkastje gaan schoonmaken... dat moet gewoon een keer gebeuren weerquote:
pussy whip je vent danquote:
He gatver.. dat doe ik echt 1 keer per jaar ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik wil mijn keukenkastje gaan schoonmaken... dat moet gewoon een keer gebeuren weer.
quote:
Perfectoquote:Op zondag 27 februari 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het herinnerde me meteen aan een suggestie die ik nog wilde doen in het layouttopic.
neem een minnaar die het wel kan dan heb je meer sex en een schoon huisquote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He gatver.. dat doe ik echt 1 keer per jaar ofzo
Ik moet boven stofzuigen en beneden en een was ophangen en de wc
[..]
dan gebeurt het half of slecht
Ik heb het in 2009 of zo voor het laatst gedaan, denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He gatver.. dat doe ik echt 1 keer per jaar ofzo
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem een minnaar die het wel kan dan heb je meer sex en een schoon huis
quote:
quote:
Ja maar dat zijn allemaal nerdsquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
![]()
nou ik zeg regel het, op fok zijn er vast wel een paar te vinden
Degene waar je met smart op zat te wachten?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh meisje![]()
ik heb een mailtje
Alsof een trein me 3 keer overreden heeft en mijn hersens in mijn holtes zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
Hoe voel je je vandaag?.
Hai liefjequote:Op zondag 27 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh meisje![]()
ik heb een mailtje
Hai vliefte meneer met sjokolaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
![]()
nou ik zeg regel het, op fok zijn er vast wel een paar te vinden
Ja en?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene waar je met smart op zat te wachten?.
Oh meisje ben ik teveel geweest gisterquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een trein me 3 keer overreden heeft en mijn hersens in mijn holtes zitten![]()
Gaat wel dus
Hoe is het met jou dan martje?
[..]
Hai liefje![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel vertel!!!
Waar denk je waar ik J vandaan heb ?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai vliefte meneer met sjokolaaaa
[..]
Ja en?![]()
fokkers zijn nerds, allemaal!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds![]()
nog lekker gedroomd?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai vliefte meneer met sjokolaaaa
[..]
Ja en?![]()
Goed, weer lekker uitgeslapen en vreemd gedroomd, maar die zal ik hier, ter bescherming van minimaal 1 betrokkene, maar niet hier vermeldenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof een trein me 3 keer overreden heeft en mijn hersens in mijn holtes zitten![]()
Gaat wel dus
Hoe is het met jou dan martje?
Nee, het is gewoon mijn hoofdquote:Op zondag 27 februari 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh meisje ben ik teveel geweest gister![]()
ik pm je
[..]
Waar denk je waar ik J vandaan heb ?
Heerlijk, nerdsquote:Op zondag 27 februari 2011 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokkers zijn nerds, allemaal!
[..]
nog lekker gedroomd?![]()
ja ik heb bijna de hele kilo nog
jawel jawel, vertel het onsquote:Op zondag 27 februari 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, weer lekker uitgeslapen en vreemd gedroomd, maar die zal ik hier, ter bescherming van minimaal 1 betrokkene, maar niet hier vermelden.
En nu ga ik denk ik meteen maar even die kastjes doen, dan ben ik daar tenminste vanaf.
Ik ben nieuwsgierigquote:Op zondag 27 februari 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, weer lekker uitgeslapen en vreemd gedroomd, maar die zal ik hier, ter bescherming van minimaal 1 betrokkene, maar niet hier vermelden.
En nu ga ik denk ik meteen maar even die kastjes doen, dan ben ik daar tenminste vanaf.
Maar ik heb heel veel om van te houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon mijn hoofdJij bent nooit te veel
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierigIk wil het weten
[..]
Maar ik heb heel veel om van te houden![]()
Whehehe jaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar dan wel qua persoonlijkheid en liefde
![]()
over dat gesproken wat zuigt ubantu, sheldon was sooo wrongquote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon mijn hoofdJij bent nooit te veel
![]()
[..]
Heerlijk, nerdsMaar niet allemaal hoor
Ik ken mannelijke fokkers, dan weet ik meer van petoeters dan hun
![]()
Ja, maar kan het me niet meer herinnerenIn elk geval niet iets met ouders
![]()
Woah, wanneer mag ik langskomen?![]()
Ik niet ik hou niet van sjokolaaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
over dat gesproken wat zuigt ubantu, sheldon was sooo wrong![]()
ja tuuk je droomt altijdooh gelukkig ik was al bang je geindoctrineerd te hebben met iets evils
![]()
je wil me alleen maar misbruiken om mijn lekkers
waarom hint je toch steeds naar je figuur en dat dat huge zo zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierigIk wil het weten
[..]
Maar ik heb heel veel om van te houden![]()
Nuuuut!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
over dat gesproken wat zuigt ubantu, sheldon was sooo wrong![]()
ja tuuk je droomt altijdooh gelukkig ik was al bang je geindoctrineerd te hebben met iets evils
![]()
je wil me alleen maar misbruiken om mijn lekkers
ja ik weet hetquote:Op zondag 27 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet ik hou niet van sjokolaa
omdat dat zo isquote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom hint je toch steeds naar je figuur en dat dat huge zo zijn?
Ik mocht al niet met je zoenuhquote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
maar ik vidn zoenen met sjokolaa zo lekker dus dat gaat hem niet worden
te laat, mini pc weggedaan, laptop met w7, ik ga niet allemaal moeilijk doen voor gebruikersonvriendelijk os met onhandige configuraties en instellingen, als ik thuis achter de pc zit wil ik niet nadenken moet vanzel gaan en daar mag het os me best helpen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuuuut!Maar er zijn zat andere distro's, dus zoek wat anders leuks uit
![]()
HahahahaJa, zoals de laatste keer, dat ik over stinkende dingen, seks met ,meatloaf en lekkerbekjes en kibbeling droomde
![]()
Ja![]()
![]()
sommige vrouwenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat dat zo is
[..]
Ik mocht al niet met je zoenuh![]()
![]()
Dus nu ga ik me storten op mijn opruimverdriet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik kwam nog wel meer bekenden tegen, maar wat zij deden weet ik niet meer, bovenstaande is alles wat me is bijgebleven.
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]jij spoort nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ok ik wacht wel op een seintjequote:
nee ik ben in remisequote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zit toch niet op hete kolen he?
nee ik let goed op mijn baanvakbelastingquote:Op zondag 27 februari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar niet uitgerangeerd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |