Dat is een van de drijfveren onder mijn ambitie. Je kunt dan tenminste zelf bepalen waar geld wel goed terecht komt.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik draag bijna de helft van mijn inkomen af aan goede doelen, en jij?
Hoe is miljardenwinsten stuwen gebaseerd op lucht positief voor de gewone bevolking? Ben je op de hoogte van hoe de economie er nu aan toe is? De enige reden dat de beurzen de graadmeter zijn voor onze economie is omdat de bankiers afhankelijkheid hebben gecreëerd door die miljarden te stuwen zonder edelmetalen om het te ondersteunen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
dat zijn ze wel met de miljardenwinsten stuwen banken de beurzen op en beurzen zijn een graadmeter voor de economie
Als die banken zo door gaan lopen we straks toch wel in ons nakie door de bossen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als niet meer van het leven verwacht dan in je nakie door de jungle wilt rennen wel
Ah dus hier zeg je het zelf al de banken zijn verantwoordelijk geweest voor de bubbels in onze economie. Maar de bevolking mag opdraaien voor de gevolgen van het leeglopen van die bubbels. Nee dat is een gezonde insteek van die banksters.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
dat zijn ze wel met de miljardenwinsten stuwen banken de beurzen op en beurzen zijn een graadmeter voor de economie
Dan doe ik het wel. Ik verwacht dat je vader mij een baan als bankdirecteur aanbiedt. Ik doe het voor een ton per jaar, zonder bonussen of aandelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:00 schreef ElineGroenink het volgende:
echte topbankiers doen het werk ook niet voor een paar ton per jaar..
Graadmeter is een totaal betekenisloos woord in deze.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef ElineGroenink het volgende:
[..]
Nee, gewoon gestolen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:08 schreef ElineGroenink het volgende:
of hebben bankiers de welvaart vergokt?
Ik meld mij ook alvast, ik doe het voor slechts 75.000 per jaar, mits Twingo van de zaak.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel. Ik verwacht dat je vader mij een baan als bankdirecteur aanbiedt. Ik doe het voor een ton per jaar, zonder bonussen of aandelen.
Een Twingo zelfs! Graaier!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik meld mij ook alvast, ik doe het voor slechts 75.000 per jaar, mits Twingo van de zaak.
ja mij ook. Ik heb gevraagd wat dat schuift.quote:
Ik moet natuurlijk wel een dikke auto hebben om op mijn parkeerplek te zetten, wil niet dat Henk of Ingrid gebruik maken van mijn privileges.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een Twingo zelfs! Graaier!
Zou ze als bankiers dochter een Bumba junta feestje op zondagmiddag willen houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ja mij ook. Ik heb gevraagd wat dat schuift.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou ze als bankiers dochter een Bumba junta feestje op zondagmiddag willen houden
Klote mobiele apparaten met internet en half typen. Het was eigenlijk bunga bunga feestje wat ik wou typen, maar een bumba junta klinkt ook wel beter. Ach en de banksters dochter wil ook al met mij op MSN wat schattig. Dat is dan wel weer een voordeel van de mobiele site daar krijg ik die onzin van DM niet in beeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt gezelligMaar eerst geld.
Haha, ik zat al te googlen wat een bumba junta was.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Klote mobiele apparaten met internet en half typen. Het was eigenlijk bunga bunga feestje wat ik wou typen, maar een bumba junta klinkt ook wel beter. Ach en de banksters dochter wil ook al met mij op MSN wat schattig. Dat is dan wel weer een voordeel van de mobiele site daar krijg ik die onzin van DM niet in beeld.
Het moderne bankieren begon rond die tijd in Italie, later brachten de Fuggers het naar noord europa.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:03 schreef Gulo het volgende:
. Je kan banken op verschillende manieren zien, maar je weet dat er voor pak en beet de 13e eeuw mensen ook al niet meer in hun nakie door de jungle rende? En het huidige gecorrumpeerde banksysteem is al helemaal niet zo oud.
Bullshit, het moderne bankieren begon in 1913.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het moderne bankieren begon rond die tijd in Italie, later brachten de Fuggers het naar noord europa.
Maar hadden die moderne bankiers ook exorbitante bonus beloningen nodig om hun werk te doen. Nee want dan zou er wel een andere bankier opstaan om in dat te dure gat in te springen. Maar die tijd is voorbij en we zittten als maatschappij opgescheept met eens telletje verwende bankiers die met hun streken de maatschappij gijzelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het moderne bankieren begon rond die tijd in Italie, later brachten de Fuggers het naar noord europa.
quote:There's a new bill on the block that may have reached the apex (I hope) of woman-hating craziness. Georgia State Rep. Bobby Franklin—who last year proposed making rape and domestic violence "victims" into "accusers"—has introduced a 10-page bill that would criminalize miscarriages and make abortion in Georgia completely illegal. Both miscarriages and abortions would be potentially punishable by death: any "prenatal murder" in the words of the bill, including "human involvement" in a miscarriage, would be a felony and carry a penalty of life in prison or death. Basically, it's everything an "pro-life" activist could want aside from making all women who've had abortions wear big red "A"s on their chests.
...
Under Rep. Franklin's bill, HB 1, women who miscarry could become felons if they cannot prove that there was "no human involvement whatsoever in the causation" of their miscarriage.
bankiers zijn niet verwend ze dragen super veel verantwoordelijkheidquote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar hadden die moderne bankiers ook exorbitante bonus beloningen nodig om hun werk te doen. Nee want dan zou er wel een andere bankier opstaan om in dat te dure gat in te springen. Maar die tijd is voorbij en we zittten als maatschappij opgescheept met eens telletje verwende bankiers die met hun streken de maatschappij gijzelen.
Jij geeft een andere invulling aan het begrip modern bankieren. Je verschillende breuklijnen aantonen. Maar ik denk dat het uitvaardigen van de Federal Reserve Act in 1913 toch de grondslag vormt van het huidige internationale bankwezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |