Lekker nummer, melodie die erin zit is echt heerlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef jumala het volgende:
Vrolijk nummertje(vriendin van een Zweedse vriendin van me
)
Deze is al een maand uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Stinus het volgende:
Nieuwe van Swedish House Maffia. Vind hem opzich wel oke, maar wel erg simpel.
Oh, het spijt me zeer, Allessio!quote:
Remix van Personal Jesus, Jummie!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef Boldface het volgende:
Zangeres Lykke Li heeft een nieuwe single, met een nogal merkwaardige videoclip. De muziek begint pas na 1.52 minuten:
En de nieuwe single van Depeche Mode: een remix van "Personal Jesus", voorloper van hun aanstaande remix-album:
Fantastisch dat er nog meer liefhebbers van Gang Gang Dance op fok zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 02:55 schreef krioro het volgende:
Met dank aan Maisnon en http://www.ganggangdance.com/:
Ik vind kay een beetje rustig maar de frankmusik remix is erg goed!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef Paul-89 het volgende:
KAY - My Name is Kay
Heeft een beetje weg van Gwen Stefani maar dan wat meer funky. Ik vind het refreintje niet heel geslaagd maar voor de rest wel een geinig nummer.
de orginele vind ik erg saai maar deze is echt goeddquote:
Houden zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Henk12344 het volgende:
http://www.xchart.nl/chart/showvideo.php?id=8230&cid=678
nieuwe liedje ali b, nog niet uit op youtube!
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:36 schreef SevD het volgende:
[..]
Held! Hoorde 'm van de week op de radio, maar was de naam vergeten
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef stef040 het volgende:
welk nummer is dit op 1:50..
Kan het juiste topic niet vinden.
Kruising tussen M.I.A. en Lady Sovereign?quote:
En een beetje Gucci Mane voor die gangsta feelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kruising tussen M.I.A. en Lady Sovereign?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef krioro het volgende:
[..]
En een beetje Gucci Mane voor die gangsta feel
Daar werden de afgelopen weken in Amerika over mee dood gegooid idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |