Dat zijn wijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef itsme het volgende:
Monique zei dat ze hem niet ging nomineren want dat kon ze niet maken tegenover het Nederlandse publiek.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Laten we afspreken op fok als Servio genomineeerd staat masaal op de anderen gaan stemmen.
Zei ik vanmiddag al. Philip is ook niet vies van Aafkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:51 schreef Mylene het volgende:
Aafke is dus verliefd op Philip voor de mensen die het gemist hebben.
Dat komt door het geheim en het hele Guido-Laura-Alex gedoe.. anders was het "Laura? Wie?" geweest?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel meevalt , ze had niet voor niets 50 % van de stemmen
Whahaha hilarische omschrijvingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[renévdgijpmodus]
Schei toch uit joh, johan huuuuuhahahah!
[renévdgijpmodus]
Ze liggen alleen maar op bed! Sfeergevoelig als een grafsteen beiden!
nee, lijkt me nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef toxikon het volgende:
Omdat mijn reputatie hier toch al naarde klote is wil ik ook maar effe een domme vraagstellewn:
ZIjn Mo en Flip familie van elkaar?
NEEquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef toxikon het volgende:
Omdat mijn reputatie hier toch al naarde klote is wil ik ook maar effe een domme vraagstellewn:
ZIjn Mo en Flip familie van elkaar?
Drankneusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat heeft Guido een rode neus, waar heeft ie ingezeten?
Nou ze wordt aardig gepromoot door de redactie hoor. Dat vonden de bewoners ook zo raar dat een Aafke die ook niet veel had gedaan te horen kreeg dat ze niet te zien was geweest en een laura idem ditto kreeg 50 % v.d stemmen. Zij zeiden toen al, moet aan haar geheim liggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel meevalt , ze had niet voor niets 50 % van de stemmen
Dat doen Fokkers toch nooit...?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef Wilskracht het volgende:
Laten we afspreken op fok als Servio genomineeerd staat masaal op de anderen gaan stemmen.
Aafke.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij heeft net een hele fles champagne opgedronken omdat Philip (de ober ervoor moest zorgen dat de glazen gevuld bleven) en Guido maar bleef drinkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef wieweetwatt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |