Mss kan ze er zo beter luisteren en de versprekingen van de anderen eerder opvangenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik liet er iets aan doen, of liet ze niet zien
Dombo, maar volgens Joanna hebben alle grote modellen grote oren. Hoe verzin je het.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Mss kan ze er zo beter mee luisteren en de versprekingen van de anderen eerder opvangen
damn me roeping gemist had model moeten worden ,mis alleen enkele cm ,in de lengtequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dombo, maar volgens Joanna hebben alle grote modellen grote oren. Hoe verzin je het.![]()
[ afbeelding ]
En een grote......quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, laura, wat heb je grote oren..........
die is redelijk aan het glijden inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
wat zegt joanna nou, ze gaat overal piemels in zien?
doet me denken aan etienne uit bbquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef Nune het volgende:
Na die feestavond vind ik Maik zo'n vieze friemelaar.
Dat was gisterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef ikke79 het volgende:
aafke spoelt chyntia's blladje voor monique door de wc
Vragen over wanneer de tsunami was, bingokoning, die miljonairslijst en iets over estafettezwemmen. Dus Sharon, Servio, Gerard en Philip weten vast dat de rest ook clues waren iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ik heb de liveshow niet kunnen zien. Dus weet niet wat voor vragen er voorbij zijn gekomen, maar je snapt wat ik bedoel toch?
Mo schijnt er weinig vies aan te vinden in elk gevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef Nune het volgende:
Na die feestavond vind ik Maik zo'n vieze friemelaar.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En stiekem zijn ze best schattig samen, ook als hij niet straalbezopen is.
Daarna word ze de straat weer opgeschoptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
Jeeeeeeeeejjjjjjjj! Nu live chatten met vies kind aka DE Cyhena!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |