ik heb ff men upcbox teruggespoeld en zal ff precies de woorden herhalen:
gesprek tussen sergio en sofia:
sofia: ik denk dat ik gerard ken, en dat hij mij daarom kent
sofia: ik heb een tijdje geleden bij een programma gezeten..
**dan ff ander beeld en geluid**
sofia: als dat waar is, dan kent hij mij ook, want het is namelijk niet zo heel lang geleden.
sofia: daar zit ik mee en ik weet het niet zeker.
sergio: brabbelt hoop onzin
sofia: En weet je waarom ik het denk: na die show, kon iedereen nog een drankje doen, toen zag ik die persoon, naar mij kijken zoals gerard hier ook naar mensen kijkt. Ik had dat na een paar dagen al. ik dacht fuck. Omdat hij de de hele tijd zei. " ja, ik ken jou wel"
sofia: ik heb gehoord wie jij bent. En toen begon ik ineens te denken. Het zou toch niet zo zijn dat wij fkin in het zelfde prgramma hebben gezeten.
sergio: Welk programma dan?
Sofia: Paul de Leeuw, Ik zat daarin om over HIV en aids te praten. enuhm, ik zat gewoon vooraan bij het publiek. En er was een plastische chirurg aan t einde van de aflevering.. voor uhh liposuctie bij mannen. om dat weg te halen weet je.. bij je borsten.
sofia: Ja...
Sofia: Hoe langer ik daar aan denk, hoe meer ik het voor me zie. Het lijkt me logisch.
Sofia.Het zo zo makkelijk kunnen zijn?
Sofia: Fuck , als ik eruit ben en hij zit er nog in en dat is het, dan kan ik me echt voor men kop slaan. dan denk ik fuck... dan heb ik het wel goed gezien.
etc etc etc.
Op zoek naar aflevering van paul de leeuw dus, niet zo lang gelden over plastische chirurgie en hiv aids ..
funnyy....
aflevering PDL 14 oktober 2010[ Bericht 3% gewijzigd door Jaidee op 23-02-2011 18:37:40 (aflevering gevonden) ]