We gaan geen foto's online zetten van vannachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef utopie het volgende:
[..]
je hebt mobiel internet toch? tinypic.com en dan link kopieren en plakken hier?
Ik zou de gok niet nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zou dit die whiskers zijn van dragems:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
obviouslyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zou dit die whiskers zijn van dragems:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Drop it?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie staan er op die foto?
ROCK THE HOUSE is cool, kan je ook die andere van die dj draaien? ben ff de titel kwijt
ze heet wel precies hetzelfdequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar is haar niet.
Deze komt uit Amerika zoals je ziet
Die hoor je al zo vaak, daarom deed ik juist deze en eigenlijk zit het al allemaal vol want ik ga zo even bellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JAAAAA doe ff hierna als je wil, ff 2 achter elkaar![]()
Oh ok coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hoor je al zo vaak, daarom deed ik juist deze en eigenlijk zit het al allemaal vol want ik ga zo even bellen
dat heb ik zelfs al tegen haar zusje gezegd (heb je dat niet meegekregen?)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zou je haar schenken? (nadat je met haar getrouwd zou zijn)
Is dat een ja?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat heb ik zelfs al tegen haar zusje gezegd (heb je dat niet meegekregen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee ff serieus, is Goudvis lekker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |