Okee. Nee ik ben er 2 keer geweest in dat stadion. 1 keer met het voetbalteam en 1 keer met een FOK! meetquote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah Helmond Sport, daar voetballen er best veel van school
dat was in de tijd dat ze poepen nog met een lange oe schrevenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger... toen vaders maar al te blij waren als ze sowieso al van hun dochters afgeraakten...
Hoi Koenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Van die dagen dat je nergens zin in hebt
En het feit speelt ook wel mee dat tussen haar ouders maar een paar weken verschil zitquote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger... toen vaders maar al te blij waren als ze sowieso al van hun dochters afgeraakten...
Zin wel, kunnen nietquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
koenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Goede lunch!quote:
smakelijk martquote:
mijn lief is 12 jaar jongerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het feit speelt ook wel mee dat tussen haar ouders maar een paar weken verschil zit
Ik snap die pa op zich ook wel
[..]
Zin wel, kunnen niet
Hey Koen
laters rockyquote:
ik vind er niks baas aan, is gewoon toevallig zoquote:
Als je maar gelukkig bentquote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind er niks baas aan, is gewoon toevallig zo
dat ben ik toch niet want ik ben een ongevoelige klootzakquote:
Als jij het zegtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ben ik toch niet want ik ben een ongevoelige klootzak
Bis Later Pezuquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
anywindoways, ik ga er van tussen, have fun draken![]()
Laters Pezuquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
anywindoways, ik ga er van tussen, have fun draken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |