quote:
Het doet me denken aan de begintune van Sex and the City.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef female81 het volgende:
Ik plaats hem maar eens op herhaling: het aangename rustige deuntje op de achtergrond van deze Groenrijk-commercial. Ik heb het gevoel dat het niet geheel onbekend is; is er nou écht niemand die het weet?![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef delano.888 het volgende:
van 0:08 tot 0:21 en in het refrein zit een erg herkenbaar deuntje, wil graag weten welk liedje dit is (waarschijnlijk ergens van tussen 1990-2000)
Nee, dat is het toch echt niet, ondanks de duidelijke gelijkenissen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de begintune van Sex and the City.
Ach natuurlijk! Wat tof! Dankje. Wel vaag dat de "oude" versie zo VEEL langzamer klinkt ineens..quote:
quote:
Snelle bass, het nummer klinkt vrij vrolijk. Er wordt gezongen op de achtergrond, maar de nadruk op Afrikaanse kreten/klanken.quote:
Topper! Lekker snelle reactie ookquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef stardust het volgende:
Hallo, Ik zoek de titel van dit nummer dat in de volgende link gebruikt wordt.
Alvast bedankt voor de hulp!
http://www.yourdiscovery.com/nl/stanlee/
Caps Lock gebruiken werkt echt niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef seagal11 het volgende:
wie kent het muziekje aan eind van deze commercial EN NEEJ HET IS NIET DE POPCORN SONG EN IK BEDOEL OOK NIET DE RINGTONE IN HET MIDDEN VAN DE COMMERCIAL!!!
OH jawel hoor het werkt PRIMA!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Caps Lock gebruiken werkt echt niet hoor.
Als je even een link zoekt naar een 'uitzending gemist'-site is het wat makkelijker voor ons.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:34 schreef iwantyoumore het volgende:
hee!
sinds vorige week is het programma moordvrouwen er op.
en dan spelen ze steeds een deuntje af, onder tekst,
alleen een beetje oehoe oehoe oehoe, op een soort 'spannende' manier.
iemand enig idee van welk liedje dit is?
alvast bedankt!
Ik zag in je gesloten topic dat iemand al had gereageerd:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:34 schreef iwantyoumore het volgende:
hee!
sinds vorige week is het programma moordvrouwen er op.
en dan spelen ze steeds een deuntje af, onder tekst,
alleen een beetje oehoe oehoe oehoe, op een soort 'spannende' manier.
iemand enig idee van welk liedje dit is?
alvast bedankt!
quote:
Niemand?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Hoe heet het nummer dat in deze reclame zit?
http://tabs.ultimate-guit(...)maar_mn_hand_crd.htmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef maxie221 het volgende:
Ik heb binnenkort een begravenis. Ik zoek het bladmuziek voor het nummer Pak maar mijn hand, van Nick en Simon. Weet iemand waar ik dat kan krijgen???
Bedoel je deze? Hier graaft een oude man dat graf, en dat meisje wordt inderdaad ineens 'evil'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef afratjuh het volgende:
Ik heb al overal gezocht maar kan het niet vinden. Ik zoek een liedje (misschien van within temptation maar weet niet zeker) en in de clip zie je een meisje in haar eigen mooie sprookjeswereld wat langzaam angstaanjagend en evil wordt ofzo.. En dan gaat ze wegrennen, het eindigt met dat zij in een graf valt wat iemand(de zangeres?) heeft gegraven?
Groetjes
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef seagal11 het volgende:
wie kent het muziekje aan eind van deze commercial EN NEEJ HET IS NIET DE POPCORN SONG EN IK BEDOEL OOK NIET DE RINGTONE IN HET MIDDEN VAN DE COMMERCIAL!!!
Lees zijn caps eensquote:
nee sorry ): het gaat echt over een klein meisje in haar eigen mooie wereldje die dan oppeens 'slecht' wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Hier graaft een oude man dat graf, en dat meisje wordt inderdaad ineens 'evil'
Within Temptations - Angels
?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef www.outer het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer wat gedraaid wordt tijdens de radioreclame van het feest 'love generation 22 mei beach club vroeger' op slamFM.
Het is een erg zomers, beetje house-achtig deuntje.
Als het me lukt om het op te nemen zal ik kijken of ik het kan posten.
Bedankt alvast
Ja, dat is m, weet iemand ook de naam ervanquote:
Nou nou kalm aan maatje. Het is gewoon behoorlijk irritant als ik op diverse website al honderd keer dat liedje voorbij zie komen. Het is NIET die ringtone, het is het muziekje wat op 9 sec begint. Komop jongens wie o wiequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Prima, dan zoek je het toch lekker zelf uit, ondankbare hond.
Neem aan dat hij hier wel tussen staatquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef markcoret het volgende:
zoek het nr van bill withers - lovelyday maar dan die r&b nummer uit 2003/2004 cover van gemaakt. Bedankt!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef markcoret het volgende:
zoek het nr van bill withers - lovelyday maar dan die r&b nummer uit 2003/2004 cover van gemaakt. Bedankt!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef sir_dalord het volgende:
kent iemand dit nummer?
bij voorbaat dank!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef Allard88 het volgende:
hmm dit is een lastige.. ik zoek het volgende nummer...
het is zon heel fout jaren tachtig nummer, een fout strip/sex nummer, wat ze volgens mij wel eens bij de Pin Up Club gebruikten (oud veronica programma)... Echt zon nummer wat ze nu gebruiken als geintje gebruiken als bijvoorbeeld een hele dikke man zich in slow motion zou uitkleden.. een soort van strip/sex nummer, maar dan heeeele fout ... jaren 80 denk ik. met van die synthesizers er in ..
het meest kenmerkende aan het nummer.. is dat het begint met een hele, lage, uitgerekte "oooooh yeeeaaahhh" en daarna komen een stel trommels/drums.. en wat synthesizer dingetjes...
succes!
pfff lastig uitleggen dit..hoop dat iemand me kan helpen..
Haha idd, als je het niet weet is het lastig...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:30 schreef Allard88 het volgende:
@Roland: HELD!!!
zie daar maar eens op te komen als je het echt niet weet!!! thanks man!
Ja... zat ergens anders met mn gedachte ....around the world bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:04 schreef broer het volgende:
O, wacht... Dat nummer bedoelde je natuurlijk met 'The World Is Was'. Excuus.
iemand een idee?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Een soundtrack, het is een beetje een hijgnummer, geen zang erin volgens mij, het klinkt een beetje zoals het begin van dit nummer alleen dan zonder de tekst.
Okay wie hier iets mee kan is geweldig ;p
Ik moest gelijk denken aanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
Oh jee, dit wordt een beetje een rare opgave denk ik...
Wie o wie weet nog welk nummer het was waar de videoclip bij hoorde dat je van die marionet poppen had die zongen. Ze deden op een gegeven moment ook een rapper na geloof ik. Beetje een hiphop/pop nummer, jaren 90...
??
Nee, dat is hem niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
Wie o wie weet nog welk nummer het was waar de videoclip bij hoorde dat je van die marionet poppen had die zongen. Ze deden op een gegeven moment ook een rapper na geloof ik. Beetje een hiphop/pop nummer, jaren 90...
??
Gokje:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
??
Nee, ook niet. Was volgens mij ook een eendagsvlieg hoor...quote:
Misschien heb je hier wat aan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
??
Net als deze:quote:
Hey! Maar dat is hem! Zit ik wel ff helemaal naast mijn 90's-feelingquote:
Hahaha en ook zeker geen eendagsvlieg!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hey! Maar dat is hem! Zit ik wel ff helemaal naast mijn 90's-feelingThanks!!
David Guetta - The world is mine?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:18 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ja... zat ergens anders met mn gedachte ....around the world bedoelde ik
Het is een animatie video..........wezens die over een aardbol zweven/kruipen/lopen... The world is this the world is the world is the world is.................
(is alweer zo lang geleden......)
Samba de Janeiro?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:38 schreef JR1993 het volgende:
hoe heet dat liedje nou ook weer.
allemaal van die toeters draaien ze heel vaak op feestjes en zo........
zit verder geen tekst in alleen maar trompet en dergelijke.. iemand die weet wat ik bedoel?
nope tzijn echt alleen toetersquote:
Faithless - Insomniaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef hayder het volgende:
hoe heet het nummer vanaf 2.17?
Ik kan me deuntje en alles herinneren maar vergeten hoe die heet
alvast bedankt
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef hayder het volgende:
hoe heet het nummer vanaf 2.17?
Ik kan me deuntje en alles herinneren maar vergeten hoe die heet
alvast bedankt
Hij was al gevonden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
David Guetta - The world is mine?
Hoewel de clip meer doet denken aan:
Papa's got a brand new Pigbag?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:38 schreef JR1993 het volgende:
hoe heet dat liedje nou ook weer.
allemaal van die toeters draaien ze heel vaak op feestjes en zo........
zit verder geen tekst in alleen maar trompet en dergelijke.. iemand die weet wat ik bedoel?
Genre?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoi!
Ik zoek een liedje die ik vandaag voor de zoveelste keer heb gehoord, maar waarbij ik er nooit aan denk de
artiest/titel/lyrics te downloaden.
Het is een Engelstalig liedje, gezongen door een man. Best rustig. Het enige wat ik nog herinner is dat "no king" er heel
vaak in kwam, vooral in het refrein. Volgens mij is het op zich nog best een nieuw nummer.
Iemand enig idee? Alvast bedankt. x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |