Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das van gisteren nacht![]()
Daarom sta ik ook op 2
Pot. Ketel.quote:
Wel als je jezelf ome wilt noemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die twee jaar doet het hem niet.
Kom dan maar gauw bij deze jonge ventquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel als je jezelf ome wilt noemen![]()
Wat me sowieso niet bevalt want ik ben 3 jaar geleden aangerand door een oom die in mijn bed kroop
Ja, dat laatste kan ik niet ruiken, hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel als je jezelf ome wilt noemen![]()
Wat me sowieso niet bevalt want ik ben 3 jaar geleden aangerand door een oom die in mijn bed kroop
Kwa leeftijd zou het best kunnen hoor, ik was ook al oom op m'n 4equote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welm als je jezelf ome wilt noemen![]()
Even bijlezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef DaMart het volgende:
Hoi KG, welkom terug.
Je 4 minuten zijn al lang om.
ik deed ook alleen maar jou even naquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom dan maar gauw bij deze jonge vent![]()
...
Nee, 'roken'...quote:
Nee dus...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kwa leeftijd zou het best kunnen hoor, ik was ook al oom op m'n 4e![]()
Ennu, wat een kutstreek, heb je wel aangifte gedaan hopelijk
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 'roken'...
Even met Yvette of Mimi de bezemkast in dus![]()
Sta ik al, achteraan aansluiten, jijquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed ook alleen maar jou even na
Owh ja, EN ik ben volwassen, en geen 9, dus het is mijn schuldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
En mijn ouders namen het nog voor hem op ook.. Want ik was te "lief"tegen hem geweest op het feestje daarvoor
lekkere ouders heb jij danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
En mijn ouders namen het nog voor hem op ook.. Want ik was te "lief"tegen hem geweest op het feestje daarvoor
Dan de volgende keer dat je hem ziet eigenhandig castreren (met 2 bakstenen)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
In dat geval hadtie het wel ff mogen zeggenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval hadtie het wel ff mogen zeggen.
Dan rook ik ineens wel![]()
...
Dat krijg je ervan als je tussendoor zo nodig moet rokenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Te lief. Ja, dan is het volkomen normaal dat een oom zijn nichtje aanrandt. Persoonlijk had ik als vader iets anders gereageerd en had de oom in kwestie met z'n ballen in z'n bek het feest verlaten.
Eh, nee dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, EN ik ben volwassen, en geen 9, dus het is mijn schuld
Ik hou niet van inloggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
KG, waarom heb jij een apart 'werk' account
Ook een optie. En dan met zijn eigen lul in zijn reet.quote:
Wat istquote:
Holyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, EN ik ben volwassen, en geen 9, dus het is mijn schuld
als een 16 jarige aan de tieten van een 80 jarige oma zit is het ook aanranding, leeftijd diet er niet toe danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh, nee dus.
Volwassen of niet HIJ heeft zich te gedragen.
Sigaren, echt, ik word er misselijk vanquote:
dan is het een voordeel overal dezelfde laptop te gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik hou niet van inloggenAls ik mijn gewone account gebruik moet ik opnieuw inloggen als ik thuis ben
Welnee, je kunt op meerdere plaatsen tegelijk inloggen met hetzelfde account.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik hou niet van inloggenAls ik mijn gewone account gebruik moet ik opnieuw inloggen als ik thuis ben
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Tis nog erger:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Te lief. Ja, dan is het volkomen normaal dat een oom zijn nichtje aanrandt. Persoonlijk had ik als vader iets anders gereageerd en had de oom in kwestie met een dikke bek het feest verlaten.
Ik ruik ze nog op een kilometer afstandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef KG-Werk het volgende:
ST, als je op je handen en knieen zit ruik je daar niets van
Die dingen vind ik juist wel weer te pruimenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sigaren, echt, ik word er misselijk van
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ruik ze nog op een kilometer afstand
Maakt niet uit hoor, als je het wilt vertellen mag dat gerustquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis nog erger:
Omdat ik volwassen ben (en geen 8 of 9) is het MIJN schuld.. Ik lag te tukken op een olderkamer.. Mijn oom had de andere toegewezen gekregen. Ik sliep, hij kruipt in mijn bed.. MIjn schuld hoor![]()
Maar sorry, ik bedenk ineens dat ik dit beter niet had kunnen zeggen hier, Sfeer enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |