Yupquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef itsbas het volgende:
Worden ze eigenlijk altijd op dezelfde tijd gewekt s'ochtends?
Ha ok, maar dat is een bericht van 2 dagen geleden, dus hoezo is het dan allang door de productie bekend gemaakt?quote:
Ja en marijke doet iets met duiven, en maik komt uit duivenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Lemar het volgende:
Marijke slaat dan op Maik qua borstverkleining?
Hebben we daar pics van?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Overigens heeft Maik een klein litteken onder zijn tepel
Dat kan maar dat heeft niks te maken met zijn borstverkleining. Dat is via zij oksel geaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Overigens heeft Maik een klein litteken onder zijn tepel
ja precies die beloofde foto's zijn er ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ha ok, maar dat is een bericht van 2 dagen geleden, dus hoezo is het dan allang door de productie bekend gemaakt?
http://secretstory.hole1988.nlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Annelies-G het volgende:
Iemand WEL een werkende stream voor mij?? kwor gek
Varga staat er niet tussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef toxikon het volgende:
hier staat de lijst met families die ridder zijn :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ridders
Alex zn naam moet er tussen staan lijkt me
http://www.spixtv.nl/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Annelies-G het volgende:
Iemand WEL een werkende stream voor mij?? kwor gek
Yep, ik combi met clues van Cynthia. Hij woont in Duiven en Marijke doet vaak een duif na. Roeeeeekoeeee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Lemar het volgende:
Marijke slaat dan op Maik qua borstverkleining?
Misschien omdat zijn riddertitel uit Hongarije komt en die buitenlandse titels niet in de NL lijst worden opgenomenquote:
klote ik ben die naam wel ergens tegen gekomen in de ridderspeurtocht maar waar ... :Squote:
Gewoon in zijn topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
klote ik ben die naam wel ergens tegen gekomen in de ridderspeurtocht maar waar ... :S
Ja, dit geheim is officieel naar buiten gebracht in de uitzending, net zoals het geheim van Gerard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef itsbas het volgende:
Hij is sowieso ridder, waarom nog nazoeken?
Zijn over over over grootvader had een koning of zo van de verdrinkingsdood gered en sinds dien zijn ze in de ridderstand verheven ... Zoiets was het volgens mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef itsbas het volgende:
en van Joanna, Jurien, Cynthia en G&Lquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, dit geheim is officieel naar buiten gebracht in de uitzending, net zoals het geheim van Gerard.
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn over over over grootvader had een koning of zo van de verdrinkingsdood gered en sinds dien zijn ze in de ridderstand verheven ... Zoiets was het volgens mij
Guidette weer. Luilak.quote:
Psies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef itsbas het volgende:
[..]
en van Joanna, Jurien, Cynthia en G&L
Sommige Fokkertjes geloven niks. Zelfs niet de geheimen die officieel bekend zijn gemaakt. Want die geheimen kunnen best nog van iemand anders zijn hoor..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef itsbas het volgende:
Ik las dat Karim sowieso ook op evenementen voor veel mensen tegelijk heeft gekookt, op festivals enzo. Dus dit zal wel een eitje voor hem zijn. Dat ze het een beetje waarderen, die overige bewoners, dat Gerard en Karim idd elke avond voor ze bezig zijn met het eten (ook al krijgen ze weinig om er iets fijns van te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef Marieke_B het volgende:
Koken Karim en Gerard eigenlijk elke dag?
welkom op fokquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige Fokkertjes geloven niks. Zelfs niet de geheimen die officieel bekend zijn gemaakt. Want die geheimen kunnen best nog van iemand anders zijn hoor...
.
.
Haha oke, we zullen eraan moeten wennenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige Fokkertjes geloven niks. Zelfs niet de geheimen die officieel bekend zijn gemaakt. Want die geheimen kunnen best nog van iemand anders zijn hoor...
.
.
en dan zeggen ze op twitter wel van de borstverkleining ,maar niet in de uitzendingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef itsbas het volgende:
[..]
en van Joanna, Jurien, Cynthia en G&L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |