Ajax speelde sterk in de EL, PSV minder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ajax wint dan ga ik die psv supporters sickerdesick hard uitlachen

Leuke zinsopbouw, alsof je in de stad niet gaat drinken....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben bier drinken met maten en dan de stad in
Tot morgen

Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Leuke zinsopbouw, alsof je in de stad niet gaat drinken....
 ?
 ?

Kom je niet naar Utreg?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekend?

die psv supporterkens hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ajax speelde sterk in de EL, PSV minder.
Het kan alle kanten op.
 die denken dat de winst al binnen is,
  die denken dat de winst al binnen is,

nee helaas niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Kom je niet naar Utreg?

Tuurlijk, maar zoals je het typte leek het alsof je ging stoppen met drinken wanneer je de stad in gingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekend?

Ajax speelt de 2e helft van het seizoen altijd beter dan het eerstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die psv supporterkens hedie denken dat de winst al binnen is,

ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want de meet begint pas om 22h

zie editquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |