FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Alsof er niks aan de hand is jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en nu gaan ze weer pokeren
misschien is het beter voor iedereen als hij z'n stem kwijtraaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef DownToEarth het volgende:
Kan Servio z'n mond gewoon houden? Hij is hees van dat geblèr. Klinkt als een kapotte piepende deur die nodig gesmeerd moet worden.
Nope ik dacht het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:07 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de V mist in dit plaatje?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef Praatpoeder het volgende:
Weet iemand hoe we aan Maik zijn CV kunnen komen? Als hij een figurant is geweest in een Bollywood film, zal het daar mss op staan. Dacht op een spoortje te zitten, daardoor vanochtend een bollywood film zitten kijken, maar dat zat hij niet in. En dat doe ik mezelf niet nog een keer aan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef Praatpoeder het volgende:
Weet iemand hoe we aan Maik zijn CV kunnen komen? Als hij een figurant is geweest in een Bollywood film, zal het daar mss op staan. Dacht op een spoortje te zitten, daardoor vanochtend een bollywood film zitten kijken, maar daar zat hij niet in. En dat doe ik mezelf niet nog een keer aan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef Papiergeld het volgende:
@ iBenny kun jij het nummertje even aanpassen. Sorry!
Linkedin?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef Praatpoeder het volgende:
Weet iemand hoe we aan Maik zijn CV kunnen komen? Als hij een figurant is geweest in een Bollywood film, zal het daar mss op staan. Dacht op een spoortje te zitten, daardoor vanochtend een bollywood film zitten kijken, maar daar zat hij niet in. En dat doe ik mezelf niet nog een keer aan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef Marieke_B het volgende:
dank Papiergeld![]()
Guido vertelde net dat hij een poos met vrienden in Scandinavië zat.
Joanna vroeg 'en hoe verdiende je je geld? '
Guiso zweeg een poos..sabbelde op zn vingers en zei toen dat ze pokerden.
'Dus zo kwamen jullie aan geld? vroeg Joanne
'Onder andere' zei Guido
Schokkend simpel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er zitten schokkende geheimen in, zeggen Sharon, Sofia en Laura..
lol heulemaal niks van haar bij. Die begrijpt de term wisselen en mijn en dijn niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Day het volgende:
Servio heeft gedrukt.
Sharon: met mijn fakking geld?
best wel slimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
ge.wel.dig. Een schilderij bekijken met de nachtkijker
overdagsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
ge.wel.dig. Een schilderij bekijken met de nachtkijker
maakt niet uit, zolang ze maar niet met een lamp in je kijkert schijnen want dan zie je effe niks meer.quote:
Nog geen (volgens mij).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Welke clue verwijst er naar bollywood?
Geen Bollywoodfilm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef Praatpoeder het volgende:
Snap ik niet , ze gaan niet sexen en douchen met kleren aan, wie ziet die pruik dan?quote:
het deel dat inmiddels onder de bikinibroek uitgroeitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Snap ik niet , ze gaan niet sexen en douchen met kleren aan, wie ziet die pruik dan?
Oooooooooooooooooo!!!! SERVIO KIJK DAN!!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
Wowwww wat een bult kaas
[ link | afbeelding ]
Omdat we er nu achter zijn dat de geheimen een afgezwakte versie zijn. Begon hier een vermoeden dat Maik een figurant is geweest in een Bollywood film. Omdat hij dus vaker figurant is geweest en zijn uiterlijk ook in het genre past.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Welke clue verwijst er naar bollywood?
Het is nog steeds de enige die ik daarin kan passenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Omdat we er nu achter zijn dat de geheimen een afgezwakte versie zijn. Begon hier een vermoeden dat Maik een figurant is geweest in een Bollywood film. Omdat hij dus vaker figurant is geweest en zijn uiterlijk ook in het genre past.
Dat zal dan vooral een zwijgende bijrol zijn geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Omdat we er nu achter zijn dat de geheimen een afgezwakte versie zijn. Begon hier een vermoeden dat Maik een figurant is geweest in een Bollywood film. Omdat hij dus vaker figurant is geweest en zijn uiterlijk ook in het genre past.
Net zoals Cynthia het Bollywoodje zou zijn, want dat was allemaal allang bewezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
Maik is nog steeds degene van de borstverkleining, maar dat terzijde.
Lees even zijn topique.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Net zoals Cynthia het Bollywoodje zou zijn, want dat was allemaal allang bewezen
Ja gooi er dan wat pindakaas en cocosmelk bij, heb je pindasoep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
Soep met rijst Sommige dames spoelen vandaag of morgen vanzelf door het douche putje
Sofia en Laura down the drain.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
Soep met rijst Sommige dames spoelen vandaag of morgen vanzelf door het douche putje
En Servio de dakloze iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Net zoals Cynthia het Bollywoodje zou zijn, want dat was allemaal allang bewezen
In het douche putjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja gooi er dan wat pindakaas en cocosmelk bij, heb je pindasoep.
er is vast wel iemand die d'r dan even door wil duwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
die blijft hangen aan haar neus...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
die blijft hangen aan haar neus...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die d'r dan even door wil duwen
Dat denk ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
Maik is nog steeds degene van de borstverkleining, maar dat terzijde.
ik heb ook me twijfels hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Gokje: zal wel weer een minder aardige opmerking krijgen, maar ga het toch proberen.,
Ivanhoe: Sir Roger Moore======> James Bond----------------------->James Bond: was in Moskou en Hongarije............> Naam Alexander: Alexander Bond.
WTFquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Gokje: zal wel weer een minder aardige opmerking krijgen, maar ga het toch proberen.,
Ivanhoe: Sir Roger Moore======> James Bond----------------------->James Bond: was in Moskou en Hongarije............> Naam Alexander: Alexander Bond.
Borstverkleining is iig een manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Lemar het volgende:
Sowieso denk je met borstverkleining altijd aan een vrouw.
Ook daarom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb ook me twijfels hoor
mijn lijkt een man at niet zo snel doen nogmaals
maik traint otzettend veel ,dan kan hij enige vetjes bij de borsten ook wegtrainen
Seriously?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Met deze redenering kan maikie ook spion zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
voor de derde x WAAR DAN? ik kan het nergens vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef Darklight het volgende:
Door de makers is al aangegeven dat een man de borstverkleining heeft gehad, zal dus idd Maik zijn
ik snap je niet maar geen minder aardige opmerking van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Zelfs door ome Alphons.quote:
quote:alphons22 alphons martens
Het geheim, ik heb een borstverkleing gehad, hoort niet bij een vrouw, foto's straks op fb sstnl #sstnl
23 Feb Favorite Retweet Reply
Waar en wanneer? Linkje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is al bevestigd door SST zelf
Gerard heeft een groen shirt aan --> Kermit is groen --> Gerard is een kikker!quote:
Yupquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef itsbas het volgende:
Worden ze eigenlijk altijd op dezelfde tijd gewekt s'ochtends?
Ha ok, maar dat is een bericht van 2 dagen geleden, dus hoezo is het dan allang door de productie bekend gemaakt?quote:
Ja en marijke doet iets met duiven, en maik komt uit duivenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Lemar het volgende:
Marijke slaat dan op Maik qua borstverkleining?
Hebben we daar pics van?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Overigens heeft Maik een klein litteken onder zijn tepel
Dat kan maar dat heeft niks te maken met zijn borstverkleining. Dat is via zij oksel geaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Overigens heeft Maik een klein litteken onder zijn tepel
ja precies die beloofde foto's zijn er ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ha ok, maar dat is een bericht van 2 dagen geleden, dus hoezo is het dan allang door de productie bekend gemaakt?
http://secretstory.hole1988.nlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Annelies-G het volgende:
Iemand WEL een werkende stream voor mij?? kwor gek
Varga staat er niet tussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef toxikon het volgende:
hier staat de lijst met families die ridder zijn :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ridders
Alex zn naam moet er tussen staan lijkt me
http://www.spixtv.nl/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Annelies-G het volgende:
Iemand WEL een werkende stream voor mij?? kwor gek
Yep, ik combi met clues van Cynthia. Hij woont in Duiven en Marijke doet vaak een duif na. Roeeeeekoeeee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Lemar het volgende:
Marijke slaat dan op Maik qua borstverkleining?
Misschien omdat zijn riddertitel uit Hongarije komt en die buitenlandse titels niet in de NL lijst worden opgenomenquote:
klote ik ben die naam wel ergens tegen gekomen in de ridderspeurtocht maar waar ... :Squote:
Gewoon in zijn topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
klote ik ben die naam wel ergens tegen gekomen in de ridderspeurtocht maar waar ... :S
Ja, dit geheim is officieel naar buiten gebracht in de uitzending, net zoals het geheim van Gerard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef itsbas het volgende:
Hij is sowieso ridder, waarom nog nazoeken?
Zijn over over over grootvader had een koning of zo van de verdrinkingsdood gered en sinds dien zijn ze in de ridderstand verheven ... Zoiets was het volgens mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef itsbas het volgende:
en van Joanna, Jurien, Cynthia en G&Lquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, dit geheim is officieel naar buiten gebracht in de uitzending, net zoals het geheim van Gerard.
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn over over over grootvader had een koning of zo van de verdrinkingsdood gered en sinds dien zijn ze in de ridderstand verheven ... Zoiets was het volgens mij
Guidette weer. Luilak.quote:
Psies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef itsbas het volgende:
[..]
en van Joanna, Jurien, Cynthia en G&L
Sommige Fokkertjes geloven niks. Zelfs niet de geheimen die officieel bekend zijn gemaakt. Want die geheimen kunnen best nog van iemand anders zijn hoor..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef itsbas het volgende:
Ik las dat Karim sowieso ook op evenementen voor veel mensen tegelijk heeft gekookt, op festivals enzo. Dus dit zal wel een eitje voor hem zijn. Dat ze het een beetje waarderen, die overige bewoners, dat Gerard en Karim idd elke avond voor ze bezig zijn met het eten (ook al krijgen ze weinig om er iets fijns van te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef Marieke_B het volgende:
Koken Karim en Gerard eigenlijk elke dag?
welkom op fokquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige Fokkertjes geloven niks. Zelfs niet de geheimen die officieel bekend zijn gemaakt. Want die geheimen kunnen best nog van iemand anders zijn hoor...
.
.
Haha oke, we zullen eraan moeten wennenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige Fokkertjes geloven niks. Zelfs niet de geheimen die officieel bekend zijn gemaakt. Want die geheimen kunnen best nog van iemand anders zijn hoor...
.
.
en dan zeggen ze op twitter wel van de borstverkleining ,maar niet in de uitzendingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef itsbas het volgende:
[..]
en van Joanna, Jurien, Cynthia en G&L
Zuigen is zn 2e natuur ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef itsme het volgende:
Als Servio praat dan zuigt hij de hele tijd zijn adem of zo door zijn mond. Ik deed hem net na en vroeg mijn dochter hoe ik dit kon beschrijven. Dat wist ze ook niet maar ze zegt dat Johan Cruif het ook doet.
Zo fokking irritant.
We zijn allemaal Gerards, we vertrouwen het allemaal voor geen meterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
.
Dank je, jij ook.quote:
stream 2 is ook heel zacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk verschillen in het geluidsniveau tussen de verschillende streams?
Stream 1 is keihard ivm Stream 4
je hebt wel een leuke dochterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef itsme het volgende:
Help iedere keer als ik een DM krijg of schrijf krijg ik dat schermpje niet weg. of ik nu op F5 druk of probeer instellingen op te slaan.
Ernaast of op het kruisje klikkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef itsme het volgende:
Help iedere keer als ik een DM krijg of schrijf krijg ik dat schermpje niet weg. of ik nu op F5 druk of probeer instellingen op te slaan.
Nog een keerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
'Bewoners, het is tijd om op te staan'
Een topic vol Gerardsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn allemaal Gerards, we vertrouwen het allemaal voor geen meter
Lol, het wordt een soort van 2e natuur.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
We zijn allemaal Gerards, we vertrouwen het allemaal voor geen meter
yep, de naam staat ertussen, Ivanhoequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef toxikon het volgende:
hier staat de lijst met families die ridder zijn :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ridders
Alex zn naam moet er tussen staan lijkt me
Lees maar in streamverslagen en val ons niet lastig op COS.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef Lesterr het volgende:
wegens vakantie kan ik al de hele week niet streamen, maar ik las in een tweet dat karim de code van de kluis gekraakt heeft? Hoe kwam hij aan deze code en wat zat er in de kluis?
Dan komt die aan de linker kant. echt waar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ernaast of op het kruisje klikken
Ook een armverkleining gehad danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef ikke79 het volgende:
op die foto is er ook een litteken te zien op zijn arm,volgens mij zag ik dat van de week ook in de uitzending
Ohw, je moet precies op het kruisje klikkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan komt die aan de linker kant. echt waar.
Oke nu is hij weg. misschien op de verkeerde kruis gedrukt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan komt die aan de linker kant. echt waar.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ook een armverkleining gehad dan
grapje zeker? Ik ben al een poos actief aan het cossen alleen deze week niet want ik ben op vakantie. Ik schrijf ook streamverslagen. Dus ik kan toch best even een vraagje stellen aangezien het niet eens in de verslagen staat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef Lemar het volgende:
[..]
Lees maar in streamverslagen en val ons niet lastig op COS.
Maik is helemaal een bouwpakket!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ook een armverkleining gehad dan
dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maik is helemaal een bouwpakket!
Maik was vroeger Maaike!
Hmmmmm, ik doe er ook uren over, liefde van de man gaat door de maag he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Kwaliteit het volgende:
ze koken wel langzaam zeg.
Ik ben altijd binnen een kwartier / 20 mins klaar.
Ja dit is ook 14 personen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Kwaliteit het volgende:
(voor 4/5 persoons)
Ze koken wel voor 14 man hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Kwaliteit het volgende:
(voor 4/5 persoons)
Komt omdat het in de live uitzending van gisteren gebeurde. Bewoners moesten vragen beantwoorden, de antwoorden vormden samen de code van de kluis. In de kluis lag een clue: een zwarte damesschoen en slaappillen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Lesterr het volgende:
[..]
grapje zeker? Ik ben al een poos actief aan het cossen alleen deze week niet want ik ben op vakantie. Ik schrijf ook streamverslagen. Dus ik kan toch best even een vraagje stellen aangezien het niet eens in de verslagen staat.
thanks!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Komt omdat het in de live uitzending van gisteren gebeurde. Bewoners moesten vragen beantwoorden, de antwoorden vormden samen de code van de kluis. In de kluis lag een clue: een zwarte damesschoen en slaappillen.
Ben je weer helemaal bij
Op vakantie nog met Secret Story bezig zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Komt omdat het in de live uitzending van gisteren gebeurde. Bewoners moesten vragen beantwoorden, de antwoorden vormden samen de code van de kluis. In de kluis lag een clue: een zwarte damesschoen en slaappillen.
Ben je weer helemaal bij
ik lees alles even over in een half uurtje. Anders begrijp ik er niks meer van als ik straks terug kom. En oke, ik moet toegeven.. Ook wel een beetje verslaafd hehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:59 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Op vakantie nog met Secret Story bezig zijn
en de vragen waren eigenlijk hints.quote:
hmm oke, best tricky toch? Als iemand zijn eigen geheim herkent in een vraag dan heeft diegene toch door dat de vragen over de geheimen gaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef itsme het volgende:
[..]
en de vragen waren eigenlijk hints.
Een vraag was bv hoeveel ballen zitten er in een bingo spel. Wanneer was de tsunami, hoeveel personen doen mee aan een estafette team en wel tijdschrift publiceert de miljonairs van NL.
Dat moet wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef Lesterr het volgende:
[..]
hmm oke, best tricky toch? Als iemand zijn eigen geheim herkent in een vraag dan heeft diegene toch door dat de vragen over de geheimen gaan?
ja.. Dus servio herkent de bingovraag dan weet hij nu dus ook dat er iemand is die een tsunami overleeft heeft. Best flauw toch?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ja.. Dus servio herkent de bingovraag dan weet hij nu dus ook dat er iemand is die een tsunami overleeft heeft. Best flauw toch?
Nee, want dat geldt voor anderen ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:06 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ja.. Dus servio herkent de bingovraag dan weet hij nu dus ook dat er iemand is die een tsunami overleeft heeft. Best flauw toch?
Nu moet hij ze gewoon het bos in sturen met iets anders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:08 schreef Mylene het volgende:
Philip geeft teveel weg. Hij moet het meer in het midden laten zodat ze drukken en hij kan cashen zodat ie voor Alex kan gaan.
ik heb de liveshow niet kunnen zien. Dus weet niet wat voor vragen er voorbij zijn gekomen, maar je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dat geldt voor anderen ook.
Oke, niet voor allemaal.
Dan check je toch het topic van de live show of de COS van die avondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ik heb de liveshow niet kunnen zien. Dus weet niet wat voor vragen er voorbij zijn gekomen, maar je snapt wat ik bedoel toch?
Ja Servio gaf antwoord op de bingo ballen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef Lesterr het volgende:
[..]
hmm oke, best tricky toch? Als iemand zijn eigen geheim herkent in een vraag dan heeft diegene toch door dat de vragen over de geheimen gaan?
Hij heeft 2000 euro though, of klopt dat lijstje misschien niet ( meer) ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Guido heeft gebeld om te kunnen drukken
ik liet er iets aan doen, of liet ze niet zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
ik zat ze ook al te bewonderen
beetje heeft ie wel gelijk het geheim is dat hij een relatie,heeft gehad met ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Marieke_B het volgende:
Philip zei net dat z'n geheim 100% niks met sport te maken heeft...
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij heeft 2000 euro though, of klopt dat lijstje misschien niet ( meer) ?
Hmzzz...
je leert er mee levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik liet er iets aan doen, of liet ze niet zien
Mss kan ze er zo beter luisteren en de versprekingen van de anderen eerder opvangenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik liet er iets aan doen, of liet ze niet zien
Dombo, maar volgens Joanna hebben alle grote modellen grote oren. Hoe verzin je het.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Mss kan ze er zo beter mee luisteren en de versprekingen van de anderen eerder opvangen
damn me roeping gemist had model moeten worden ,mis alleen enkele cm ,in de lengtequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dombo, maar volgens Joanna hebben alle grote modellen grote oren. Hoe verzin je het.![]()
[ afbeelding ]
En een grote......quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, laura, wat heb je grote oren..........
die is redelijk aan het glijden inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
wat zegt joanna nou, ze gaat overal piemels in zien?
doet me denken aan etienne uit bbquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef Nune het volgende:
Na die feestavond vind ik Maik zo'n vieze friemelaar.
Dat was gisterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef ikke79 het volgende:
aafke spoelt chyntia's blladje voor monique door de wc
Vragen over wanneer de tsunami was, bingokoning, die miljonairslijst en iets over estafettezwemmen. Dus Sharon, Servio, Gerard en Philip weten vast dat de rest ook clues waren iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ik heb de liveshow niet kunnen zien. Dus weet niet wat voor vragen er voorbij zijn gekomen, maar je snapt wat ik bedoel toch?
Mo schijnt er weinig vies aan te vinden in elk gevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef Nune het volgende:
Na die feestavond vind ik Maik zo'n vieze friemelaar.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En stiekem zijn ze best schattig samen, ook als hij niet straalbezopen is.
Daarna word ze de straat weer opgeschoptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
Jeeeeeeeeejjjjjjjj! Nu live chatten met vies kind aka DE Cyhena!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
Flip tegen Joanna: Je hebt de hele dag op je luie reet gelegen.
Joanna is in shock, dat heeft nog nooit iemand tegen haar gezegd.
Soep er een hengel inquote:
avondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
Ongeinspireerde BAGGER! Dat is het!![]()
[ afbeelding ]
Goedenavond allen
'n avond mevrouw.. en alle ander tsjikkies! dus ook Beaver!quote:
Ik zie geen groente!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
avond
Is in ieder geval een vitamine rijke substantie met al die groente
Wortelsoep goed voof de oogjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef PinkDream het volgende:
ork ork
Wortelsoep eet je met een........
jawel Vork
En een hazelipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wortelsoep goed voof de oogjes
Het doet me denken aan de vietnam oorlog... met al die granaatscherf wonden enzoquote:
Link?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef PinkDream het volgende:
Voor de liefhebbers..
Cynthia is op de Twitter van sst
dus ja kan met jaar twitteren
Ik heb gelukkig goede oogjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wortelsoep goed voof de oogjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de vietnam oorlog... met al die granaatscherf wonden enzo
vraag ook even wanneer ze hier komt posten ?quote:
Mijn wat, Manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat ik naar de kots van mijn hond keek.
En lief zijn mensen!!!111!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:45 schreef PinkDream het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/SST_Cynthia
vraag even de naam van haar kapper, dan weet ik waar ik weg moet blijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vraag ook even wanneer ze hier komt posten ?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
En lief zijn mensen!!!111!!!!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vraag even de naam van haar kapper, dan weet ik waar ik weg moet blijven
dankdank!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ooooo, jullie zijn weer alleraardigst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |