Met Gerard?quote:
Het is een geheim he, dus voor de duur van SSTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...maarja er is al geregiseerd voor Guido en Laura dat er niemand meer op de knop mag drukken tot zondag avond. Toeval dat dat de deadline is voor hun missie?
Heeft Guido de regie een jaar abbo gegeven op zijn diensten?
ze kregen twee weken om de bewoners te overtuigen, loopt morgen af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is een geheim he, dus voor de duur van SST
ook omdat ie zelf geen money heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:12 schreef Gert het volgende:
Gerard wil de rode knop hitten, maar gunt Karim de eerste mogelijkheid.
Nee hij denkt dat de relatie die Guido met zn echte vriendin heeft niet kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat er iets niet klopt aan de realtie Guido-Laura
Extra veel geluid produceren?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
Dan moeten Laura en Guido vannacht extra hun best doen.
Ik denk dat ze net zo lang door gaan vragen tot ze het kunnen afkeuren.. Ws moet karim ook het sofi nummer van Guido en Lorre erbij noemen en hun bloedgroepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als Gerard (of wie dan ook) denkt dat de relatie van Guido met zijn vriendin in de studio niet echt is en hij zegt het zo: "De relatie van Guido is niet echt!" wordt er dan doorgevraagd of goedgekeurd?? Want bij doorvragen gaat Gerard natuurlijk nadenken!!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
Gooi wat drank in Servio en Joanna en ze worden nog ordinairder dan Aafke die wijdbeens in een paal klinkt. Zonder string. Met doorgelopen makeup.
Daar ben ik dan ook bang voor..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo lang door gaan vragen tot ze het kunnen afkeuren.. Ws moet karim ook het sofi nummer van Guido en Lorre erbij noemen en hun bloedgroep
Lol dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo lang door gaan vragen tot ze het kunnen afkeuren.. Ws moet karim ook het sofi nummer van Guido en Lorre erbij noemen en hun bloedgroep
Ik bel sowieso nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
Gerard gaat dit spel trouwens nooit winnen.
Je gaat toch niet bellen voor een miljonair om een ton te laten winnen.
Tuurlijk wel, als het een leuke vent is!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
Klopt. Dat doen Nederlanders zeker niet nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
Jaaa dat viel mij ook al op. Gaat niet lang meer durenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef TimeJumper het volgende:
Aan de ogen van Guidette te zien, is hij klaar voor Servio. hij zit zo lekker te staren naar Servio
Karim, niet Geer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Darklight het volgende:
Ja Karim had het over Guido en Laura, ook dat ze als eerste het huis in liepen
En dat is het bij de tweede poging raak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef jugler het volgende:
Gerard meent dat G&L al een relatie hadden voor ze het huis in komen, als ie daarvoor drukt zit ie warm
Volgens mij Karim, maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Karim, niet Geer?
ik wil de band terug kunnen spoelen
Yupquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ik irriteer me nu al weer dood aan Servio![]()
Kan me niet voorstellen dat hij eerst mijn favo was
Zal me benieuwen of de Stem dan óók weer zegt dat hij in de buurt zit, net als laatst bij Philip.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef jugler het volgende:
Gerard meent dat G&L al een relatie hadden voor ze het huis in komen, als ie daarvoor drukt zit ie warm
Dat zou wel zo eerlijk zijn idd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal me benieuwen of de Stem dan óók weer zegt dat hij in de buurt zit, net als bij Philip.
Hij vindt zichzelf heel cool, dat druipt er vanaf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ik irriteer me nu al weer dood aan Servio![]()
Kan me niet voorstellen dat hij eerst mijn favo was
Oh kijk, ze lacht weer naar iemand.quote:
Anders zijn er na 2 weken 2 kluisen leeg lijkt me nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal me benieuwen of de Stem dan óók weer zegt dat hij in de buurt zit, net als laatst bij Philip.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh kijk, ze lacht weer naar iemand.
Iedereen hoor je, maar Lijzige Laura niet, ik zeg exit, tesamen met Maik, die eigenlijk volgens mij gewoon Mike heet![]()
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het niet leuk als het geheim van L&G al wordt geraden
En wederom delen we dezelfde meningquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
ik ook niet, maar als karim warm zit, dan zou dat wel een prikkel zijn voor L&G om beter hun best te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Voor Gerard en Karim zijn die relaties dus afleiding voor de echte relatie die G&L hebben. Is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Als ze hebben opgelet moeten zij toch óók hebben gemerkt dat Guido eigenlijk veel meer interesse heeft in Servio en Laura meer in Alex? (Had, in elk geval?). Of is dat nou alleen voor ons duidelijk?
Alleen Alex vind dat leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En wederom delen we dezelfde mening
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef mYsca het volgende:
Dan kapt half nederland direct denk ik
Dan moeten ze daar vanavond achter komen, kunnen ze alsnog samen gaan slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als karim warm zit, dan zou dat wel een prikkel zijn voor L&G om beter hun best te doen
Ah zo, dat klinkt idd ook logisch, vanuit hun oogpunt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef ABundy het volgende:
[..]
Voor Gerard en Karim zijn die relaties dus afleiding voor de echte relatie die G&L hebben. Is ook wel weer zo
Ik wel. Ben het echt enorm zat. Kom op met hun eigen geheim., veel leuker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Alleen in dit geval zal Guido dubbel beloond worden aangezien hij dan ook 2500 euro krijgt van waarschijnlijk Karim of Gerard die gaan drukken voor een fout geheimquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind dat ze nogal gefaald hebben in de uitvoering van de missie, dus ik zou het wel verdiend vinden als het geraden werd eigenlijk
Ik wel, want dan is Alex zo opgelucht dat hij helemaal los gaat op haar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Je bedoelt dat half nederland naar dit programma kijkt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef mYsca het volgende:
En om het vol te houdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, 10 weken naar een neprelatie kijken is ook niet alles.
dat doet die degelijke doos nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zit er maart een ding op: wipje vanacht
Lol dat ga je niet menen. Half Nederland ook nog.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef mYsca het volgende:
ik zeg doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wel, want dan is Alex zo opgelucht dat hij helemaal los gaat op haar.
En dan zie je LL steeds lachen en piepen, neeee niet hier, denk aan de kindertjes van het kinderdagverblijf.
En dan wordt Alex helemaal frustie zodat die onder de douche gaat sjorren.
Dat ziet Servio dan weer, die nog steeds niet Guidette heeft mogen palen.
En dan wordt die daar over uitgekotst, en dan zeggen ze gatverrrr sperma onder de douche da's zo fakking vies, da's nog fakking viezer als de haren van Cynthia.
En dan heb je pas televisie
Geheimen, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef D. het volgende:
Weet iemand of er in eerdere edities wel wensen zijn geraden?
ik hoef alex niet te zien sjorren onder de douchequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wel, want dan is Alex zo opgelucht dat hij helemaal los gaat op haar.
En dan zie je LL steeds lachen en piepen, neeee niet hier, denk aan de kindertjes van het kinderdagverblijf.
En dan wordt Alex helemaal frustie zodat die onder de douche gaat sjorren.
Dat ziet Servio dan weer, die nog steeds niet Guidette heeft mogen palen.
En dan wordt die daar over uitgekotst, en dan zeggen ze gatverrrr sperma onder de douche da's zo fakking vies, da's nog fakking viezer als de haren van Cynthia.
En dan heb je pas televisie
Zou wel tof zijn jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze ECHT iets voor elkaar gaan voelen natuurlijk
Ok die 285.000 dan ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat half nederland naar dit programma kijkt?.
Nee ik zie ook liever Gerardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
ik hoef alex niet te zien sjorren onder de douche
Die zou nog wel eens iets kunnen bewerkstelligenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef ikke79 het volgende:
[..]
dat doet die degelijke doos niet
istie ook wel .quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Gerard: Ik vind mezelf een leuke gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |