het deel dat inmiddels onder de bikinibroek uitgroeitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Snap ik niet , ze gaan niet sexen en douchen met kleren aan, wie ziet die pruik dan?
Oooooooooooooooooo!!!! SERVIO KIJK DAN!!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
Wowwww wat een bult kaas
[ link | afbeelding ]
Omdat we er nu achter zijn dat de geheimen een afgezwakte versie zijn. Begon hier een vermoeden dat Maik een figurant is geweest in een Bollywood film. Omdat hij dus vaker figurant is geweest en zijn uiterlijk ook in het genre past.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Welke clue verwijst er naar bollywood?
Het is nog steeds de enige die ik daarin kan passenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Omdat we er nu achter zijn dat de geheimen een afgezwakte versie zijn. Begon hier een vermoeden dat Maik een figurant is geweest in een Bollywood film. Omdat hij dus vaker figurant is geweest en zijn uiterlijk ook in het genre past.
Dat zal dan vooral een zwijgende bijrol zijn geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Omdat we er nu achter zijn dat de geheimen een afgezwakte versie zijn. Begon hier een vermoeden dat Maik een figurant is geweest in een Bollywood film. Omdat hij dus vaker figurant is geweest en zijn uiterlijk ook in het genre past.
Net zoals Cynthia het Bollywoodje zou zijn, want dat was allemaal allang bewezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
Maik is nog steeds degene van de borstverkleining, maar dat terzijde.
Lees even zijn topique.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Net zoals Cynthia het Bollywoodje zou zijn, want dat was allemaal allang bewezen
Ja gooi er dan wat pindakaas en cocosmelk bij, heb je pindasoep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
Soep met rijst Sommige dames spoelen vandaag of morgen vanzelf door het douche putje
Sofia en Laura down the drain.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
Soep met rijst Sommige dames spoelen vandaag of morgen vanzelf door het douche putje
En Servio de dakloze iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Net zoals Cynthia het Bollywoodje zou zijn, want dat was allemaal allang bewezen
In het douche putjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja gooi er dan wat pindakaas en cocosmelk bij, heb je pindasoep.
er is vast wel iemand die d'r dan even door wil duwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
die blijft hangen aan haar neus...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
die blijft hangen aan haar neus...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die d'r dan even door wil duwen
Dat denk ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
Maik is nog steeds degene van de borstverkleining, maar dat terzijde.
ik heb ook me twijfels hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Gokje: zal wel weer een minder aardige opmerking krijgen, maar ga het toch proberen.,
Ivanhoe: Sir Roger Moore======> James Bond----------------------->James Bond: was in Moskou en Hongarije............> Naam Alexander: Alexander Bond.
WTFquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Gokje: zal wel weer een minder aardige opmerking krijgen, maar ga het toch proberen.,
Ivanhoe: Sir Roger Moore======> James Bond----------------------->James Bond: was in Moskou en Hongarije............> Naam Alexander: Alexander Bond.
Borstverkleining is iig een manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Lemar het volgende:
Sowieso denk je met borstverkleining altijd aan een vrouw.
Ook daarom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb ook me twijfels hoor
mijn lijkt een man at niet zo snel doen nogmaals
maik traint otzettend veel ,dan kan hij enige vetjes bij de borsten ook wegtrainen
Seriously?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Met deze redenering kan maikie ook spion zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
voor de derde x WAAR DAN? ik kan het nergens vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef Darklight het volgende:
Door de makers is al aangegeven dat een man de borstverkleining heeft gehad, zal dus idd Maik zijn
ik snap je niet maar geen minder aardige opmerking van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef MargrietV het volgende:
Zelfs door ome Alphons.quote:
quote:alphons22 alphons martens
Het geheim, ik heb een borstverkleing gehad, hoort niet bij een vrouw, foto's straks op fb sstnl #sstnl
23 Feb Favorite Retweet Reply
Waar en wanneer? Linkje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is al bevestigd door SST zelf
Gerard heeft een groen shirt aan --> Kermit is groen --> Gerard is een kikker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |