klinkt erg goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer in Eindhoven naar de bierprofessor...
mja dan snap ik het niet hoorquote:
Hai whiskersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
(ik hou het niet meer bij hoor, te veel mensen om te begroeten
Ik kom dan ook niet met m'n kop op tv hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus homo's mogen niet van mooie vrouwen genieten en zijn atijd verwijfd?
[..]
met je cellulitus![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uitgewoon een knuff krijgen
Misschien hem eens op tijd zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
Woah mijn telefoon vindt dat het al zaterdag is
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zet die zonnebril eens af en die peuk uit je bek.
Ik heb niks tegen homo's echt niet. Al neuk je drie mannen in de kont op een avond. I don;t carequote:
Moet steeds opnieuw na laden vanuit externe lader, en had ik nu nog niet gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien hem eens op tijd zetten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom dan ook niet met m'n kop op tv he
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's echt niet. Al neuk je drie mannen in de kont op een avond. I don;t care
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoequote:
Lolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's echt niet. Al neuk je drie mannen in de kont op een avond. I don;t care
Ik wil je NU neuken!!quote:
Doe dat dan eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet steeds opnieuw na laden vanuit externe lader, en had ik nu nog niet gedaan
Ik vind em wel lekker drookquote:
Tiga - Shoesquote:
Lekkere muziekjes he?quote:
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt wordenquote:
Stratumseind? Oeh, lang geldeden dat ik daar was.. Zat vroeger meestal in de kelder bij Dynamoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoe
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemenquote:
Backups.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemen![]()
En nu kan ik nergens meer een torrent vinden
het origineel hiervanquote:
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondejuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |