quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 02:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jan Wayne - Because The Night (Official Video HQ)
Het doet me denken aan de begintune van Sex and the City.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef female81 het volgende:
Ik plaats hem maar eens op herhaling: het aangename rustige deuntje op de achtergrond van deze Groenrijk-commercial. Ik heb het gevoel dat het niet geheel onbekend is; is er nou écht niemand die het weet?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Unknown track 21
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef delano.888 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kate Ryan - LoveLife
van 0:08 tot 0:21 en in het refrein zit een erg herkenbaar deuntje, wil graag weten welk liedje dit is (waarschijnlijk ergens van tussen 1990-2000)
Nee, dat is het toch echt niet, ondanks de duidelijke gelijkenissen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de begintune van Sex and the City.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sex and the city Tv theme
Ach natuurlijk! Wat tof! Dankje. Wel vaag dat de "oude" versie zo VEEL langzamer klinkt ineens..quote:Op zondag 15 mei 2011 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Liquido- Narcotic
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie herkent dit beginnummer:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best of The Outlaw Josey Wales
OOOOOOOOOOOOOOHJAA haha dacht al waar ken ik het van thx kusjequote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef Parvus het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ronald Jenkees - Guitar Sound
Snelle bass, het nummer klinkt vrij vrolijk. Er wordt gezongen op de achtergrond, maar de nadruk op Afrikaanse kreten/klanken.quote:
Topper! Lekker snelle reactie ookquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef nightcowboy het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Amelie- Comptine dŽun autre été: lŽaprÚs midi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop