Zou ze als bankiers dochter een Bumba junta feestje op zondagmiddag willen houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ja mij ook. Ik heb gevraagd wat dat schuift.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou ze als bankiers dochter een Bumba junta feestje op zondagmiddag willen houden
Klote mobiele apparaten met internet en half typen. Het was eigenlijk bunga bunga feestje wat ik wou typen, maar een bumba junta klinkt ook wel beter. Ach en de banksters dochter wil ook al met mij op MSN wat schattig. Dat is dan wel weer een voordeel van de mobiele site daar krijg ik die onzin van DM niet in beeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt gezelligMaar eerst geld.
Haha, ik zat al te googlen wat een bumba junta was.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Klote mobiele apparaten met internet en half typen. Het was eigenlijk bunga bunga feestje wat ik wou typen, maar een bumba junta klinkt ook wel beter. Ach en de banksters dochter wil ook al met mij op MSN wat schattig. Dat is dan wel weer een voordeel van de mobiele site daar krijg ik die onzin van DM niet in beeld.
Het moderne bankieren begon rond die tijd in Italie, later brachten de Fuggers het naar noord europa.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:03 schreef Gulo het volgende:
. Je kan banken op verschillende manieren zien, maar je weet dat er voor pak en beet de 13e eeuw mensen ook al niet meer in hun nakie door de jungle rende? En het huidige gecorrumpeerde banksysteem is al helemaal niet zo oud.
Bullshit, het moderne bankieren begon in 1913.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het moderne bankieren begon rond die tijd in Italie, later brachten de Fuggers het naar noord europa.
Maar hadden die moderne bankiers ook exorbitante bonus beloningen nodig om hun werk te doen. Nee want dan zou er wel een andere bankier opstaan om in dat te dure gat in te springen. Maar die tijd is voorbij en we zittten als maatschappij opgescheept met eens telletje verwende bankiers die met hun streken de maatschappij gijzelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het moderne bankieren begon rond die tijd in Italie, later brachten de Fuggers het naar noord europa.
quote:There's a new bill on the block that may have reached the apex (I hope) of woman-hating craziness. Georgia State Rep. Bobby Franklin—who last year proposed making rape and domestic violence "victims" into "accusers"—has introduced a 10-page bill that would criminalize miscarriages and make abortion in Georgia completely illegal. Both miscarriages and abortions would be potentially punishable by death: any "prenatal murder" in the words of the bill, including "human involvement" in a miscarriage, would be a felony and carry a penalty of life in prison or death. Basically, it's everything an "pro-life" activist could want aside from making all women who've had abortions wear big red "A"s on their chests.
...
Under Rep. Franklin's bill, HB 1, women who miscarry could become felons if they cannot prove that there was "no human involvement whatsoever in the causation" of their miscarriage.
bankiers zijn niet verwend ze dragen super veel verantwoordelijkheidquote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar hadden die moderne bankiers ook exorbitante bonus beloningen nodig om hun werk te doen. Nee want dan zou er wel een andere bankier opstaan om in dat te dure gat in te springen. Maar die tijd is voorbij en we zittten als maatschappij opgescheept met eens telletje verwende bankiers die met hun streken de maatschappij gijzelen.
Jij geeft een andere invulling aan het begrip modern bankieren. Je verschillende breuklijnen aantonen. Maar ik denk dat het uitvaardigen van de Federal Reserve Act in 1913 toch de grondslag vormt van het huidige internationale bankwezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de Goldman Sachs bankiers graag.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
ls maatschappij opgescheept met eens telletje verwende bankiers die met hun streken de maatschappij gijzelen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:54 schreef HyperViper het volgende:
Bullshit, het moderne bankieren begon in 1913.
Ze dragen helemaal geen verantwoordelijkheid, want als er iets mis gaan "moeten" ze door de overheid gered worden omdat ze zogenaamd too big top fail zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
bankiers zijn niet verwend ze dragen super veel verantwoordelijkheid
Je gelooft de sprookjes die je varder voor het slapen gaat te veel. Boeren dragen nog veel meer verantwoordlijkheid als die niets zouden produceren zouden we met ons allen dood gaan van de honger. Daarna komen de rest van de producerende sectoren anders hadden we geen meuk om maar iets op te typen of autos', enz. Daarna komen de ambtenaren, als we die niet hadden waren er geen eigendomsbewijzen en hadden die bankiers ook niets te doen. En als allerlaatste komen die bankiers die zichtzelf op een voetstuk geplaats hebben maar daar eigenlijk totaal niet horen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
Helemaal niet want de overheid lapt wel als ze falen. Ze zouden veel verantwoordelijkheid hebben als de economie volledig afhankelijk was van hun prestaties, wat niet het geval is want de lege huls wordt wel opgevuld door de overheden. Hun prestaties waren blijkbaar niet afdoende aangezien de overheid ze meerdere malen uit de brand heeft geholpen. Welke verantwoordelijkheid bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze dragen helemaal geen verantwoordelijkheid, want als er iets mis gaan "moeten" ze door de overheid gered worden omdat ze zogenaamd too big top fail zijn.
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:01 schreef thumbnail het volgende:
[..] als de systeembanken waren omgevallen was de schade nog veel groter geweest. En bankiers hebben veel verantwoordelijkheid omdat zij de economie grote schade toe kunnen brengen
Inderdaad.
Hypotheek gevers zijn degenen die het huis in onderpand (de hypotheek) geven bij de bank om een hypothecaire lening af te kunnen sluiten.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De enigen die de "verantwoordelijkheid" (gevolgen) dragen van het bankieren zijn de kleine spaarders, hypotheek-nemersgevers en belastingbetalers.
Ah, dank u.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hypotheek gevers zijn degenen die het huis in onderpand (de hypotheek) geven bij de bank om een hypothecaire lening af te kunnen sluiten.
Was dat geen quote van jou? Ik mistte al iets toen ik er op klikte?quote:
Aangezien ik niet in de banken-religie geloof, heb ik dus geen hypotheek. En in de volksmond "neem" je een hypotheek als je een huis koopt.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Anders zou je de banken bedoelen.
10 jaar geleden wel. Nu is dat te laat.,quote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef ElineGroenink het volgende:
moeten topbankiers berecht worden dan?
Nee, die Groenink zit mijn reactie onder een reactie die haar wel goed uitkomt te plaatsen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was dat geen quote van jou? Ik mistte al iets toen ik er op klikte?
Ik PMde haar al, of ze dom was of loog. Maar ze liegt dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:12 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Nee, die Groenink zit mijn reactie onder een reactie die haar wel goed uitkomt te plaatsen.
Ik heb het in het feedback forum gemeld.
Ze worden niet bercht, maar op de den duur wel gelyncht door de bevolking.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef ElineGroenink het volgende:
moeten topbankiers berecht worden dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |