Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja was wel even leuk weer
kramp in den vingers
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
draaideurpoes?![]()
wisten jullie dat dat een andere naam is voro een dame van lichte zeden, niet dat ik iets mee impliceren maar ik denk ik zeg het even
Dan zijn jullie allemaal raarquote:
Moet je wel naar Portugal rijdenquote:
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwollequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je wel naar Portugal rijdenHaal je me op onderweg, ga ik mee
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
amateurs, ik heb een internet abbo plus bierlijn, kan zo bier downlaoden vanuit mijn modem
nou dat heb ik hier niet, hier downloadt het bier met 1 druppel per secondequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
amateurs, ik heb een internet abbo plus bierlijn, kan zo bier downlaoden vanuit mijn modem
Doe mij maar een triple inbeladsl.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
mag niet is top sekreetquote:
doe je er wel lang meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou dat heb ik hier niet, hier downloadt het bier met 1 druppel per seconde
Ach, wat maken die paar km nou uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwolle
Dus omweg
Dat heb ik weer genoeg op. Hertog Jan Weizenerquote:
Ja maar ja maar, wat is een paar honderd km nou extra op die enorme afstand?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwolle
Dus omweg
Even een nachtje doorrijden en hij is halverwege!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij jou vandaan is het maar 2300 kilometer
Hmm, ik heb nog een latrap triple staanquote:
nietquote:
ik rij het in 20 uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even een nachtje doorrijden en hij is halverwege!
Ja hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef PeZu het volgende:
damn ga je even weg gelijk een topic verder
Eddie heeft een lelijke, dikke plofkop gekregenquote:
LaTrappequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog een latrap triple staan![]()
Dat zou dan wel de tweede keer in twee weken worden dat ik alcohol drink![]()
Dan kan ik niet meer echt instaan voor m'n typevaardigheid enzo![]()
* friemelaar twijfelt nu wel heel erg
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
miss MSX heeft geconstateerd dat we hier raar zijn en is pleite![]()
Prachtig nummer. Sowieso is Backspacer een prima cdquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
LaTrappe![]()
Tripel
Maar de Quadrupel is nog beter![]()
hij zingt er niet minder mooi op en ik wil hem kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eddie heeft een lelijke, dikke plofkop gekregen
Ik had belangrijke dingen te doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
miss MSX heeft geconstateerd dat we hier raar zijn en is pleite![]()
niet dus
Met die ranzige baard van'em?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zingt er niet minder mooi op en ik wil hem kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |