Lol dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo lang door gaan vragen tot ze het kunnen afkeuren.. Ws moet karim ook het sofi nummer van Guido en Lorre erbij noemen en hun bloedgroep
Ik bel sowieso nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
Gerard gaat dit spel trouwens nooit winnen.
Je gaat toch niet bellen voor een miljonair om een ton te laten winnen.
Tuurlijk wel, als het een leuke vent is!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
Klopt. Dat doen Nederlanders zeker niet nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
Jaaa dat viel mij ook al op. Gaat niet lang meer durenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef TimeJumper het volgende:
Aan de ogen van Guidette te zien, is hij klaar voor Servio. hij zit zo lekker te staren naar Servio
Karim, niet Geer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef Darklight het volgende:
Ja Karim had het over Guido en Laura, ook dat ze als eerste het huis in liepen
En dat is het bij de tweede poging raak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef jugler het volgende:
Gerard meent dat G&L al een relatie hadden voor ze het huis in komen, als ie daarvoor drukt zit ie warm
Volgens mij Karim, maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Karim, niet Geer?
ik wil de band terug kunnen spoelen
Yupquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ik irriteer me nu al weer dood aan Servio![]()
Kan me niet voorstellen dat hij eerst mijn favo was
Zal me benieuwen of de Stem dan óók weer zegt dat hij in de buurt zit, net als laatst bij Philip.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef jugler het volgende:
Gerard meent dat G&L al een relatie hadden voor ze het huis in komen, als ie daarvoor drukt zit ie warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |