quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben er geboren
Staat toch echt op mijn ID-kaart haha
Kap eens!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Utreg gaat morgen nec verschalluken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef djkoelkast het volgende:
Die meet begint toch 21u? Dan kan ik voor die tijd Huppel nog wel even bellen![]()
En tot die tijd muziek
Je kan mij ook bellen later op de avondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef djkoelkast het volgende:
Die meet begint toch 21u? Dan kan ik voor die tijd Huppel nog wel even bellen![]()
En tot die tijd muziek
Yep, en mijn vader ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Maargoed dat je binnenkort je geboorteplaats kan veranderen naar de geboorteplaats van je moeder, of komt die ook uit Amsterdam?
Ik ga om 23 of 00 u weer uitzenden, msn/dm/pm mij je nummer dan even, dan bel ik jou ook. Ik ga ook Huppel, Myra en boterhamzakje bellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je kan mij ook bellen later op de avond
als ajax wint dan ga ik die psv supporters sickerdesick hard uitlachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Morgen wint PSV met 2-1 ben ik bang
Maar ik hoop op een 0-2 winst voor Ajax
Ajax speelde sterk in de EL, PSV minder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ajax wint dan ga ik die psv supporters sickerdesick hard uitlachen
Leuke zinsopbouw, alsof je in de stad niet gaat drinken....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben bier drinken met maten en dan de stad in![]()
Tot morgen![]()
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Leuke zinsopbouw, alsof je in de stad niet gaat drinken....
Kom je niet naar Utreg?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekend?
die psv supporterkens hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ajax speelde sterk in de EL, PSV minder.
Het kan alle kanten op.
nee helaas niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Kom je niet naar Utreg?
Tuurlijk, maar zoals je het typte leek het alsof je ging stoppen met drinken wanneer je de stad in gingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekend?
Ajax speelt de 2e helft van het seizoen altijd beter dan het eerstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die psv supporterkens hedie denken dat de winst al binnen is,
ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want de meet begint pas om 22h
zie editquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.
Mensen die de OP gelovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.
Uhu. De rest rolt nu het station binnen.quote:
huppelmutsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke chicks komen naar de meet?
Done, en nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Maak maar ff een foto daarvan
komt knetter?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
huppelmuts
myraela
boterhamzakje
knetterkrankjorum
dat was het dacht ik
Mobiel.. gaat lastig hequote:
We gaan geen foto's online zetten van vannachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef utopie het volgende:
[..]
je hebt mobiel internet toch? tinypic.com en dan link kopieren en plakken hier?
Ik zou de gok niet nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zou dit die whiskers zijn van dragems:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
obviouslyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zou dit die whiskers zijn van dragems:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Drop it?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie staan er op die foto?
ROCK THE HOUSE is cool, kan je ook die andere van die dj draaien? ben ff de titel kwijt
ze heet wel precies hetzelfdequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar is haar niet.
Deze komt uit Amerika zoals je ziet
Die hoor je al zo vaak, daarom deed ik juist deze en eigenlijk zit het al allemaal vol want ik ga zo even bellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JAAAAA doe ff hierna als je wil, ff 2 achter elkaar![]()
Oh ok coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hoor je al zo vaak, daarom deed ik juist deze en eigenlijk zit het al allemaal vol want ik ga zo even bellen
dat heb ik zelfs al tegen haar zusje gezegd (heb je dat niet meegekregen?)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zou je haar schenken? (nadat je met haar getrouwd zou zijn)
Is dat een ja?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat heb ik zelfs al tegen haar zusje gezegd (heb je dat niet meegekregen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee ff serieus, is Goudvis lekker ?
Lul niet, je hebt me nog nooit in het echt gezien.quote:
Naakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb een overhemd aan, maar zit zo kut heh met uitgaan
Een shirt is weer zo koud
What to do ?
wel op de camquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt me nog nooit in het echt gezien.
oh jaquote:
Shirt+vestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb een overhemd aan, maar zit zo kut heh met uitgaan
Een shirt is weer zo koud
What to do ?
Ja maar ik was het vergeten.quote:
hoezo geforceerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar ik was het vergeten.
Dank je wel naatje
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja dat doe ik
Nja zo'n trainings achtig jackje dan, van Dickies
Ik ook niet maar foto's zijn best leuk, ik vind alleen je pony minder geslaagd, maar da's een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt me nog nooit in het echt gezien.
Goed hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:59 schreef utopie het volgende:
''ik heb op je naam geoefend, ik denk dat het ieziekjiel is''__
en mono zit er ook bijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:00 schreef utopie het volgende:
[..]
bel ze nu weer. of KKJ en BHzakje al gearriveerd zijn
Gewoon van de muziek genietenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij eggstc hebben we niets meer te zeggen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon van de muziek genieten
Er is er maar 1 dronken op de radio en dat ben jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WTF WIE IS DEZE DRONKELAP DAN
nu al een heldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een briljante sidekick die Ed
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
Uit die muziek en een uur lang "lullen met Ed", ik zeg het je!
Midden in de nacht: pret met edquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:10 schreef utopie het volgende:
laat die ed de show doen vanavond dan
Me grapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Midden in de nacht: pret met ed
Dat kan nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af of het gezelliger in utrecht is
Geil! Maak foto's en post ze alvastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Graseter het volgende:
Bots. Patje en ik zijn zojuist gearriveerd bij de stairway.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Graseter het volgende:
Bots. Patje en ik zijn zojuist gearriveerd bij de stairway.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Kom maar met die harde shit van je, Ed!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef StefanKollaart het volgende:
I finally fixed my microphone. Eigenlijk door gewoon een nieuwe te kopen xd
En als ie nog steeds uit fase is ga ik naar die winkel en zeg ik dat ze op moeten pleuren met hun uit fase microfoons xdquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef StefanKollaart het volgende:
I finally fixed my microphone. Eigenlijk door gewoon een nieuwe te kopen xd
hoi goudviskequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef Goudvis_ het volgende:
ik ben nu net weer terug en ik hoor dit
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Hallon. Groeten vanaf de meet. Nog niemand is lam. Ik hou jullie op de hoogte
Hooooooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Pics van de club?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Probeer ze goed lam te krijgen, dan krijgen we de beste verhalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Hallon. Groeten terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Monopoly het volgende:
Kusje op het gemisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sorry![]()
je om het goed te maken
Ninja editquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stond daar nou: kusje op je penis?
We hebben een nieuwe vriend! Buurman Ed van Eggsquote:
Blind?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daarom vraag ik het voor de zekerheid
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daarom vraag ik het voor de zekerheid
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef djkoelkast het volgende:
VROUWEN ACHTER DE MIC !![]()
Dan regel ik popje achter de mic straks!
O?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef djkoelkast het volgende:
VROUWEN ACHTER DE MIC !![]()
Dan regel ik popje achter de mic straks!
zoiets was het, maar hij zou het "nog wel eens" uitleggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
wat is er met rock eigenlijk? Wilt hij minder draaien, mag hij niet zoveel meer draaien van ouders, wat?
jammerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zoiets was het, maar hij zou het "nog wel eens" uitleggen
Wist niet dat jij deze muziek waardeerdequote:
Mijn ouders zijn juist blij voor me dat ik hier draaiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zoiets was het, maar hij zou het "nog wel eens" uitleggen
Dit moet je leren waarderen. Les 1: luister er naarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wist niet dat jij deze muziek waardeerde![]()
Maar hij is nog gewoon scholier toch? Dan snap ik het wel ergens van zijn ouders dat ie niet elke avond van 23-00 mag draaien.. Of ligt dat aan mij want ik weet eigenlijk niet of hij in de schoolweken ook draaide en of hij nu alleen vakantie 's avonds laat draaidequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn juist blij voor me dat ik hier draaiAlleen willen ze dat ik minder blijf hangen in de nacht
Maar gelukkig heb ik nu een vrijbrief voor de vrijdagnacht
Ja ik ben bezig met het leren waarderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit moet je leren waarderen. Les 1: luister er naar
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Beach het volgende:
Hoi ik ben nu op de meet we zitten nu allemaal rond een Android telefoon te luisteren groetjes vanuit de stairway
Soms is deze muziek wel leuk:Pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wist niet dat jij deze muziek waardeerde![]()
Nee, ik heb nogal een gekke constructie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:45 schreef utopie het volgende:
[..]
makkelijkhttp://tinychat.com/onzinradio
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef nathan3020 het volgende:
spoilers please, en sowieso offtopic, daarom is het topic net geslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. YEAAAAH![]()
doe DV ook meteen de groetjes terugquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:48 schreef Beach het volgende:
hoi Graseter wil ook even de groetjes dpoen
quote:
onbekenden zoenen, doe ik ook graagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Onbekende. Die gozer is 40 ofzo....
hij zei dat hij het niet zou doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Afschuwelijk om te zien. Monopoly zit ook weer eens met zijn broek op zn knieen
quote:Voordat je reageert
stop eens met dat kutvoetbal, anders moet ik gaan noten. Kusjes murp
Je kent de afspraak: schoon en droog afleveren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijn broek uit, maar Myrarla rent niet weg dit keer.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:57 schreef Monopoly het volgende:
weet hoe moeilijk dat is, misselijk wegrennenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:57 schreef Monopoly het volgende:
mij lukt dat welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
weet hoe moeilijk dat is, misselijk wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |