ok geef je adres maar dan laat ik een ton olifantenpoep uit india je kant uit komenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, ach ja alles van ver is lekker
Oh dat ga ik onthoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, ach ja alles van ver is lekker
Flauwquote:Op zondag 27 februari 2011 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok geef je adres maar dan laat ik een ton olifantenpoep uit india je kant uit komen
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok geef je adres maar dan laat ik een ton olifantenpoep uit india je kant uit komen
Zeker doenquote:
Hey Bosquote:
eindhovenaren die zichzelf boer nomen, heel typerendquote:
bosquote:
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker doen![]()
Kende je die nog niet?
Thuis tegen Ajaxquote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hey Bos
Waar spelen ze vandaag?
Ik kom oorspronkelijk niet uit Eindhovenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
eindhovenaren die zichzelf boer nomen, heel typerend
de lcub wel, heh, nou in eindhoven is geenboer te bekennen toch is dat hun geuzennaamquote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk niet uit Eindhoven
Hey LLquote:
Dat snap ik maar op deze manier zit je niet snel bij elkaar op de lipquote:Op zondag 27 februari 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeMaar ik mag hopen dat er dichtbij ook wat lekkers woont
![]()
Aha, tegen wist ik alquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Aha, tegen wist ik al. Ga jij er ook heen?
Er zijn echt wel boerderijen in Eindhoven hoor. In de Genneper Parken heb je een ecologische boerderijquote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
de lcub wel, heh, nou in eindhoven is geenboer te bekennen toch is dat hun geuzennaam![]()
![]()
ooh ja, jullie gaan er aan
Ja, ik heb een Seizoenskaart. Ga nooit mee met uitwedstrijden. Moet toch op mijn centen passen en het lijkt me niks zo'n bus of treinreis..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan alleen maar de thuiswedstrijden van PSV?
Ikke wel, 2 wedstrijden van het Nederlands elftalquote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest
Aha, zou ook wel duurder zijn, maar de beker is toch ook wel een ander verhaalquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Seizoenskaart. Ga nooit mee met uitwedstrijden. Moet toch op mijn centen passen en het lijkt me niks zo'n bus of treinreis..
Alhoewel ik 1 keer met de bus mee ben geweest naar de bekerfinale
Ja en toen had ik werk en zulksquote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel, 2 wedstrijden van het Nederlands elftal
[..]
Aha, zou ook wel duurder zijn, maar de beker is toch ook wel een ander verhaal
Ik weet niet meer hoe vaak.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest
Ah Helmond Sport, daar voetballen er best veel van schoolquote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe vaak.
Zal wel tegen de 500 aan liggen (Wedstrijden van PSV, 2 van Eindhoven en 2 van Helmond Sport, en ook een paar officiele bekerwedstrijden van Geldrop.
friemelquote:
Vroeger... toen vaders maar al te blij waren als ze sowieso al van hun dochters afgeraakten...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee en het feit dat haar pa het ook nog niet weet omdat haar broer ook een meid heeft die een heel stuk jonger is en haar pa er dus niet eens mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |