Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem het huis uitgetieft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis nog erger:
Omdat ik volwassen ben (en geen 8 of 9) is het MIJN schuld.. Ik lag te tukken op een olderkamer.. Mijn oom had de andere toegewezen gekregen. Ik sliep, hij kruipt in mijn bed.. MIjn schuld hoor![]()
Maar sorry, ik bedenk ineens dat ik dit beter niet had kunnen zeggen hier, Sfeer enzo..
Waarom heb je de open-nieuw-deel-knop niet gebruikt?quote:
Daar zijn de meningen dan over verdeeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:02 schreef friemelaar het volgende:
Maakt niet uit hoor, als je het wilt vertellen mag dat gerust
Dat kan, en dat magquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
Gelukkig is het een openbaar forum.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld
Van sjookoolaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
sigaretten...
Doe dan sigaren![]()
. Of ehm... een pretsigaret
...
Ik had niet gekrijst, maar geprobeerd hem mijn bed uit te praten. FOUT!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had hem het huis uitgetieft.
En wat nou sfeer: het is een sc, hier wordt alles besproken.
En we hebben allemaal een eigen meningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gelukkig is het een openbaar forum.En we hebben allemaal wel eens wat.
maar ben je aangerand of heeft ie je ook echt verkracht?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had niet gekrijst, maar geprobeerd hem mijn bed uit te praten. FOUT!!
Klopt, je had hem een goeie hoek moeten gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had niet gekrijst, maar geprobeerd hem mijn bed uit te praten. FOUT!!
Kan......quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van sjookoolaaaaaaaaaaaaaaa?
Alleen aangerand (maar was wel de 2e keer in mijn leven)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ben je aangerand of heeft ie je ook echt verkracht?
Wat zijn die internets toch geweldige dingen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt op meerdere plaatsen tegelijk ingelogd zijn met hetzelfde account.
Daar val ik alleen maar van in slaap.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan......
Maar ik bedoelde eigenlijk die met kruiden...
Ja, dat is de kracht van een forum, hè? Als we allemaal dezelfde mening hadden kon het wel opgedoekt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En we hebben allemaal een eigen mening
pretsigaretquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
sigaretten...
Doe dan sigaren![]()
. Of ehm... een pretsigaret
...
Huh? of ik moet kotsen?quote:
pffffffffquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen aangerand (maar was wel de 2e keer in mijn leven)
Ach ja, en zonder dieptepunten zijn de hoogtepunten ook minder hoogtepuntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, dat is de kracht van een forum, hè? Als we allemaal dezelfde mening hadden kon het wel opgedoekt.
jij bent scherp vannachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, en zonder dieptepunten zijn de hoogtepunten ook minder hoogtepunt
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar val ik alleen maar van in slaap.
DAN ben ik saai ja
Ja, graagquote:
Maar dat is met alles zo. Als je in je leven geen ongeluk kent zul je ook geen geluk kennen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, en zonder dieptepunten zijn de hoogtepunten ook minder hoogtepunt
Dat heb je soms. Vanmiddag had ik het ook al weer iets teveel over mezelf.quote:
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je maar hard genoeg hoest lukt dat best
Dat ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar dat is met alles zo. Als je in je leven geen ongeluk kent zul je ook geen geluk kennen.
2x zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik niet meer je eens
Als je altijd gelukkig bent dan weet je dat toch niet? Als je ook ongeluk gehad hebt besef je het volgens mij meer als je een gelukkig moment hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik niet meer je eens
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, graag![]()
Openbaar forum ftw
Helemaal goed, vanaf nu hebben jullie mijn meningquote:
quote:Ik ben het helemaal met KG eens
soms moet je dingen blijven herhalenquote:
Regel jij 'spul'?quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal goed, vanaf nu hebben jullie mijn mening
Is heel makkelijk hoor; elke keer dat ik iets post quote je me en zet je eronder:
[..]
Ten eerste is niemand ooit alleen maar gelukkig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als je altijd gelukkig bent dan weet je dat toch niet? Als je ook ongeluk gehad hebt besef je het volgens mij meer als je een gelukkig moment hebt.
het zijn vaak kleine onverwachte dingen die je heel gelukkig makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ten eerste is niemand ooit alleen maar gelukkig.
Ten tweede word ik al gelukkig van een voorbijvliegende vlinder. Ook als ik op mijn allergelukkigst ben.
Nee, dat klopt. Gelukkig is ook geen langdurende state of mind. Ik word gelukkig van de eerste warme dag of van een leuk optreden van een bandje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ten eerste is niemand ooit alleen maar gelukkig.
Ten tweede word ik al gelukkig van een voorbijvliegende vlinder. Ook als ik op mijn allergelukkigst ben.
Koen, het gaat niet door.quote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Koen, het gaat niet door.
KG, sigaren wel ok?
Hou dat vastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Gelukkig is ook geen langdurende state of mind. Ik word gelukkig van de eerste warme dag of van een leuk optreden van een bandje.
maar je mag toch zowiezo al niet BINNEN roken neem ik aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
KG, sigaren wel ok?
Jij hoeft ze toch niet te roken? Of wou je in mijn bed belandenquote:
Als buiten en goede whiskyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
KG, sigaren wel ok?
hmmmmhmmm ik vond het wel lief klinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat is een vies spelletje met spekjes.
Rookruimtequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je mag toch zowiezo al niet BINNEN roken neem ik aan
Ik ben dan wel geen hotelpersoneel, maar laat ik het zo zeggen: wie binnen rookt, trap ik hoogstpersoonlijk wel naar buiten... beetje mijn lucht binnen vervuilenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je mag toch zowiezo al niet BINNEN roken neem ik aan
Nou lijkt me gezellig: hoe oud, verliefd/verloofd/getrouwd? En hoe zie je er uit?quote:
Nee en nee!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hoeft ze toch niet te roken? Of wou je in mijn bed belanden![]()
?
Die goede whisky had jij tochquote:
Nee, dan moet je steeds een spekje in je mond doen en dan fluffy bunny zeggen. Alleen veel spekjes gaan schuimen en dat is ranzigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmhmmm ik vond het wel lief klinken
niet dus
Dan ga ik wel bij je zitten... want ik wil daar ook ver uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee en nee!
Dan ga ik wel gewoon zo ver mogelijk bij de sigarenrokers vandaan zitten
whahahahah nooit van gehooordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dan moet je steeds een spekje in je mond doen en dan fluffy bunny zeggen. Alleen veel spekjes gaan schuimen en dat is ranzig
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga ik wel bij je zitten... want ik wil daar ook ver uit de buurt blijven.
Ik wel. Ik deed niet mee, maar stond wel te kokhalzen door wat ik zagquote:
Ik zou niet roken in je slaapquote:
Jij boefjequote:
22, vrijgezel en ben een brunette met bruine ogenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou lijkt me gezellig: hoe oud, verliefd/verloofd/getrouwd? En hoe zie je er uit?
Dit alles in het kader van de oppervlakkige openingsvragen.
Koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
22, vrijgezel en ben een brunette met bruine ogenEn ik houd van koffie
en worstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen wij nu ver van de sigarenrokers af gaan slapen samen?.
En heb je bezwaar tegen een man die geen koffie drinkt maar wel thee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
22quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet roken, ben je helemaaaaal gek gewordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef MPG het volgende:
Jij boefje! Beetje roken en slapen met KG he?
Slaap lekker KGen ST
![]()
Ja, die laten mij het werk doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
alle vrijgezelle mannen zijn er stil van
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, die laten mij het werk doen.
Dankjequote:
quote:
Geen bezwaar, maar zou er niet mee trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je bezwaar tegen een man die geen koffie drinkt maar wel thee?
Ik vind het erg tof van je dat je mijn wingman speelt vanavond!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
mijne misschien ook, maar als ik geluk heb nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... om 7:30 loopt de wekker weer af.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het erg tof van je dat je mijn wingman speelt vanavond!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Geen bezwaar, maar zou er niet mee trouwen
mijne loopt niet af morgen maar ik vermoed dat vrouwlief om 7:30 voor wekker speeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne misschien ook, maar als ik geluk heb niet
Ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het erg tof van je dat je mijn wingman speelt vanavond!
Maar.. dit is een koffietopicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Behalve die koffie dan...
Jeejquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef MPG het volgende:
[..]
22![]()
vrijgezel![]()
brunette![]()
bruine ogen![]()
Koffie![]()
Goedgekeurd![]()
bij mij is het zoonliefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne loopt niet af morgen maar ik vermoed dat vrouwlief om 7:30 voor wekker speelt
Geef je er dan ook een klap op om haar uit te zetten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne loopt niet af morgen maar ik vermoed dat vrouwlief om 7:30 voor wekker speelt
Dat hoeft ook niet meteenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Maraca het volgende:
Geen bezwaar, maar zou er niet mee trouwen
Maar wel andere boefjesdingen zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet roken, ben je helemaaaaal gek geworden
Dat weet ik maar ik lust geen koffie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. dit is een koffietopic
[..]
Mijn vent moet ook net zo gek zijn op koffie als ikquote:
die van ons zijn getraind, als wij nog niet wakker zijn blijven ze of in bed of gaan beneden spelenquote:
Get in linequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niets waar jij verder iets over hoeft te weten, schattepatatjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel andere boefjesdingen zeker...
Ik kan wel koffie zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn vent moet ook net zo gek zijn op koffie als ikMijn ex was een theedrinker en dat is toch.. anders.
Alle varianten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik lust geen koffie.
ik drink erg veel koffie op een dag, zeker op m'n werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn vent moet ook net zo gek zijn op koffie als ikMijn ex was een theedrinker en dat is toch.. anders.
Is het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, kijk.. dat schiet niet op héquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drink erg veel koffie op een dag, zeker op m'n werk
mja niet vrijgezel he
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je ziek bent, drink je thee
Thee met rumquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Want koffie![]()
![]()
![]()
En als je ziek bent, drink je thee
Hoe gek op koffie is 'net zo gek op koffie als ik'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verschil moet er zijnquote:
En ik ben weer vrijgezel, maar drink geen koffie.quote:
Jij bent niet te evenarenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe gek op koffie is 'net zo gek op koffie als ik'?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets waar jij verder iets over hoeft te weten, schattepatatje
Ik kan me misschien wel een beetje inhouden... Om te matchenquote:
Heel erg gekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer komt je bordje in je avatar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan me misschien wel een beetje inhouden... Om te matchen...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel erg gekZeg maar niet alleen koffieautomatenprut drinken op het werk, maar ook vaste klant zijn bij DE en CC. En natuurlijk thuis over apparaten beschikken die koffie kunnen zetten van gewone filterkoffie tot een latte macchiato
![]()
Ik heb een waterkokerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel erg gekZeg maar niet alleen koffieautomatenprut drinken op het werk, maar ook vaste klant zijn bij DE, SB en CC. En natuurlijk thuis over apparaten beschikken die koffie kunnen zetten van gewone filterkoffie tot een latte macchiato
![]()
ik denk dat als we echt moetern strijden dat we nog wel even koffie aan het drinken zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog even vragen of ze uit Friesland komtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Heb ik nu mijn droomvrouw gevonden![]()
![]()
?
Wel potver, heb jij mijn wingman KTP gejat nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
?
Hoeveel kannen waren het ook alweer op een ochtendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat als we echt moetern strijden dat we nog wel even koffie aan het drinken zijn
als ik een tijdje minder koffie drink heb ik vaak afkickverschijnselen (hoofdpijn etc)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat als we echt moetern strijden dat we nog wel even koffie aan het drinken zijn
ja, dat heb ik zelfs alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik een tijdje minder koffie drink heb ik vaak afkickverschijnselen (hoofdpijn etc)
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel erg gekZeg maar niet alleen koffieautomatenprut drinken op het werk, maar ook vaste klant zijn bij DE, SB en CC. En natuurlijk thuis over apparaten beschikken die koffie kunnen zetten van gewone filterkoffie tot een latte macchiato
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
?
Wieso?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog even vragen of ze uit Friesland komt
Deal!quote:
Oh, je haat alleen maar bepaalde friezen?quote:
Dat heb ik na een halve dag alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik een tijdje minder koffie drink heb ik vaak afkickverschijnselen (hoofdpijn etc)
we hebben samen zeker 4 potten geleegdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel kannen waren het ook alweer op een ochtend?
Ik ben verliefd op thee, maar ik houd van koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik geloof niet dat jij mij leuk gaat vinden, ik heb alleen maar een simpel koffiezetapparaat en een waterkoker.
10?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm hoeveel drink jij er op een dag?
watskebeurtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was ff afgeleid, maar kan nu wel ff een stevige knuf gebruiken
* MPG knuffelt Whiskersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
haal ik door de week makkelijkquote:
Met speels gemakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben samen zeker 4 potten geleegd
de rust Martquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen.
Tot over een uur of 6 a 7.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen.
Tot over een uur of 6 a 7.
*knuffel*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik ook zoietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haal ik door de week makkelijk
in weekend hooguit estuk of 3
koffie kan je leren drinkenquote:
is jouw vent een koffiedrinkerquote:
Je bent in ieder geval een goede wingman voor MPG... hij heeft nu al een date geregeld dankzij jou!quote:
Als koffie zo belangrijk voor je is, dan ben ik geen partij voor je.quote:
mijne is verslaafd aan thee jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is jouw vent een koffiedrinker
Heb hier een theedrinker
alhoewel drinker, ook niet meer dan 2 per dag
10 koffie heb ik er voor 11 uur al inzittenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
10 kopjes thee op een dag... dat red ik soms wel.
Nee, daar heb ik al een aantal pogingen tot gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
koffie kan je leren drinken
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval een goede wingman voor MPG... hij heeft nu al een date geregeld dankzij jou!
Sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als koffie zo belangrijk voor je is, dan ben ik geen partij voor je.![]()
idiootquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
10 koffie heb ik er voor 11 uur al inzitten
Eerste warme dag, goed concert..eerste warme dag...goed concert...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik al een aantal pogingen tot gedaan
Kun je niet beter gewoon dat kopje laten zitten en die kan aan je mond zetten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
10 koffie heb ik er voor 11 uur al inzitten
hmmm opposites attract hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is verslaafd aan thee ja
quote:
nee echt serieusquote:
Dan denk ik:"Lekker koud biertje."quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerste warme dag, goed concert..eerste warme dag...goed concert...
ik geloof je wel, ik vind je alleen gek!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee echt serieus
Ik begin om 7 uur, dan haal ik er al 4 voor mezelf, en vanaf 8 uur komen er collega's lags en wordt het aangevuld
bij ons een stuk of 6 verschillende koffieapparaten, voor elck wat wilsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Maraca het volgende:
Ik heb op mijn werk zo'n sleuteltje waarmee ik gratis koffie kan halen. Wat heeft dat ding het zwaar sinds ik er werk![]()
hou dat in godsnaam vastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan denk ik:"Lekker koud biertje."
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand weer ff flirten?? Need a cheer-up
Die op mijn afdeling heeft tig keuzemenu'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons een stuk of 6 verschillende koffieapparaten, voor elck wat wils
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik geloof je wel, ik vind je alleen gek!
ik heb er 1 gevonden waar snelkeuze 0038 lekker isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die op mijn afdeling heeft tig keuzemenu's
Ik haal altijd chocolademelk uit die dingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die op mijn afdeling heeft tig keuzemenu's
Dan zal ik daar maar niet komen werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Maraca het volgende:
Ik heb op mijn werk zo'n sleuteltje waarmee ik gratis koffie kan halen. Wat heeft dat ding het zwaar sinds ik er werk![]()
net jammer van die tweede 0, anders had je Zwollequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er 1 gevonden waar snelkeuze 0038 lekker is
die is inmiddels gesneuveldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het krat?
Soms zijn ze lekker en soms is het net water met chocoladesmaakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik haal altijd chocolademelk uit die dingen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand weer ff flirten?? Need a cheer-up
Ah, Starbuckskoffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Soms zijn ze lekker en soms is het net water met chocoladesmaak
Ja, klopt. Uit de automaat van DE is het wel te hachelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Choco Creme smaakt wel lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik tijdens het lesgeven geen koffie mag drinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal ik daar maar niet komen werken![]()
...
Ben jij juf?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik tijdens het lesgeven geen koffie mag drinkenDan heeft dat ding even een adempauze
Wat?quote:
Dat wordt ruzie als Sym en ik bij elkaar in de buurt zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kun je niet beter gewoon dat kopje laten zitten en die kan aan je mond zetten?
owja was ff vergeten dat je daar zatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat verkopen ze niet in Portugal
nee hoor, gewoon een nieuwe pot zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie als Sym en ik bij elkaar in de buurt zijn...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat?
Dat is toch gewoon waterige chocolademelk met een vleugje koffiepoeder?
Ik geef dus wel eens les met een bak koffie erbijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik tijdens het lesgeven geen koffie mag drinkenDan heeft dat ding even een adempauze
Oh, daarom zei jij gisteren dat het 21 graden was. Ik dacht al:"Bij de verwarming zeker" maar je bent niet in NL.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat verkopen ze niet in Portugal
ik zit aan de Super Bock...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja was ff vergeten dat je daar zat
Zet je d'r voor mij ook eentje naast ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een nieuwe pot zetten
vind ik wel.quote:
quote:
Ben jij ook een leraar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef dus wel eens les met een bak koffie erbij![]()
...
Inderdaad, vandaag was het 23 trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, daarom zei jij gisteren dat het 21 graden was. Ik dacht al:"Bij de verwarming zeker" maar je bent niet in NL.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat noemen we hier anders... meesteres.
Ja, weet je hoe vaak ik op en neer kon naar die keukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een nieuwe pot zetten
Ik kom alleen bij SB in de zomer. IJskoffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vind ik wel.
behalve de espresso, die smaakt wel naar iets sterks
Leuk.quote:
[..]
Lieverd, kun je me opvrolijken met een muziekje aub??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag was het 23 trouwens
MBOquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Leuk.Basisonderwijs of voortgezet onderwijs?
dat kan jij haske goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe vaak ik op en neer kon naar die keuken...
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag was het 23 trouwens
Zwemleraar ja, in mijn vrije tijdquote:
niet meer neequote:
Ok.quote:
Ja, dat is anders. Dan kan je alleen geen koffie drinken als zo'n kind verzuiptquote:
owjaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet meer nee![]()
anders had ik net wel ja gezegd he
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zelfs een beetje bijgekleurd
ik van positieve gesprekken over leuke dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja
Ben ff aan het peilen waar de dames blij van worden de 12e
Ik heb leerlingen die ouder zijn dan ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok.Dat lijkt me best pittig, als meisje van 22 een stel pubers in de hand houden.
QFTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik van positieve gesprekken over leuke dingen
collegaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb leerlingen die ouder zijn dan ikMaar tot nu toe gaat het best goed
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat is anders. Dan kan je alleen geen koffie drinken als zo'n kind verzuipt
Ik ook, maar dat is geen probleem over het algemeenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
En die leerlingen denken allemaal:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb alleen een beetje moeite met ze van hyves en facebook enzo te krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is geen probleem over het algemeen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En die leerlingen denken allemaal:Lekker juffie.
![]()
we zien welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Koen66 het volgende:
@ST; gaan we lekker over positieve dingen kletsen met een lekker wijntje erbij
Wie zegt dat ik geen hork ben?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En die leerlingen denken allemaal:Lekker juffie.
![]()
Whehehe, ja, daar zitten ze vast allemaal aan vastgeplakt jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb alleen een beetje moeite met ze van hyves en facebook enzo te krijgenMaar dar heb ik nu een programma voor waarmee ik hun computer kan overnemen
Met een bochel en een wrat op je neusquote:
Toen ik ooit op een blauwe maandag op het KMBO zat hadden wij een gymlerares van 22.quote:
Zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een bochel en een wrat op je neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |