Lekkerquote:
kelvinquote:
een noord - afrikaanquote:
Hij begon goed, maar het werd steeds slechter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij zit er niet op hoor...is helaas vals.
zekerquote:
Wat? Ik zat niet in de zaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zat jij in de zaal of is dat toeval?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
redelijk
Na 3 kwartier nog steeds geen pauze
Jezus ik moet plassen
Oh, niet gehoordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Toen jij dat knettervals typte toen zei Erik precies hetzelfde.
Ik ook ,eindelijk wijn inschenken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bizar, ik mis gewoon de reclame
Ze hebben de rechten van Everybody loves Raymond, dus hebben ze een kopie gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
Gek op jack? Wtf is dit nu voor slechte ripoff?
Everybody loves Raymondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
Sitcom is typisch iets wat alleen Amerikaans kan volgens mij. En zelfs dan lang niet altijd leuk of succesvol.quote:
Kinderen geen bezwaar en Toen was geluk heel gewoon zijn anders voorbeelden van geslaagde sitcoms.quote:
Zeg 'ns AA was leuk. Toen was Geluk heel gewoon, dat was toch met Rijk de Gooijer? Dat was meer zwarte humor, wel leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sitcom is typisch iets wat alleen Amerikaans kan volgens mij. En zelfs dan lang niet altijd leuk of succesvol.
Ik had verwacht dat jij de visser het beste zou vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Die beveiliger vond ik wel de verrassing van de avond eigenlijk tot nu toe
Zeker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Die beveiliger vond ik wel de verrassing van de avond eigenlijk tot nu toe
Ik heb het ook nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Flounder het volgende:
[..]
Die serie loopt niet al jaren omdat er geen hond naar kijkt he?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij de visser het beste zou vinden
Dus alles wat al jaren loopt is goed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Flounder het volgende:
[..]
Die serie loopt niet al jaren omdat er geen hond naar kijkt he?
Ik vind dat geen leuke series. Maar dat zal aan mijn smaak liggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg 'ns AA was leuk. Toen was Geluk heel gewoon, dat was toch met Rijk de Gooijer? Dat was meer zwarte humor, wel leuk.
Ja,. GTST is toch ook goed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dus alles wat al jaren loopt is goed?
En alles wat goed bekeken is is goed?
neee met Gerard Cox was datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg 'ns AA was leuk. Toen was Geluk heel gewoon, dat was toch met Rijk de Gooijer? Dat was meer zwarte humor, wel leuk.
Als ik Zeg ns AA nu zou kijken zou het denk ik ontzettend tegenvallen en oubollig zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat geen leuke series. Maar dat zal aan mijn smaak liggen.
Ik heb er maar 2 gezien, maar ik denk toch dat ik wel zonder kanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb al die afleveringen van everybody loves raymond al gezien en het is 1 op 1 overgezet
En bordkartonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
In Nederlandse series zijn de decors ook altijd zo IKEA en Trendhopper.
Ik zag ook in de veronicagids, interviewtje met linda: "everybody loves raymond is hier niet zo bekend." Hoezo? Het is elke dag op tv!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb al die afleveringen van everybody loves raymond al gezien en het is 1 op 1 overgezet
Zelfs dat ken ik niet. Maar ik heb weinig tijd en zin om een serie te volgen. Ik heb Lost gevolgd, maar krijg je zo'n kudteind. Bedankt schrijversquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar dat hoeft niet iets verkeerds te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
In Nederlandse series zijn de decors ook altijd zo IKEA en Trendhopper.
Nou ja, het ziet er goedkoop uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet iets verkeerds te zijn
is haar vader of pimpquote:
quote:
Dat gaan we testen. Help je me herinnerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet indrukwekkend. Niet slecht. Niet opvallend. Over twee minuten weer vergeten.
Dat is hip, zie Ilse de Lange...quote:
Wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gaan we testen. Help je me herinneren
ja dit dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
WoW. Nog nooit gespeeld. Omdat ik weet hoe ik ben
Wat nouquote:
*gaat naar ban-knop....quote:
Zie tagquote:
Dat ben ik ook niet. En tegen de tijd dat de spellen in de winkel liggen ben ik ze al beu omdat ik ze te vaak heb gespeeld bij perstrips of bij uitgeversquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol dat zag ik helemaal niet. Hoef je niet verslaafd voor te zijn toch
Als ik ging computeren dan ging ik een half uur een site laden, gezocht via lycos.nlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef D. het volgende:
Gamen was leuk in de tijd dat het nog computeren heette
Je targetleeftijdenquote:
Uhu,... lievelingetjes?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
ze klinken beter dan in de studio
middelste? welke middelste?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat middelste meisje heeft een beetje een aboriginal-look. Heel bijzonder
wtf is wow?quote:
oquote:
quote:
sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als FOK!ker moet je dat toch wel weten hoor.
Ik kan dat stripje niet zo snel vinden helaas...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als FOK!ker moet je dat toch wel weten hoor.
quote:
quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo briljant als dat hij ons lied geloven.
Ik had daar vroeger ook een troll kammetje voorquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel door hoor. Zeker niet slechter dan de Trol.
Sowieso deze aflevering nog geen echte toppers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Nog niet echt hele goede mannen gehoord eigenlijk.
Pffquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat ja. 10 keer opdrukken om het goed te maken.
Hele goede vrouwen eigenlijk ook nog nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Nog niet echt hele goede mannen gehoord eigenlijk.
Eigenlijk ook niet nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hele goede vrouwen eigenlijk ook nog niet
nee niet echt, ik ben nog niet blown awayquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso deze aflevering nog geen echte toppers.
Ik heb steeds geen tijd om te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Heb van alles open staan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Random cute plaatje voor in de reclame:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Random cute plaatje voor in de reclame:
[ afbeelding ]
Ik vond het wel handig om te wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Heb van alles open staan
Met James Dean zou lastiger zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik zag gisteren trouwens een hele grote poster van Zorro met Tommie erop.
Sesamstraat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik zag gisteren trouwens een hele grote poster van Zorro met Tommie erop.
ik ken geen andere tommiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze daar ook al aan Zorro dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |