Dat wilde ik eerst typen maar dat vond ik toch wel heel negatief.. Maar jij snapt het!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tien jaar? tien dagen bedoel je..
quote:
Ik had Joanna door die glazen badkamer getieft. Aan dr haren. En dr bloed opgezwabberd met Servio.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
Ik was al door de bewaking het huis uitgepleurd met die egoistische servio...
Onder een lampekapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Be my guest, zo'n saaie aardappel als je vrouw. Wel makkelijk want je weet haar altijd snel te vinden. Of ze ligt of zit of staat ergens stil in je huis
Daar ben ik voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst typen maar dat vond ik toch wel heel negatief.. Maar jij snapt het!
Nog een keer en dan vrij naar Huubquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goeie tegenargumenten! Hulde.. nee.. Driewerf hulde! Jij debatkoning, jij!![]()
Ik had Joanna ook tegen die glazen badkamerdeur genomenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had Joanna door die glazen badkamer getieft. Aan dr haren. En dr bloed opgezwabberd met Servio.
Maar ja, dat ben ik..
Ik vind hem ook leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Jemig, ik ga Karim zowaar een interessante man vinden.
Moet je even op Ikea.nl kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Tamaartje het volgende:
Wat zijn die rode dingen die op de keukentafel zijn en op gardes lijken?
En nog reageren hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nog een keer en dan vrij naar Huub
Met zoveel domheid kan je geen discussie aan want ze weten niet dat ze een discussie verloren hebben
Is dat hoger in rang dan hoogbegaafd?quote:
Kaartje? Doe eens een linkjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef mYsca het volgende:
Als je naar het kaartje kijkt zie je die kamer ook waar Jorien heeft gezeten
Ja en in de cap gelijk erna, knijpt ze haar ogen dichtquote:
psies! Hoogbegaafd.. de puppetmaster!quote:
Denk dat het een streepje extra is..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat hoger in rang dan hoogbegaafd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |