quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Stability het volgende:
goh alex toont interesse in sharon..
ja hij moet iets hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Stability het volgende:
Tja op een gegeven moment kruip je overal op!quote:
Omdat Karim, met wie hij in gesprek was, nu met Gerard aan de babbel isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Stability het volgende:
Hij is geen aanhanger van de islam dus hij maakt een kansquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Stability het volgende:
Ik las joran....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef mYsca het volgende:
Als je naar het kaartje kijkt zie je die kamer ook waar Jorien heeft gezeten
Dat wordt dan weer gezellig dadelijk, vooral voor Alex waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
oh God...er zit drank in Servio....
Niet zo over Onze Karim héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:08 schreef ABundy het volgende:
Wat heeft the artist formally known as zwerver opgemerkt dat Gerard tegen hem zegt " Dat vind ik kwaliteit! Dat vind ik kwaliteit, dat jij DAT hebt opgemerkt!" ?
mooi....stuur ze daarna maar allebei naar huis!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef woodyinthemix het volgende:
zie je, dat geheim is morgen geraden...
Ze denken dat de relatie die Gaydo met dat meisje thuis NEP is dus niet de relatie met de girafquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard heeft het dóór! 'Deze romance is gepland'.
yeps...maarja er is al geregiseerd voor Guido en Laura dat er niemand meer op de knop mag drukken tot zondag avond. Toeval dat dat de deadline is voor hun missie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:08 schreef jugler het volgende:
Oh Gerard en Karim zitten warm op Laura en Gaydo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |