Dank jequote:Op zondag 27 februari 2011 05:06 schreef raistlin6 het volgende:
Edit: kort filmpje maar illustreert erg goed.
Geen probleem. Vond het voornamelijk zelf leuk om weer eens iemand te kunnen vertellen wat ving chun is.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Geen probleem. Vond het voornamelijk zelf leuk om weer eens iemand te kunnen vertellen wat ving chun is.
Slaap wel.
Goeie column.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:25 schreef yavanna het volgende:
Nicholas Kristof
Some people say Arabs (or Chinese, or Africans) aren't ready for democracy. My column responds: http://nyti.ms/dGscnK
quote:Revealed: Blair's secret calls to Gaddafi
x-PM phones Libyan despot and urges him to quit, while SAS mounts daring rescue of oil workers stranded in desert
By Donald Macintyre
Meer
Dankzij mij ben je niks te weten gekomen hoor. Ik heb me altijd afzijdig gehouden van een zekere autistische, arrogante, bijdehante userquote:Op zondag 27 februari 2011 08:23 schreef -jos- het volgende:
Ik wil alle Fok! users in deze reeks bedanken, dankzij jullie ben ik veel meer over mezelf te weten gekomen. Ook extra dank aan degenen die me als 'autist', 'dictator', 'Mubarak', 'arrogant', 'bijdehand' etc. hebben beschreven. (dit is niet sarcastisch bedoeld).
Maar goed. Wil gewoon ff iedereen hier bedanken. Dat was het
nouhjah je hoef me niet te bedanken hoor voor dat ik heb gezegd dat ik moe word van je bijdehante gedrag , ..quote:Op zondag 27 februari 2011 08:23 schreef -jos- het volgende:
Ik wil alle Fok! users in deze reeks bedanken, dankzij jullie ben ik veel meer over mezelf te weten gekomen. Ook extra dank aan degenen die me als 'autist', 'dictator', 'Mubarak', 'arrogant', 'bijdehand' etc. hebben beschreven. (dit is niet sarcastisch bedoeld).
Graag gedaan. Als je voortaan de users net zo belangrijk vind als je lijstjes, komt alles goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:23 schreef -jos- het volgende:
Beelden waren gisteren naar buiten gekomen, maar toen was je koken geloof ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
goedemorgen iedereen ...![]()
zie ik net op AJE die beelden van dat paleis wat ze hebben overgenomen van G met die bunker ..( waren toch oude beelden ? of i.i.g. is toch langer geleden , had er namelijk wel al wat van gehoord, )
of zijn die beelden nu pas naar buiten gekomen? nog in wakker worden mood
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beelden waren gisteren naar buiten gekomen, maar toen was je koken geloof ik.
waar is dat? Tripoli?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
goedemorgen iedereen ...![]()
zie ik net op AJE die beelden van dat paleis wat ze hebben overgenomen van G met die bunker ..( waren toch oude beelden ? of i.i.g. is toch langer geleden , had er namelijk wel al wat van gehoord, )
of zijn die beelden nu pas naar buiten gekomen? nog in wakker worden mood
okaj , kan wel kloppen , had ze i.i.g. nog niet gezien ...quote:Op zondag 27 februari 2011 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beelden waren gisteren naar buiten gekomen, maar toen was je koken geloof ik.
ik zag alleen net zuiden van Libiëquote:
indd. er is nog tot laat gespost zag ik , was even bang dat de" tanks niet stil waren blijven staan "..quote:Op zondag 27 februari 2011 10:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
Topic is sinds 1 uur vannacht best hard gegaan. Zelfs al een nieuw deel. :p
Je hebt een PMquote:Op zondag 27 februari 2011 08:23 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |