Ja dat gaat over 1996. Misschien moet je niet de hele tijd van alles roepen.quote:Deze ook:
freelibyanyouth Shabab Libya
UN's Ibrahim Dabbashi confirmed the deaths of 1270 prisoners in the Abu-sleem prison in a matter of hours. #Libya #Gadaffi #Tripoli
http://twitter.com/#!/freelibyanyouth/status/41682778701578240
Eens kijken of dat ergens op nieuwssites staat..??
edit:
als ik op Google news zoek op: 'Ibrahim Dabbashi 1270' dan kijrg ik 0 hits, dan vraag ik me toch weer af waar deze twitter mensen dit nieuws vandaan hebben...?
Dat weet ik zelfs inmiddelsquote:Op zondag 27 februari 2011 04:43 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja dat gaat over 1996. Misschien moet je niet de hele tijd van alles roepen.
ok tnx. ik probeer alleen recente dodenaantallen te zoeken en dan kom ik deze berichten tegen. het lijkt net alsof dit recent is gebeurd. doordat tweets zonder context worden geplaatst ontstaan er zo veel misverstanden. bedankt voor de verduidelijking.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:43 schreef MangoTree het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:43 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Is idd oud hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 04:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
ok tnx. ik probeer alleen recente dodenaantallen te zoeken en dan kom ik deze berichten tegen. het lijkt net alsof dit recent is gebeurd. doordat tweets zonder context worden geplaatst ontstaan er zo veel misverstanden. bedankt voor de verduidelijking.
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Mijn laatste post hierover, maar ik ben vanaf nu fan van UFC. 1 van die gasten gewoon compleet z'n gezicht de vernieling in.
Thanks.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekkere jongen ben jij.. *RIL*
Oh geeft niet hoor. Jij ben vast een lekker meisje.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, klinkt persoonlijker dan ik bedoelde![]()
Excuus!
Vastquote:Op zondag 27 februari 2011 04:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oh geeft niet hoor. Jij ben vast een lekker meisje.
Er valt ook niet zo heel veel aan te snappen hoor. Ik kijk eigenlijk nooit vechtsport, behalve ving tsun, maar dat alleen omdat ik dat zelf heel lang heb gedaan. Vind dit alleen wel cool. Sensatie en zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast![]()
Maar ik snap dat "in elkaar mep"gedoe gewoon niet zo..
Ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 04:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Er valt ook niet zo heel veel aan te snappen hoor. Ik kijk eigenlijk nooit vechtsport, behalve ving tsun, maar dat alleen omdat ik dat zelf heel lang heb gedaan. Vind dit alleen wel cool. Sensatie en zo.
Aangezien het toch rustig is, en er hier geen slowchattopic is, ga ik hier ietsje uitgebreider op reageren. Momentje dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik nietAlhoewel ik jouw variant niet ken..
Boksen is afschuwelijk wat mij bereft. Sommige "vechtsporten" kan ik op zich waarderen op de "skills", maar dan alleen in de beperkte ruimte ve demonstratie zonder gewonden...
Maar ieder zo zijn ding..
UFC is niet 1 vechtsport -soort hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Mijn laatste post hierover, maar ik ben vanaf nu fan van UFC. 1 van die gasten gewoon compleet z'n gezicht de vernieling in.
Wou net zeggen dat we weer OT moesten, maar graagquote:Op zondag 27 februari 2011 05:00 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Aangezien het toch rustig is, en er hier geen slowchattopic is, ga ik hier ietsje uitgebreider op reageren. Momentje dus.
http://www.vtkf.nl/?page=watisquote:Op zondag 27 februari 2011 04:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik nietAlhoewel ik jouw variant niet ken..
Boksen is afschuwelijk wat mij bereft. Sommige "vechtsporten" kan ik op zich waarderen op de "skills", maar dan alleen in de beperkte ruimte ve demonstratie zonder gewonden...
Maar ieder zo zijn ding..
Dat zeg, ik waardeer de skills wel (althans, heb er diep respect voor), maarquote:Op zondag 27 februari 2011 05:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
http://www.vtkf.nl/?page=watis
Wong Shun Leung Ving Tsun Kung Fu, een van de beste gevechtssystemen. Volgens de legende is de Chinese vechtkunst Ving Tsun Kung Fu in de 17e eeuw door een vrouw ontwikkeld en met groot succes uitgeoefend. Vier generaties later was het Yip Man die het systeem in Hongkong grote bekendheid gaf en onderwees tot hij stierf in 1972. De vermoedelijk meest succesvolle vechter onder Yip Mans leerlingen was Wong Shun Leung, die een grote bijdrage heeft geleverd aan de groei van Ving Tsun.
Ving Tsun is ontwikkeld met maar één gedachte, namelijk het in gevecht overleven. De filosofie legt nadruk op samenhang, evenwicht en gelijktijdigheid om economisch, effectief en dynamisch een gevecht zo snel mogelijk te beëindigen. Ving Tsun vormt daarnaast ook een groter fysiek en mentaal vermogen bij de beoefenaren.
Omdat altijd rekening wordt gehouden met tegenstanders die grotere spierkracht hebben, ligt de prioriteit in Ving Tsun niet op kracht maar op het perfectioneren van de techniek. Dit betekent niet dat Ving Tsun met zijn plotselinge schokachtige technieken niet keihard toeslaat. Ving Tsun is een van de meest uitgekiende vechtkunsten die er bestaan door het feit dat het 'economie van beweging' als basis gebruikt.
En ik post zo nog een filmpje, demonstratie zonder gewonden, maar wel heel duidelijk wat het is.
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:04 schreef -jos- het volgende:
De nieuwe dodenlijst van vandaag:
http://bit.ly/hopUu1
Welterusten
misschien is het tijd om te accepteren dat de 5 permanente leden van de Veiligheidsraad betere informatie hebben dan jij kunt compileren.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens mijn lijst nog steeds 387. Dit komt doordat er de laatste paar/2 dagen heel weinig geverifieerde meldingen van doden zijn geweest. Wat dat betreft is het ook vreemd dat de UN opeens van 1000+ naar 'thousands' gaat binnen 1 dag. Dan vraag ik me toch echt af waar ze dat op baseren.... maar goed, ik heb het in ieder geval toegevoegd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |