Ja, maar is dat haar fout of.... ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ze wordt aardig gepromoot door de redactie hoor. Dat vonden de bewoners ook zo raar dat een Aafke die ook niet veel had gedaan te horen kreeg dat ze niet te zien was geweest en een laura idem ditto kreeg 50 % v.d stemmen. Zij zeiden toen al, moet aan haar geheim liggen.
Guido ademt nog gay..quote:
Ja maar wie bedoelde monique dan dat ze niet op die ging stemmen omdat ze dat niet kon maken tegenover het Nederlandse publiek? Vrouwen stemmen tot nu nog niet op vrouwen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ah, ze zei iemand met dezelfde voorletter als Servio, Sofia dus
Voor Servio maak ik een uitzondering.quote:
Rimmen of hoe heet het bij Servio.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat heeft Guido een rode neus, waar heeft ie ingezeten?
Leuk voor Servioquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hij heeft net een hele fles champagne opgedronken omdat Philip (de ober ervoor moest zorgen dat de glazen gevuld bleven) en Guido maar bleef drinken
niet op de bank ????????quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[renévdgijpmodus]
Schei toch uit joh, johan huuuuuhahahah!
[renévdgijpmodus]
Ze liggen alleen maar op bed! Sfeergevoelig als een grafsteen beiden!
Spelonk duiken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Rimmen of hoe heet het bij Servio.
ohw woeptiedoe... ze heeft 9 stemmen gehad en de rest ging naar de andere tweequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel meevalt , ze had niet voor niets 50 % van de stemmen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw woeptiedoe... ze heeft 9 stemmen gehad en de rest ging naar de andere twee
Als laura dr geheim niet had, was ze nu lekker thuis geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, als Laura haar geheim niet had gehad, had ze lekker de hele dag kunnen kleffen met Alex.. Elkaar steeds vertellen dat ze elkaar wel leuk vinden, want verder gaan durven ze dan allebei niet!
Tja ik vind het jammer dat ze vast zit in dit geheim, ze is niet echt haar zelf heb ik het idee.quote:
Ik was effe vergeten dat ik nooit op posts van jou moet reageren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[renévdgijpmodus]
Schei toch uit joh, johan huuuuuhahahah!
[renévdgijpmodus]
Ze liggen alleen maar op bed! Sfeergevoelig als een grafsteen beiden!
Ja want dan krijgen de kindertjes en ouders op het dagverblijf verkeerde ideeen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, als Laura haar geheim niet had gehad, had ze lekker de hele dag kunnen kleffen met Alex.. Elkaar steeds vertellen dat ze elkaar wel leuk vinden, want verder gaan durven ze dan allebei niet!
Goeie tegenargumenten! Hulde.. nee.. Driewerf hulde! Jij debatkoning, jij!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik was effe vergeten dat ik nooit op posts van jou moet reageren.
Dus bij deze was het weer effe de laatste
En dan na tien jaar huwelijk klagen dat je sexleven al jaren niets meer is!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef Wilskracht het volgende:
Sorry maar met Laura wil je trouwen.
Aafke is voor andere dingen. (met een zak over haar hoofd)
Maar de rest krijgt niks want dan zijn ze egoistisch en verwend!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef Mita het volgende:
Nou Servio heeft al een tweede fles wijn opengemaakt voorzichzelf, kan die weer zeggen dat ie dronken is
En dan vreemdgaan met een Aafkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan na tien jaar huwelijk klagen dat je sexleven al jaren niets meer is!
En mogen ze een week niet meer douchen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar de rest krijgt niks want dan zijn ze egoistisch en verwend!
tien jaar? tien dagen bedoel je..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Na 10 jaar pas. 10 jaar is een lange tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is nog tamelijk vroeg, misschien vanavond nog, maar ik gok daar niet op.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar de rest krijgt niks want dan zijn ze egoistisch en verwend!
+1quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Jemig, ik ga Karim zowaar een interessante man vinden.
Be my guest, zo'n saaie aardappel als je vrouw. Wel makkelijk want je weet haar altijd snel te vinden. Of ze ligt of zit of staat ergens stil in je huisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef Wilskracht het volgende:
Sorry maar met Laura wil je trouwen.
Aafke is voor andere dingen. (met een zak over haar hoofd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |