Veel opruim plezierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ga ik maar weer verder met opruimen
Succes / sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ga ik maar weer verder met opruimen
Ik hoor hetquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef friemelaar het volgende:
Ik zit te klooien met m'n radiootje, blijkt dat als de kwaliteit te goed is de zaak begint te stottt-t-t-eren![]()
Bitrates tot 128 gaat goed maar daarboven.......
Veel succesquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit te verzinnen hoe ik op bit-rate kan filteren
Daar heb ik nou net geen zin inquote:
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik nou net geen zin in
Volgens mij klopt die bovenste zin niet helemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen is het een dag geleden dat mijn oma stierf
Bah dat ziekenhuis enzo, alles komt weer even terug
OMG whahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die bovenste zin niet helemaal
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen is het een JAAR geleden dat mijn oma stierf(jaar of course, niet dag
)
Bah dat ziekenhuis enzo, alles komt weer even terug![]()
Wel echt balen hoor, zo'n gezond mens, maar de doktoren hebben alles verpestquote:
Dan is het zeker balenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel echt balen hoor, zo'n gezond mens, maar de doktoren hebben alles verpest
Ze voelde zich verschrikkelijk na de operatie en toen we net weg waren na het bezoekuur raakte ze in coma, zo is het een paar dagen geweest en toen hebben ze de behandeling stopgezetquote:
Dat is wel heel klotequote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze voelde zich verschrikkelijk na de operatie en toen we net weg waren na het bezoekuur raakte ze in coma, zo is het een paar dagen geweest en toen hebben ze de behandeling stopgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |