Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze laten zichzelf uit dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier worden de honden niet uitgelaten, hier lopen ze gewoon los over straat
HOAXquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iedereen een leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jij liever dan ikquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik mis dit plaatje in de OP:sakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Triootje met Marijke doen?quote:
Jij mag niet meedoen, want dan zijn we een kwartetquote:
stuiterballetjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, ik kom helemaal niet meer aan jullie toe!
Hola de pianola
Hey TMFquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Hola de pianola
zelfs met triootjes heb ik geen ervaringquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen, want dan zijn we een kwartet
Zoiets zou ik niet durven melden hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs met triootjes heb ik geen ervaring
quote:
ik heb een piano en ik heb een la, alleen geen pianola helaasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Hola de pianola
hmmmhmmmm geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet durven melden hoor
quote:
Krullebolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Hola de pianola
Heb je nog meer genante openbaringen voor ons?quote:
Ik ook nietquote:
Ben jij zo bang uitgevallen danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet durven melden hoor
Moedermelkquote:
Ik WIL niet eens ervaring krijgen met triootjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb geen ervaring met triootjes
![]()
Nee, maar je bent best kansloos als je nog nooit een triootje hebt gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij zo bang uitgevallen dan
wat versta jij allemaal onder genant?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je nog meer genante openbaringen voor ons?
nog steeds wakker?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik WIL niet eens ervaring krijgen met triootjes
Deed jij niet gaan slapen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet, en dat wil ik ook graag zo houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb geen ervaring met triootjes
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat versta jij allemaal onder genant?
Als ik zeg dat ik geen homosexuele ervaringen heb gehad en dat ook niet hoef is dat ook genant
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar je bent best kansloos als je nog nooit een triootje hebt gehad
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel met vrouwen gezoendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eens hoorde ik ook tot die groep, maar de kans kwam toch dus kansloos is het niet
hij raakt er van slag vanquote:
Ja, nou en?quote:
Mmmhhh... dan weet ik niet of we wel kunnen trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, en dat wil ik ook graag zo houden
Lieverd, jij kunt bij mij wel een potje (quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel met vrouwen gezoendMaar ik ben wel gewoon kansloos hoor
Nee hoor, ben je niet want jij bent Liefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel met vrouwen gezoendMaar ik ben wel gewoon kansloos hoor
Dat weet jij beter als ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Ik ben er toch altijd nog minstens een uur nadat ik dat zeg.
Hey Whisquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Ik ben er toch altijd nog minstens een uur nadat ik dat zeg.
ik typ en schrijf krom en ben een meeste rin het ontrafelen maar zelfs dat lukte me nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is best een goed nederlandse zin hoortoch
als iemand dat kansloos vindt, wil het niet zeggen dat je kansloos bent he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
ach als het kansloos is nog nooit een trio te hebben gehad, dan maar kansloos he, zit ik niet echt mee
Volgens mij geen eenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
Trio?
Is het weer zover?
Goed, welke twee dames willen![]()
?
Hoi Trevquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij beter als ik
[..]
Hey Whis![]()
MissMSX heeft ervaringquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
Trio?
Is het weer zover?
?
te laat sjaakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
Trio?
Is het weer zover?
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie lief
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
ik begreep je welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Haiquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieverd, jij kunt bij mij wel een potje () breken
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
ach als het kansloos is nog nooit een trio te hebben gehad, dan maar kansloos he, zit ik niet echt mee
Doeg meisquote:
Ik snap wat je bedoeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik snap er geen snars vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef MissMSX het volgende:
Watis leuk af en toe tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie lief
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef MissMSX het volgende:
WatIk heb gewoon zoals gewoonlijk trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie lief![]()
Ik ben al met PeZu en Marijkequote:
Kpd is verderop...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
Trio?
Is het weer zover?
?
Ik vind het wel schattig jaquote:
Sloerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
draaideurpoes?![]()
wisten jullie dat dat een andere naam is voro een dame van lichte zeden, niet dat ik iets mee impliceren maar ik denk ik zeg het even
Haiquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]![]()
[..]
Dat vind ik nou ookKom, gaan we samen kansloos zijn
[..]
Doeg meis
[..]
Ik snap wat je bedoeldJe hebt je kans gepakt en bent daardoor niet kansloos
Symph heeft welquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja was wel even leuk weer
kramp in den vingers
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
draaideurpoes?![]()
wisten jullie dat dat een andere naam is voro een dame van lichte zeden, niet dat ik iets mee impliceren maar ik denk ik zeg het even
Dan zijn jullie allemaal raarquote:
Moet je wel naar Portugal rijdenquote:
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwollequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je wel naar Portugal rijdenHaal je me op onderweg, ga ik mee
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
amateurs, ik heb een internet abbo plus bierlijn, kan zo bier downlaoden vanuit mijn modem
nou dat heb ik hier niet, hier downloadt het bier met 1 druppel per secondequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
amateurs, ik heb een internet abbo plus bierlijn, kan zo bier downlaoden vanuit mijn modem
Doe mij maar een triple inbeladsl.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
mag niet is top sekreetquote:
doe je er wel lang meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou dat heb ik hier niet, hier downloadt het bier met 1 druppel per seconde
Ach, wat maken die paar km nou uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwolle
Dus omweg
Dat heb ik weer genoeg op. Hertog Jan Weizenerquote:
Ja maar ja maar, wat is een paar honderd km nou extra op die enorme afstand?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwolle
Dus omweg
Even een nachtje doorrijden en hij is halverwege!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij jou vandaan is het maar 2300 kilometer
Hmm, ik heb nog een latrap triple staanquote:
nietquote:
ik rij het in 20 uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even een nachtje doorrijden en hij is halverwege!
Ja hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef PeZu het volgende:
damn ga je even weg gelijk een topic verder
Eddie heeft een lelijke, dikke plofkop gekregenquote:
LaTrappequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog een latrap triple staan![]()
Dat zou dan wel de tweede keer in twee weken worden dat ik alcohol drink![]()
Dan kan ik niet meer echt instaan voor m'n typevaardigheid enzo![]()
* friemelaar twijfelt nu wel heel erg
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
miss MSX heeft geconstateerd dat we hier raar zijn en is pleite![]()
Prachtig nummer. Sowieso is Backspacer een prima cdquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
LaTrappe![]()
Tripel
Maar de Quadrupel is nog beter![]()
hij zingt er niet minder mooi op en ik wil hem kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eddie heeft een lelijke, dikke plofkop gekregen
Ik had belangrijke dingen te doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
miss MSX heeft geconstateerd dat we hier raar zijn en is pleite![]()
niet dus
Met die ranzige baard van'em?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zingt er niet minder mooi op en ik wil hem kussen
Val jij op mannen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zingt er niet minder mooi op en ik wil hem kussen
Slaap lekker snoetquote:
Was it as good for you as it was for me?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had belangrijke dingen te doen
Trusten DMquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Nog even en ik dut echt in... dus ik ga slapen.
Truste Martquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Zet die zonnebril eens af en die peuk uit je bek.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had belangrijke dingen te doen
*schop*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Lekker slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Alleen Eddyquote:
quote:
is daar wat mis mee?quote:
Hoi Bosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig nummer. Sowieso is Backspacer een prima cd
Minstens schatje. Minstens!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me?![]()
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zet die zonnebril eens af en die peuk uit je bek.
Truste DMquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
Wij moeten echt een keer in Eindhoven naar de bierprofessor...quote:
Nee hoor begrijp me niet verkeerd. Maar je kwam op mij vrij hetero over, zeker gezien die dame in je UIquote:
Pakte hij dat scheermes maar eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
is daar wat mis mee?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer in Poppel naar de bierschuur
Waar zit diequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer in Eindhoven naar de bierprofessor...
MPGquote:
Trustequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
dus homo's mogen niet van mooie vrouwen genieten en zijn atijd verwijfd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor begrijp me niet verkeerd. Maar je kwam op mij vrij hetero over, zeker gezien die dame in je UI
met je cellulitusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pakte hij dat scheermes maar eens
En die gewichten
En die hardloopschoenen
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
(ik ho het niet meer bij hoor)
Zo bedoel ik het niet, sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus homo's mogen niet van mooie vrouwen genieten en zijn atijd verwijfd?
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
klinkt erg goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer in Eindhoven naar de bierprofessor...
mja dan snap ik het niet hoorquote:
Hai whiskersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
(ik hou het niet meer bij hoor, te veel mensen om te begroeten
Ik kom dan ook niet met m'n kop op tv hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus homo's mogen niet van mooie vrouwen genieten en zijn atijd verwijfd?
[..]
met je cellulitus![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uitgewoon een knuff krijgen
Misschien hem eens op tijd zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
Woah mijn telefoon vindt dat het al zaterdag is
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's echt niet. Al neuk je drie mannen in de kont op een avond. I don;t carequote:
Moet steeds opnieuw na laden vanuit externe lader, en had ik nu nog niet gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien hem eens op tijd zetten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met m'n kop op tv he
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's echt niet. Al neuk je drie mannen in de kont op een avond. I don;t care
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoequote:
Lolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's echt niet. Al neuk je drie mannen in de kont op een avond. I don;t care
Ik wil je NU neuken!!quote:
Doe dat dan eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet steeds opnieuw na laden vanuit externe lader, en had ik nu nog niet gedaan
Ik vind em wel lekker drookquote:
Tiga - Shoesquote:
Lekkere muziekjes he?quote:
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt wordenquote:
Stratumseind? Oeh, lang geldeden dat ik daar was.. Zat vroeger meestal in de kelder bij Dynamoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoe
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemenquote:
Backups.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemen![]()
En nu kan ik nergens meer een torrent vinden
het origineel hiervanquote:
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondejuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt worden
Too Much Informationquote:
er valt vast wel wat te soulseekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemen![]()
En nu kan ik nergens meer een torrent vinden
nummer?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stratumseind? Oeh, lang geldeden dat ik daar was.. Zat vroeger meestal in de kelder bij Dynamo
Precies. En van je kontje vingeren krijg je kramp in je handenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
het origineel hiervan
[..]
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondeju
Ja nee nou, dat was het probleem nietquote:
plus je vinger gaat riekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. En van je kontje vingeren krijg je kramp in je handen
Nee nee nee, niet weer dat stomme prostaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
het origineel hiervan
[..]
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondeju
Okee. ik woon in Eindhoven, dus ken weleen beetje de weg op Stratumseind.. eigenlijk. Al kom ik er zelden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoe
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb nummer 1, en welk nummer heb jij?
Ik zou het niet meer weten, is 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Hoe duur was het bier daar? 1 gulden zoveel toch?
Noem dat maar stom!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet weer dat stomme prostaat gebeuren
wat nu weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet weer dat stomme prostaat gebeuren
You lost mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooie binnekomer p.quote:
Iets met achteraan aansluitenquote:
Rubber handschoentje doet wonderenquote:
proost kerelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
IK DOE HET !
* friemelaar opent flesje La Trappe Triple
Proost
Proost Friemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
IK DOE HET !
Proost
Ik dring altijd voorquote:
Okee ik ben daar in 1998 en 1999 wel eens geweest. Maar rond die tijd ging het ook tegen de vlaktequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, is 20 jaar geleden![]()
![]()
das zo onrmantischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rubber handschoentje doet wonderen
Ik ga niet kijken. Ik duik m'n bed in met mijn lekker vent. Da's veul beter voor m'n libidoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
das
[..]
das zo onrmantisch![]()
ooh hier lekkere eddie voor je libido
Heb jij die?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Ik duik m'n bed in met mijn lekker vent. Da's veul beter voor m'n libido
Negatiefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat hij gelijk in slaap dondertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Ik duik m'n bed in met mijn lekker vent. Da's veul beter voor m'n libido
ik las dildoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ik ben daar in 1998 en 1999 wel eens geweest. Maar rond die tijd ging het ook tegen de vlakte
Would I lie?quote:
Voor jou is het dus ook bedtijdquote:
Oh ja, het was jouw schuld he dat ik dat filmpje heb gekekenquote:
Ken je oldbie sc'ersquote:
Danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat hij gelijk in slaap dondert![]()
trusten
Het is opnieuw opgebouwd, maar niet meer zoals vroeger, Er is volgens mij wel een alternatief cafeetje daar. Maar ik weet dat niet zeker. Ik kom weleens in het gebouw, maar dan voor het auti-cafequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het WEG???
![]()
![]()
![]()
Weg, jeudherinneringen... En Open Air bestaat ook al niet meer
Proost!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
IK DOE HET !
Proost
steek jij je libido dan maar in je kont trevquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal wel niet veel verschil in zitten
Stoere praat, maar nu weet je nog nietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verscholen achter die lelijk zonnebril durf je wel
Geilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dankijk
ik nog wel even naar hem terwijl ik mezelf help
Ben ik nu te lui voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
steek jij je libido dan maar in je kont trev
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geilmaak je wel een filmpje?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
steek jij je libido dan maar in je kont trev
Nou, dat zou ook nog kunnen kloppenquote:
Tweede teleurstellingquote:
Ik hoef niks te weten van zo iemand als jij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stoere praat, maar nu weet je nog niets
dat moet jezelf weten dat zijn mijn zaken nml helemaal nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik steek liever helemaal niets in m'n kont als je dat goed vindt?
Oew, ik lees morgen graag de definitie daarvanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten van zo iemand als jij.
Fijn, dankjewelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet jezelf weten dat zijn mijn zaken nml helemaal niet
Exit onlyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik steek liever helemaal niets in m'n kont als je dat goed vindt?
Of de dokter moet een zetpil voorschrijven.quote:
Jammer zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is opnieuw opgebouwd, maar niet meer zoals vroeger, Er is volgens mij wel een alternatief cafeetje daar. Maar ik weet dat niet zeker. Ik kom weleens in het gebouw, maar dan voor het auti-cafe
nou steek die maar in jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
MIquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de dokter moet een zetpil voorschrijven.
die moet ik niet, ik krijg ze nooit wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
trustequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga medicijnen innemen en slapen. Had eigenlijk al lang in bed moeten liggen voor mijn eigen bestwil
truste BOSSquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga medicijnen innemen en slapen. Had eigenlijk al lang in bed moeten liggen voor mijn eigen bestwil
Ja, maar dat is aanzienlijk kleiner dan een dildoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja Maar er is veel veranderd daar in de omgeving hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer zeg![]()
Wel op dezelfde locatie?
Slaap Lekker Bosquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ontspannen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik niet, ik krijg ze nooit weg
Je bedoeld dat je ze beter in je hol kan stekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik niet, ik krijg ze nooit weg
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou steek die maar in jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga medicijnen innemen en slapen. Had eigenlijk al lang in bed moeten liggen voor mijn eigen bestwilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik niet, ik krijg ze nooit wegEn jij maar slikken zeker
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Geen idee, ik heb beide niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is aanzienlijk kleiner dan een dildo![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je ze beter in je hol kan steken
Dat dus.quote:
Truste Bosquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik kon ooit kiezen tussen een zetpil of een spuit in je kont (die gaat zo fijn in je spier enzo), nou dan kies ik voor de zetpil hoorquote:
ja maar jij kunt smokkelen met het zetten , wij nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon ooit kiezen tussen een zetpil of een spuit in je kont (die gaat zo fijn in je spier enzo), nou dan kies ik voor de zetpil hoor
ik schiet gewoon terugquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef PeZu het volgende:
wat een gedoe om een zetpil, gewoon vl;ambambam erin en klaar
Huh wat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja maar jij kunt smokkelen met het zetten , wij niet
Van die spuit in een spier voel je helemaal niks hoor, als het een beetje een ervaren iemand is die het uitvoertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon ooit kiezen tussen een zetpil of een spuit in je kont (die gaat zo fijn in je spier enzo), nou dan kies ik voor de zetpil hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |