quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben er geboren
Staat toch echt op mijn ID-kaart haha
Kap eens!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Utreg gaat morgen nec verschalluken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef djkoelkast het volgende:
Die meet begint toch 21u? Dan kan ik voor die tijd Huppel nog wel even bellen![]()
En tot die tijd muziek
Je kan mij ook bellen later op de avondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef djkoelkast het volgende:
Die meet begint toch 21u? Dan kan ik voor die tijd Huppel nog wel even bellen![]()
En tot die tijd muziek
Yep, en mijn vader ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Maargoed dat je binnenkort je geboorteplaats kan veranderen naar de geboorteplaats van je moeder, of komt die ook uit Amsterdam?
Ik ga om 23 of 00 u weer uitzenden, msn/dm/pm mij je nummer dan even, dan bel ik jou ook. Ik ga ook Huppel, Myra en boterhamzakje bellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je kan mij ook bellen later op de avond
als ajax wint dan ga ik die psv supporters sickerdesick hard uitlachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Morgen wint PSV met 2-1 ben ik bang
Maar ik hoop op een 0-2 winst voor Ajax
Ajax speelde sterk in de EL, PSV minder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ajax wint dan ga ik die psv supporters sickerdesick hard uitlachen
Leuke zinsopbouw, alsof je in de stad niet gaat drinken....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben bier drinken met maten en dan de stad in![]()
Tot morgen![]()
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Leuke zinsopbouw, alsof je in de stad niet gaat drinken....
Kom je niet naar Utreg?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekend?
die psv supporterkens hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ajax speelde sterk in de EL, PSV minder.
Het kan alle kanten op.
nee helaas niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Kom je niet naar Utreg?
Tuurlijk, maar zoals je het typte leek het alsof je ging stoppen met drinken wanneer je de stad in gingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar gaan we verder, maar dat is toch vanzelfsprekend?
Ajax speelt de 2e helft van het seizoen altijd beter dan het eerstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die psv supporterkens hedie denken dat de winst al binnen is,
ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want de meet begint pas om 22h
zie editquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.
Mensen die de OP gelovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik dacht om 20:30 ? zoals in de OP stond.
Uhu. De rest rolt nu het station binnen.quote:
huppelmutsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke chicks komen naar de meet?
Done, en nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Maak maar ff een foto daarvan
komt knetter?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
huppelmuts
myraela
boterhamzakje
knetterkrankjorum
dat was het dacht ik
Mobiel.. gaat lastig hequote:
We gaan geen foto's online zetten van vannachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef utopie het volgende:
[..]
je hebt mobiel internet toch? tinypic.com en dan link kopieren en plakken hier?
Ik zou de gok niet nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zou dit die whiskers zijn van dragems:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
obviouslyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Zou dit die whiskers zijn van dragems:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Drop it?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie staan er op die foto?
ROCK THE HOUSE is cool, kan je ook die andere van die dj draaien? ben ff de titel kwijt
ze heet wel precies hetzelfdequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar is haar niet.
Deze komt uit Amerika zoals je ziet
Die hoor je al zo vaak, daarom deed ik juist deze en eigenlijk zit het al allemaal vol want ik ga zo even bellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
JAAAAA doe ff hierna als je wil, ff 2 achter elkaar![]()
Oh ok coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hoor je al zo vaak, daarom deed ik juist deze en eigenlijk zit het al allemaal vol want ik ga zo even bellen
dat heb ik zelfs al tegen haar zusje gezegd (heb je dat niet meegekregen?)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zou je haar schenken? (nadat je met haar getrouwd zou zijn)
Is dat een ja?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat heb ik zelfs al tegen haar zusje gezegd (heb je dat niet meegekregen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee ff serieus, is Goudvis lekker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |