hij raakt er van slag vanquote:
Ja, nou en?quote:
Mmmhhh... dan weet ik niet of we wel kunnen trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, en dat wil ik ook graag zo houden
Lieverd, jij kunt bij mij wel een potje (quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel met vrouwen gezoendMaar ik ben wel gewoon kansloos hoor
Nee hoor, ben je niet want jij bent Liefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel met vrouwen gezoendMaar ik ben wel gewoon kansloos hoor
Dat weet jij beter als ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Ik ben er toch altijd nog minstens een uur nadat ik dat zeg.
Hey Whisquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou en?
Ik ben er toch altijd nog minstens een uur nadat ik dat zeg.
ik typ en schrijf krom en ben een meeste rin het ontrafelen maar zelfs dat lukte me nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is best een goed nederlandse zin hoortoch
als iemand dat kansloos vindt, wil het niet zeggen dat je kansloos bent he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
ach als het kansloos is nog nooit een trio te hebben gehad, dan maar kansloos he, zit ik niet echt mee
Volgens mij geen eenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
Trio?
Is het weer zover?
Goed, welke twee dames willen![]()
?
Hoi Trevquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij beter als ik
[..]
Hey Whis![]()
MissMSX heeft ervaringquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
Trio?
Is het weer zover?
?
te laat sjaakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
Trio?
Is het weer zover?
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie lief
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |